דקים ופרגולות

דקים ופרגולות

דקים ופרגולות הם כמעט כמו חתן וכלה – כמעט תמיד הולכים ביחד. פעמים רבות כשפונים אלינו לקוחות בבקשה לקבל הצעה לבניית דקים הם יוצאים מכאן כשבאמתחתם תכנית כוללת לעיצוב הגינה או המרפסת גם בשילוב של פרגולה, ובעצם יש בכך הרבה מן ההיגיון; מזג האוויר שלנו מאפשר חודשים ארוכים של שימוש במרפסת או הגינה, אך מצד שני הוא גם שופע עלינו חום, שמש ותנאי מזג אוויר שיכולים לפגוע לא רק בנו, אלא גם בדק, והפרגולה באה להנעים את השימוש בו וגם להאריך את ימיו.

כיצד בוחרים דקים ופרגולות?

מרבית הדקים הקיימים הם מעץ מלא. אמנם יש כמה מותגים סינטטיים איכותיים, אבל דק עץ הוא המוצר המקורי והמוביל בארץ בתחום. על מנת לבחור בכזה שיתאים לכם חשוב לדעת מהו המיקום אליו הוא מיועד, עד כמה הוא חשוף לשמש ישירה ועד כמה הוא חשוף ללחות (למשל על שפת בריכה) זאת על מנת לבחור בסוג עץ אידיאלי לעמידה בתנאי האקלים המצויים במקום.

עוד חשוב לדעת מהם תנאי השטח בו יותקן הדק – האם מדובר בשטח ישר או במדרון? האם יש קירות שאליהם יוכל בסיס הדק להתחבר? כל אלו על מנת לתכנן מבנה חכם, יציב וחסכוני.

משבחרתם את החומר הנכון לדק שלכם ניתן להתאים לו מבנה פרגולה משלים. אמנם לא תמיד דקים ופרגולות מחייבים זה את הקמתו של האחר, אך הניסיון מראה שבשלב זה או אחר תצטרף פרגולה לדק, ולכן אנו ממליצים לעשות את הצעד מראש ולחסוך בעלויות העץ וההתקנה, וגם, ולא פחות חשוב, בטירחה שעלולה להיגרם כתוצאה מעצם עבודת ההתקנה. (במקרה בו המצב הוא להיפך ומבקשים להתקין דק לאחר שהוקמה פרגולה מדובר בהתקנה מסובכת יותר שלעתים מצריכה גם פירוק והתקנה מחדש).

כמו הרבה מוצרים גם דקים ופרגולות יכולים להגיע בעיצוב בסיסי מוכן מראש, או בעיצוב אישי ובהתאמה לחצר או המרפסת שלכם. פרמטר זה ישנה לא רק את המראה, אלא על פי רוב גם את העלויות הכוללות של הפרוייקט, שכן נדרשים בו עיצוב ותכנון ייחודיים. יחד עם זאת, אם יש באפשרותכם לעמוד בעלויות המדוברות אנחנו ממליצים בחום להיעזר בבעל מקצוע ולתכנן לעצמכם את המבנה המותאם ביותר לצרכיכם ולתנאי השטח שלכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול