עיצוב בית מודרני מקרמיקה ועד חיפוי קירות בעץ

עיצוב בית מודרני

עם חומרי גלם מובחרים :
מקרמיקה ועד חיפוי קירות בעץ

אם החלום על בית יפה, מעוצב ובעיקר נוח למגורים ואירוח משותף גם לכם הגעתם למקום הנכון.
בבחירה נכונה של חומרי גלם עמידים ואיכותיים, טכניקות עבודה נכונות ואנשי המקצוע הטובים ביותר, תצליחו להגשים את החלום.

עבודות שיפוץ לבית מביאות עמן כאב ראש אחד גדול, אין זה פשוט לבחור את חומרי הגלם, אין זה פשוט לזהות את אנשי המקצוע הטובים ואין זה פשוט כלל להתגורר בבית בזמן עבודת השיפוץ. אך כאשר בתום העבודה תתקבל התוצאה עליה חלמתם, כאב הראש יתחלף בחיוך רחב והרבה מוטיבציה ומרץ להזמין אורחים אל הבית באופן קבוע.

בחירת אריחי ריצוף לבית
אחד השלבים הראשונים בכל עבודת שיפוץ נרחבת מתייחס לבחירת סגנון הריצוף של הבית, יש לכם אפשרות לבחור אריחי קרמיקה יפים ועמידים, פרקט עץ טבעי, ריצוף שיש, שטיחים מקיר לקיר ועוד.

נהוג לבחור אריחי קרמיקה קלים לניקוי ועמידים בעבור ריצוף המטבח, חדר השירותים וחדרי הרחצה. את שאר חדרי הבית ניתן לרצף בצורה חופשית יותר תוך שילוב של עץ טבעי ואריחים פחות עמידים בפני חום ורטיבות, והאפשרויות כאן מגוונות יותר.

חשוב לזכור כי את אריחי הריצוף לא ניתן להחליף בקלות, המעצבים ממליצים על בחירה באריחים בעלי מראה סולידי אותם אפשר יהיה לשלב עם סגנונות עיצוב שונים בחלוף הזמן כאשר תרצו לרענן את מראה הבית. הגיוני מאוד כי תרצו להחליף את עיצוב הבית בתדירות גבוהה יותר בהשוואה לתדירות בה תחליפו את ריצוף הבית כולו.

חיפוי קירות הבית
התקופה בה נהוג היה להותיר את הקירות בבית עירומים ולבנים חלפה מהעולם, חבל מאוד יהיה להשאיר חלקים בבית כאשר ניתן למצוא מגוון כה עצום של פתרונות לעיצוב, אשר יכולים להוסיף ייחוד ועומק לעיצוב החלל.

השלב הראשון יהיה קבלת החלטה האם תרצו לבחור חיפוי קירות או צבע בלבד, בעבור אזורים בהם ישנה חשיפה רבה של הקירות ללחות או לכלוך כדאי יהיה לבחור חיפוי קירות נוח לניקוי תוך שימוש בחיפוי עץ בצורת סרגלים או אפילו אריחים או אריחי קרמיקה.

חיפוי קירות הוא מוצר אידאלי בעבור חדרי ילדים, מטבחים, חדרי רחצה או שירותים וגם עיצובים מיוחדים של הסלון או חדר העבודה. את האריחים אפשר להדביק על הקיר כולו, על חלקו או רק על קיר אחד להדגשה בחלל.

דגשים חשובים להבטחת איכות העבודה
שימו לב לאיכות חומרי הגלם בהם עושה שימוש הקבלן שלכם, אין זה הזמן להתעצל! בדקו היטב את החומרים ואת טיבם, בקשו ממנו לערוך השוואה בין חומרים ומחירים ולהציגם בפניכם. המלצות של בעלי ניסיון ואנשי מקצוע אפשר יהיה למצוא ללא עלות ברשת האינטרנט כדי לדעת שאכן נעשה שימוש בחומרים איכותיים. ייתכן מאוד כי כדאי יהיה להוסיף עוד סכום לתקציב בכדי לקבל חומר גלם איכותי הרבה יותר ועמיד לאורך שנים – תוספת זו בוודאות תהיה קטנה יותר מכל תוספת במידה והחומר ייפגע והחלפתו תידרש.

מחשבה לטווח הארוך מומלצת בכל עבודת שיפוץ, נצלו את החלפת הריצוף ואת חיפוי הקירות בכדי לבצע טיפולי תחזוקה בצנרת ובמערכת החשמל. הקפידו לאפשר בעתיד גישה נוחה אל המערכות ללא הכרח לגרימת נזק משמעותי לעיצוב הבית, וודאו כי יש הקפדה על השארת אריחים או חלקים בחיפוי אשר ניתנים לניתוק והוצאה למשל בנקודות המסתירות פתחי אינסטלציה או חשמל שיאפשרו טיפול עתידי בתשתית.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול