כמה דברים שלא ידעתם על מטבחים בסגנון כפרי

כמה דברים שלא ידעתם על מטבחים בסגנון כפרי

אנשים רבים השומעים את המינוח מטבחים בסגנון כפרי בטוחים שמדובר בכל מטבח שעשוי עץ ומפת משבצות פרושה על השולחן. למעשה מטבח כפרי כולל כל כך הרבה אלמנטים, כשעץ הוא אכן החומר העיקרי בבנייה שלו, ולא – מפת משבצות כבר מזמן יצאה מהאופנה. אז מה עוד יש בו במטבח הכפרי שהופך אותו לכל כך מיוחד ונעים להיות בו? אז הנה כמה דברים שלא ידעתם על מטבחים בסגנון כפרי.

מטבח כפרי בסטייל מודרני
מטבח כפרי של היום הוא לא בדיוק המטבח של סבתא כשהיינו ילדים. אמנם עיצוב מטבחים בסגנון כפרי קיים כבר מאות שנים ומגיע אלינו מאירופה, אך הוא משתדרג כל תקופה ומתאים את עצמו לזמן ולאופנה המתחדשת. כך במטבחים הכפריים של היום תוכלו למצוא את כל הפטנטים והחידושים שקיימים במטבח מודרני: קלפות, מגירות בעלות התקנים מיוחדים, דלתות תריס, עיצובים ייחודיים, משטחי עבודה נשלפים ופטנטים שונים ומגוונים הלקוחים מן המטבח המודרני.

היצע מכובד של מטבחים בסגנון כפרי
על אף הבלבול שקיים אצל אנשים רבים, לא קיים שטנץ אחד למטבחים כפריים, כי אם שלל סגנונות עיצוב השונים האחד מן השני, ומקורם בארצות מוצאם. למשל, מטבח טוסקני בסגנון כפרי אלגנט, מטבח אנגלי מאורגן, מסודר ונקי או מטבח פרובנסי מרווח ומסיבי.

רצפה וקירות הם חלק מהעיצוב
עיצוב מטבח הוא הרבה יותר מארונות, הוא כולל כל פריט ופריט בתוכו. כשמעצבים את המטבח חשוב מאוד להתייחס בקפידה לרצפה ולקירות, ולדאוג שהם יקנו את החמימות המאפיינת את המטבח הכפרי, תוך שהם משתלבים בזרימה הרמונית עם שאר הפריטים שבחלל. בבחירת החיפוי המתאים לקיר, התחשבו בעיצוב הכולל. אם בחרתם מטבח בסגנון פרובנסי, טפט פרחוני מעודן יכול להתאים. למטבח האיטלקי תוכלו להשתמש בחיפוי לבנים. גם את הרצפה ניתן לרצף באמצעות אבן, קרמיקה, פרקט או אריחים מצויירים, המתאימים מאוד למטבח הכפרי, ובתנאי ששאר הפריטים בו נקיים ואינם צבעוניים מדי, כדי לא ליצור עומס.

כפרי פתוח
מטבחים בסגנון כפרי צריכים לשמור על פתיחות ואווריריות כדי לייצר חמימות. מאופק ומרוסן מייצר קור, ואילו פתיחות ואווריריות מייצרות חום. מדפים פתוחים, כלים תלויים, קישוטים וכלים המוצגים לראווה על גבי המדפים, ישלימו את המראה של המטבח הכפרי, ויספקו לו ביתיות. להתרשמות ממטבחים כפריים היכנסו כבר לגלריה של עדיאל עיצובים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול