מחסן עצים לנגרות – המקום לרכישת עץ

מחסן עצים לנגרות – המקום הנכון לרכישת עצים

אם אתם מתכננים לבנות גרם מדרגות מעץ או פרגולת עץ לגינה, כדאי שתדעו כי מחסן עצים לנגרות הוא המקום המתאים ביותר למצוא עצים איכותיים במגוון סוגים, מידות וצורות. בנוסף לכך, צוות מחסן עצים לנגרות מתמחה בתחום העצים לעבודות בנייה ונגרות, ובמחסן המצוי בהאנגר גדול מאוחסן מבחר גדול של עצים גולמיים הנמכרים לנגריות, ארכיטקטים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים.

יש לציין שבארץ פועלים לא מעט מחסני עצים, וחשוב לבחור מתוך ההיצע מחסן עצים גדול, מקצועי, אמין ואיכותי.

למה כדאי לבנות מעץ

בנייה מעץ תופסת מקום של כבוד בשוק המקומי ומשמשת פתרון עבור טווח רחב של מטרות; החל מבניית רהיטים, דקים ופרקטים, דרך חיפויי קירות ומדרגות, ועד לבניית בתים מעץ. הסיבה לשכיחות השימוש בחומר גלם זה נעוצה ביתרונותיו הרבים, אשר כוללים בין היתר:

עצים איכותיים ומתוחזקים כראוי מהווים חומר גלם חזק ועמיד לאורך זמן.
בנייה בעץ הינה פשוטה, קלה ומהירה יחסית לשיטות אחרות.
העץ מעניק לחלל בו הוא מוצב מראה טבעי, חמים, בייתי ואיכותי.
מדובר בחומר גלם המשמש למגוון גדול של מטרות בבית ובתוך כל מקנה עיצוב הרמוני וזורם בין החללים, כדוגמת בית עם פרקט עץ המוביל לדק עץ ובו רהיטי גינה מעץ.
שלא כמו חומרי גלם אחרים, כאשר עץ מטופל כראוי הזמן החולף רק מיטיב עימו.

היתרונות שבמחסן עצים מקצועי

עבור מי שנדרש לרכוש עצים ובעיקר בכמויות גדולות, מחסן עצים לנגרות שהינו מקצועי, גדול ואמין מהווה אופציה מומלצת. זאת בזכות מגוון יתרונות:

מחסן עצים לנגרות גדול ורציני מחזיק מבחר גדול של זנים ותתי זנים של עצים מכל קצות העולם, כדוגמת אלון, אגוז אפריקאי, ליבנה, טיק, איפאה, מייפל ואורן.
בזכות המגוון הרחב שמציע מחסן עצים לנגרות ניתן למצוא בו סוגי עצים המתאימים לכל סוג של עבודה, כדוגמת עצים לגדרות, פרגולות, מחסנים, דקים, פרקטים, חיפוי קירות, רעפים, גלריות, מדפים, מטבחים ורהיטים.
מחסן עצים מקצועי מחזיק רק עצים איכותיים שהינם נטולי ריקבון או מזיקים.
למעוניינים, ניתן למצוא במחסנים אלו עצים שעברו תהליך אימפרגנציה השומר ואוטם את העץ.
הצוות המקצועי של מחסן עצים לנגרות הינו בעל ידע מקיף בתחומי הנגרות והעבודה בעץ, ומספק ללקוחות ייעוץ והכוונה בבחירת המידות וסוגי העץ הנכונים לעבודה.
מחסני עצים מקצועיים לנגרות מספקים בדרך כלל חיתוך על פי מידות ההזמנה.
רבים מבין המחסנים המקצועיים מספקים גם שירותי הדבקה מיוחדים.
במחסנים ניתן להשיג עצים במחירים המשתלמים ביותר, ללא דמי תיווך הכרוכים ברכישת עצים מחנויות בנייה או מנגריות.
מחסן עצים רציני מחזיק גם חומרי עזר נלווים, כגון כלי עבודה, מוצרי פרזול, דבקים, ברגים וצבעי עץ.

רכישת עצים שעברו אימפרגנציה במחסני עצים

אימפרגנציה פירושה החדרת חומרי חיטוי ושימור לעץ. התהליך מתחיל בהוצאת אוויר ולחות הכלואים בעץ בעזרת וואקום. לאחר מכן נמרח העץ בחומרי איטום ושימור מיוחדים, ובעזרת דוד בלחץ גבוה מוחדרים החומרים הללו אל תוך העץ. האימפרגנציה מספקת אטימה ושימור של העץ מפני אבק, מים, סדקים, מזיקים, קרינת שמש, עובש, ריקבון ופטריות, ומדובר בתהליך חיוני במיוחד עבור בנייה חיצונית בעץ ולעבודות נגרות בהן תרצו לוודא שהמוצר ישתמר במצבו הראשוני לאורך שנים.

מחסן עצים לנגרות שהינו מקצועי ואיכותי מחזיק בין היתר עצים שעברו תהליך אימפרגנציה, ועובדיו יכוונו את הלקוחות לרכישתם במידת הצורך.

עצים מהארץ ומחו"ל

כאמור, מחסן עצים מקצועי מחזיק במלאי גדול של עצים שמוצאם מהארץ, שהעיקריים שבהם הינם האורן והאלון, וכמו כן מצויים במחסן עצים מכל קצות תבל. חשוב לדעת שלכל זן ותת זן של עץ יש תכונות, צבעים, רמת קשיחות, עמידות, טקסטורות וגוונים ייחודים. כמו כן, כל עץ הינו בעל איכויות שונות, ומידת איכותו ונדירותו היא זו שקובעת את מחירו. מקצועיותו של מחסן עצים נמדדת בין היתר במגוון סוגי העצים שהוא מציע ללקוחותיו, ובידיעות של אנשי הצוות לגבי תכונותיו, סגולותיו וייעודו של כל עץ.

במחסני עצים איכותיים תוכלו למצוא עצים נפוצים כמו אלון, אורן, בוק ודובדבן שמתאימים לשלל עבודות סטנדרטיות ונפוצות, לצד עצים נדירים וייחודים מרחבי העולם שמיועדים לאמנות בעץ, לעבודות גילוף ולרהיטי יוקרה, כמו: עץ לב סגול מדרום אמריקה ועץ תפוח מאירופה ועוד רבים ומיוחדים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול