גופי תאורה מעץ

גופי תאורה מעץ: מאירים את הבית עם פתרונות עץ מעוצבים

בתים רבים בישראל כוללים מתקני עץ שונים, החל ממשטחי פרקטים, דרך חיפוי עץ בפנים ומחוץ לבית, פרגולות בחצר או משטחי דקים בגינה. זה כמובן לצד ריהוט עץ שהינו ריהוט בסיס בכל בית.
מאחר ובתים רבים משתמשים במתקנים שונים מעץ, הרי שיש צורך לבצע התאמה של פריטי עיצוב אשר נמצאים מסביבם ובכלל באזור בו הם נמצאים, כך השילוב בין הפריטים יהיה מותאם ומדויק. לשם כך רצוי לא פעם להיעזר, בין היתר, גם בגופי תאורה לבית. זה נכון הן לחלק הפנימי והן לחלק החיצוני שלו.
לפני שנציג כאן שורה של גופי תאורה לבית מעץ שיכולים להשתלב במקומות בהם יש פרקטים, דקים או מתקנים אחרים מעץ, אנחנו רוצים לציין שתי נקודות, הראשונה, בכל מקרה, גם אם אנחנו בוחרים גופי תאורה אחרים, הרי שלא רק העיצוב הוא חשוב אלא גם המיקום בהם אנחנו מתקינים את גופי התאורה אל מול השטח אותו אנחנו מבקשים להאיר. כלומר, אנחנו צריכים לחשוב היכן להתקין את גוף התאורה כך שיספק לנו אור ברדיוס הגדול ביותר האפשרי מבחינתנו.
הנקודה השנייה היא השילוב בין גופי תאורה מעץ למתקני עץ אחרים, צריך להתבצע לא רק בחומר אלא גם בצבע ובעיצוב, נכון יהיה לבחור מאפיינים דומים בצבע, או מאפיינים מנוגדים באופן מוחלט, אך לא נכון לבחור שני מאפיינים שהם קרובים לא דומים, למשל, חום בהיר וחום בהיר בגוון אחר. מאחר ואז יהיה קל לראות שמדובר בצבעים שונים, דבר שיצור תחושה לא נעימה בעין.
אילו גופי תאורה מעץ אנחנו יכולים לבחור
כאמור, אם אנחנו משתמשים במתקני עץ, מוטב שנבחר גופי תאורה מעץ על מנת שיתאימו. אלה יכולים להיות גופי תאורה שניתן להתקין על גבי הקיר או התקרה, באופן כזה שיהיה דומה לעיצוב של המתקנים השונים. אם מדובר בפרקט צנוע, למשל אורן או גושני, בעיצוב סולידי, אז רצוי יהיה לבחור גם גופי תאורה שהם עם מאפיינים סולידיים ולא לחפש גופי תאורה שהם לא יכולים להתאים.
זה נכון כמובן, גם לסוג העץ וגם למבנה. אך גם למיקום בו אנחנו בוחרים להתקין את גוף התאורה. נניח ואנחנו בוחרים גוף תאורה לבית עם פרקט. הרי מן הסתם אם נתקין גוף תאורה בתקרה, לא בהכרח נראה את הקשר שבין השניים, וייתכן והעיצוב יילך לאיבוד. לעומת זאת, אם נתקין גוף תאורה מעץ על הקירות, יהיה קל יותר לקשר אותו לפרקט, וליצור כמין רצף של עיצוב.
נקודה אחרונה היא לגבי הגודל של גופי התאורה, בכל מקרה של תאורה לבית, הגופים לא אמורים לתפוס מקום גדול, שכן הם כשלעצמם לא אמורים להיות המרכיב העיקרי בעיצוב אלא חלק מתוך פסיפס רחב של פריטי עיצוב, לכן מוטב לבחור בגופי תאורה שמצד אחד אכן יאירו את הבית ומצד שני לא יתפסו את כל תשומת הלב בחדר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול