מהי הייחודיות של מטבחים מעץ מלא

מהי הייחודיות של מטבחים מעץ מלא

כבר הרבה שנים שתחליפים ממלאים בעולמנו מקום נכבד- תחליפי חלב, תחליפי עץ, חומרים סינטטיים, תחליפי שיער- מה לא?!
אמנם במרבית המקרים הטכנולוגיה התפתחה לכדי כך שהתחליף דומה מאוד למקור, אך יחד עם זאת תחליף במקומו מונח והמקור תמיד יהיה הפתרון האיכותי ביותר והיוקרתי ביותר.

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב מטבחים הרי שיש היום אינספור פתרונות – מסיבית, mdf ואפילו דלתות זכוכית כאלה ואחרות. אולם במקור עוצבו מטבחים מעץ מלא ולא בכדי – טיבו של החומר הטבעי ניכר בחוזקו, בעמידותו וביכולתו להתאים עצמו לתנאי השימוש הנדרשים.
המטבח כסביבה לחה, חמה ומתלכלכת תדיר נוטה לשינויים רבים במבנה כאשר הוא עשוי מחומרים חלופיים, במיוחד כאלו אשר איכותם אינה מירבית.

תחליפי עץ דחוסים נוטים לסבול מלחות יתרה באזורם. מכך נגזר צורך בשימוש זהיר במשטחי המטבח, דבר שהופך אותו לסביבה פחות משוחררת ונוחה להתנסות וחוויית הבישול. פעמים רבות הופעה של פגם כזה או אחר במטבח סינטטי מאלצת שינוי נרחב, כיוון שלא תמיד משטחי הציפוי קיימים בגוון המתאים או מאותו פס ייצור לצורך התאמה מלאה.

הייחודיות של מטבחים מעץ מלא בכך שהם עמידים ביותר לכל דרישות המטבח הביתי או המקצועי. הם מספקים אווירה ביתית וחמימה, משמרים את מראיהם לאורך שנים ומאפשרים חידוש ותחזוקה פשוטה כשנדרש.

מטבחים מעץ מלא איבדו מעט מהפופולריות שלהם לטובת תחליפי עץ כאשר עולם העיצוב נכנס לסחרור של טרנדים מתחלפים של צבעוניות, טקסטורות וגימורים שונים.
בעוד שלוחות פורמייקה ופורניר יכולים לקבל עליהם תצורה אחת בלבד, הרי שמטבחים מעץ מלא ניתן להתאים בעזרת צביעה ועיבוד לכל דרישה וחזון עיצובי, וכמובן גם לשנותם ולעבדם מחדש כעבור שנים בהתאם לצורך.

כאשר פונים לבחירת מטבח יש לקחת בחשבון את התקציב המיועד, אולם חשוב לא פחות לחשוב על טווח הזמן בו אמור המטבח לשמש אתכם.
בבחירת עיצוב קלאסי תוכלו ליהנות ממטבחי עץ מלא לאורך שנים, ואפילו כל משך שנות החזקת הבית בו אתם חיים ללא צורך בהחלפתו. תוכלו כאמור לשנות את צבעו וגימורו, אך ובטח כי המבנה ישמור על יציבותו ועמידותו.
לעומת זאת, בבחירת מטבחים מתחליפים תמצאו כי אורך חייהם קצר משמעותית וכי כל שינוי ותיקון כרוכים בהחלפת דלת במלואה למשל, היום ושכבות החומר נפגעות כאשר הציפוי נפגע.

אם אתם לא בטוחים עד כמה מטבח מעץ מלא יתאים לכם מומלץ להתייעץ במחסן עצים או עם מעצב מנוסה שיוכל גם להראות לכם דגמים קיימים כי הרי אין כמו מראה עיניים ואין טוב מהעברת היד על החומר, פתיחת וסגירת הדלתות, בדיקת המנגנונים והתרשמות אישית מן התוצר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול