מחסן עץ – עיצוב לכל בית ולכל סגנון

מחסן עץ – עיצוב לכל בית ולכל סגנון

כשאנו חושבים על מחסני עץ מיד אנו רואים בעיני רוחנו מגוון גדול של לוחות עץ, כלונסאות, בולי עץ, לוחות, פלטות ואין ספור אפשרויות של עבודות עץ שאנו יכולים לעשות עבור ביתנו. אפשרויות אלה כוללות בין היתר פרקטים מעץ, דק עץ בחצר, גדר עץ מסביב לגינה, פרגולות, מדרגות, מעקות ועד רהיטים מעץ לבית, לחצר או למרפסת. על יופיו ואיכותו של העץ אין עוררין, וכבר הסופר והמשורר חיים נחמן ביאליק מפליא לתאר את החצר של של הוריו של נחמן בסיפור היפה "מאחורי הגדר". כך שעצים מהלכים עלינו קסם ומשפיעים עלינו מאז ומעולם.

עשה זאת בעצמך – או הזמן איש מקצוע
מחסני עץ מספקים עצים לשתי מטרות עיקריות – לעבודות שאנו מזמינים עבורן בעלי מקצוע להתקנה ולעבודות שאנו עושים בעצמנו בסגנון של עשה זאת בעצמך. בתוך כל אחת מהקטגוריות האלה ישנו מגוון כמעט אין סופי של אפשרויות עיצוב ותכנון, כך שכל סגנון עיצובי יכול לקבל את השראתו משימוש בעץ טבעי. אם כבר הזכרנו את הסופר והמשורר ביאליק גם אנו יכולים לשחק במשחקי מילים ולגלות כי במחסני עץ אפשר למצוא חומרים לבניית מחסני עץ. הכוונה כמובן למחסן שאנו בונים ומציבים בגינה ובתוכו אנו מאחסנים ציוד המשמש לגינה, אחסון כללי לחפצים שאין להם מקום בבית ועוד. יש אנשים שמציבים מחסני עץ במרפסת – הכל בהתאם למרחב העומד לרשותם. ידוע כי ישנם מחסנים לגינה העשויים מפלסטיק או ממתכת – אך אלה אינם יכולים להתחרות ביופי ובעיצוב של מחסני עץ טבעי. על אחת כמה וכמה כאשר אלה משולבים בעיצובים נוספים מעץ במרפסת או בגינה כגון: גדר עץ, פרגולה, דק, רהיטי גינה או מדרגות. כך שאנו יכולים להשיג עיצוב כולל מרשים ואסתטי.

פנלים
גלריה לבית או לעסק
יעדים נוספים שבהם אנו יכולים לנצל את היופי והאיכות של עץ הוא בניית גלריה בבית. זו יכולה לשמש למטרות שונות ובין היתר להגדיל את המרחב העומד לרשותנו. בניית גלריה בחדר ילדים יכולה לשמש כמיטה וכך אנו משיגים שטח גדול יותר למשחקים ומנצלים חדר קטן בצורה מיטבית. בבניית גלריה אנו למעשה מרכיבים רצפת עץ על תשתית העשויה עץ או ברזל. רצפת הגלריה משמשת תקרה למרחב שנוצר מתחתיה וכך אנו משיגים 2 מטרות בבת אחת. רצפת עץ ותקרת עץ מעניקות לשני המרחבים החדשים שנוצרו תחושה רכה, כפרית ואלגנטית. בניית גלריה מעץ אהובה לא רק בבתים פרטיים אלא גם במסעדות ובתי קפה ואפילו במפעלים ובמשרדים. כך אנו רואים כי מחסני עץ מספקים לנו פתרונות מיוחדים מעבר לפתרונות הסטנדרטים והמוכרים הנעים מהתחום החיצוני כמו גדר עץ ופרגולה ועד התחום הפנימי כמו חיפוי עץ לקיר, פנלים מעץ או מדרגות עץ מעוצבות בתוך הבית. כאשר אתם מגיעים אל מחסן עץ כמו מי השרון אתם מקבלים בנוסף לעץ גם יעוץ מקצועי, המלצה על אנשי מקצוע וכן כל החומרים הנלווים לעבודה שעומדת בפניכם החל מברגים, דרך דבק, צבע וחומרים לתחזוקה של העץ.

שירות כולל ומקצועי
קבלת שירות של מחסני עץ כוללת גם יעוץ לגבי טיב העץ שדרוש לכם לכל מטרה באופן ספציפי. מחסן גדול יהיה בעל מגוון רחב של עצים, מוצרי במבוק ואף מוצרים סינטטים, שהיום מיוצרים באיכות גבוהה ביותר. לכל עץ ולכל מוצר ייעודים שונים. יש המתאימים לבית פנימה ואחרים מתאימים לתנאי חוץ, יש הדורשים טיפול מיוחד ואחרים עמידים בתנאים קשים. ובנוסף לכך – הבחירה שלכם מושפעת גם מתכנון ועיצוב. אלה ייקבעו על ידי אופי העץ, צבעו ומראהו. כך למשל כאשר אתם רוצים להתקין גדר עץ עומדות בפניכם ברירות רבות כגון: גדר במבוק, גדר כלונסאות, גדר לוחות. כן עליכם לקחת בחשבון את הנושא העיצובי – האם תרצו מסגרת לגדר, האם הלוחות יעמדו בצורה אופקית או אנכית, האם יהיו ביניהם רווחים וכמובן יש לקחת בחשבון לרכוש עץ שעמיד בתנאי מזג האויר ויחזיק מעמד לאורך זמן. לכן, חשוב מאוד לקבל שירות ממחסן עצים שיספק לכם את כל הדרוש לכם מאלף ועד תי"ו – החל מהעץ וכלה בייעוץ. זה כולל למשל חיתוך העץ לפי הצרכים שלכם, הובלה, המלצה על בעלי מקצוע ועוד.

בואו לבקר ולקבל השראה
אנו רואים אם כן כי מחסני עץ הם מקור בלתי נדלה לרעיונות עיצוביים ופרקטים שמהם אנו יכולים ליהנות במשך שנים. סקרנו כאן באופן כללי חלק מן האפשרויות השונות שאנו מקבלים בביקור במחסן עצים, וכן הרחבנו מעט בתחום של גדר עץ ושל גלריה כדי לתת לכם טעימה קטנה של האפשרויות הרבות שעומדות בפניכם. כעת, מומלץ מאוד להיכנס למחסן העצים של מי השרון כדי לקבל השראה, רעיונות והברקות שיכולות לשדרג את המרחב שלכם בעיצוב איכותי ובתכונות החיוביות הרבות של עיצוב בעץ.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול