כיצד לבחור בריקים לבית

כיצד לבחור בריקים לבית

בעבר שימשו הבריקים לחומר בנייה מסיבי ומרכזי בבניית בתים. גם כיום משמשים הבריקים כחומר בנייה בתרבויות פחות מתקדמות. בריקים מהווים חומר גלם אמין ואיכותי, עמיד ובעל מראה "כפרי" המעניק לבית חיבור לטבע ולשורשיות. הבריקים חוזרים אלינו דווקא בעידן של שילוב מגמות וחופש עיצובי, כשהם משתלבים בסגנונות הייטקיסטים ומינימליסטיים שונים, תוך שהם יוצרים ניגודים מקסימים ומראות מיוחדים בכל בית.

עיצוב הבית הפוסט מודרני
עיצוב הבית הינו תחום המשתנה ללא הרף וכולל אופנות שונות הולכות וחוזרות. כיום, בניגוד לתקופת המודרנה, יכולים רבים לעצב את הסגנון המועדף עליהם מבלי להיצמד לאופנה כזו או אחרת. העיצוב הפוסט מודרני מאפשר לשלב בין סגנונות שונים ולהכניס אלמנטים יצירתיים לעיצוב הבית. מתוך מגמה זו חזרו הבריקים לאופנה.

מהם הבריקים?
הבריקים הינם לבנים המחפים את הקיר הקיים בבית ומחוצה לו ומעניקים לו מראה יצירתי יותר, חופשי ואומנותי. הבריקים חוזרים לאופנה בעודם מאפשרים עיצוב מודרני ושילוב של אלמנטים "חמים" ו"קרים". הבריקים בולטים במיוחד בבתים בעיצוב הייטקיסטי, בהם נעשה שילוב של רהיטים העשויים מתכת מסוגים שונים יחד עם בריקים בעיצובים מרשימים. שילוב של שני האלמנטים הקרים יוצר הרמוניה ייחודית ועיצוב מרשים ביופיו.

בחירה חכמה של בריקים
על מנת לבחור את הבריקים המתאימים לכם ביותר חשוב לבחור מראש בין שני סוגים מרכזיים: בריקים מפירוק אשר נעשה בהן שימוש זה מכבר ובריקים מקוריות שיוצרו במפעל. ההבדלים הם כי הבריקים הישנים הינם בעלי מראה אותנטי יותר ולעיתים אף ניתן למצוא אותם במחיר זול יותר. יחד עם זאת קשה לשלוט על המראה שלהם ולא אחת מגיעים בריקים בעלי מראה משומש וישן מדי, ושילוב הלבנים בעיצוב הבית אינו מוסיף אלא גורע.

הזמנה חכמה
על מנת להימנע ממראה מיושן של הבית יש להזמין בריקים שמוינו והופרדו. על עבודה זו תשלמו סכום נוסף אולם ברוב המקרים שווה להשקיע את הסכום הזה. בריקים חדשים לעומתם הינם לבנים במגוון רחב של צבעים וצורות, מידות ומשקלים כך שהסגנון מוכתב על ידי הלקוח המזמין. יחד עם זאת, מדובר בבריקים פחות אותנטיים ובעלי מראה יותר תעשייתי. הבחירה הסופית היא שלכם ולכן רצוי להתרשם מסוגים שונים של בריקים לפני שבוחרים באופן סופי.

הגדרת אווירה
לבחירת הבריקים המתאימים ביותר לעיצוב הבית יש להחליט מראש על האווירה הרצויה ובהתאם לכך לבחור את הבריקים הרלוונטיים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול