איך לבחור קמין לבית

איך לבחור קמין לבית

אמצעי החימום השונים הולכים ומתרבים וכיום ניתן למצוא מגוון רב של אפשרויות לחימום הבית. אם לפני כמה עשורים בלבד היה צורך בתנורי גז למיניהם ושיטות חימום מורכבות הרי שכיום ניתן לבחור מתוך מגוון עצום של אפשרויות חימום מגוונות המתאימות את עצמם לצרכים האישיים של בני הבית. בין האפשרויות הרבות העומדות לרשות בני הבית יש להתאים את אמצעי החימום על פי פרמטרים שונים. אופי החימום, נתונים טכניים של הבית, אופי החימום הנדרש ותקציב קיים לטובת החימום.

גודל החלל
כמה מטרים רבועיים תרצו לחמם? לא בכל חלל רלוונטי יהיה להציב קמין ובמקרים רבים ישנה אפשרות אף להציב יותר מקמין אחד. כמו כן ישנה אפשרות להתאים את גודל הקמין לגודל החלל אותו יש לחמם. מידות הקמינים השונים אותם ניתן למצוא כיום במערך השיווק מאפשרות להתאים את הגודל הרצוי לגודל השטח המדובר. בעוד שבית קטן יוכל להסתפק בקמין קטן יותר, השוהים בבית גדול לא ירגישו את החימום הרצוי ולמעשה – התקנת קמין קטן בבית גדול יכולה אף להתגלות כבזבוז כסף.

סוג הקמין
ישנם כיום סוגים שונים של קמינים ממגוון חומרי גלם. בין הקמינים השונים ניתן למצוא אלמנטים המאפשרים חימום בסגנון של פעם, קמינים אחרים פועלים על בסיס השאיפה לחסכון מקסימלי ואילו בבתים אחרים השיקול המרכזי יהיה העיצוב המודרניסטי והאפשרות להפוך את הקמין לאלמנט עיצובי מרשים.

קמין גז
קמין גז הינו בעל אפשרויות ההפעלה הנוחות ביותר שקיימות. על מנת להפעיל את הקמין יש צורך במצת בלבד. בקמינים המתקדמים יותר אף ניתן להשתמש במתג מסוים המפעיל את הקמין בפעולה פשוטה. הקמין אינו מוציא עשן ולכן מתאים לסוגים שונים של מבנים. יתרון משמעותי של קמין הגז הוא האפשרות להעניק לבית מראה מרשים. קמין הגז הינו בין המעוצבים שקיימים וגם הלהבה שלו אחידה ומאפשרת ליצור בית מעוצב ברמה גבוהה. יחד עם זאת יכולה להתרחש סכנה גדולה במקרה של דליפת גז ויש לבדוק את הקמין בתדירות גבוהה.

קמין עץ
קמין העץ הינו בין האפשרויות הקסומות והמרשימות ביותר שקיימות כיום להתקנה בבית המודרני. קמין העץ הינו המצאה עתיקה למעשה, הזוכה לקבל שימוש מחדש בימים אלו, עם מגמות הרטרו ההולכות ומתחזקות. יותר ויותר אנו זוכים לראות קמיני עץ מרשימים בעיצובם ובאיכותם – היוצרים מראה כפרי ונינוח בכל בית בו הם מוצבים. קמין העץ הינו הקמין החסכוני ביותר ודורש טיפול

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול