עשה זאת בעצמך נגרות

עשה זאת בעצמך נגרות

עשה זאת בעצמך בכלל ונגרות חובבים בפרט, הוא תחום רחב העוסק בביצוע סוגים שונים של עבודות שלא על ידי בעלי מקצוע או בעזרת ציוד מקצועי תעשייתי כגון זה המצוי בנגריות.

עבודה בעץ משכה מאז ומתמיד חובבים רבים לעסוק בה. עץ הוא חומר נוח יחסית, ניתן לעיבוד (ניסור, קידוח, חיבור באמצעות ברגים, ליטוש, הקצעה וכו') באמצעים פשוטים ובכלי עבודה שסוגים פשוטים שלהם יכול כל חובב נגרות להשיג בקלות.

מחלקות עשה זאת בעצמך לנגרות תפסו שטחי מדף נרחבים כבר בחנויות ה DIY (Do It Yourself) הראשונות שהחלו להופיע בארצות הברית לאחר מלחמת העולם השנייה. מצב עניינים זה נמשך עד לימינו אנו, לא רק שניתן למצוא כלי עבודה ואביזרים לנגר החובב בכל חנות בסגנון עשה זאת בעצמך אלה ישנם אפילו בתי עסק אשר מקדישים את כל פעילותם לסיפוק צרכיהם של הנגרים החובבים. לאור הפופולאריות הרבה של תחום זה מתוכננים מוצרים שיקלו על נגרים חובבים, כך למשל ניתן לקנות בכל רשת חנויות עשה זאת בעצמך לוחות עץ מצופים פורניר המתאימים לשמש כמדפים להתקנה עצמית.

מחסני עצים ערוכים לקבל הזמנות קטנות כגדולות. מי שמבקש לבנות בעצמו רהיט, דק, פרגולה או לבצע כל פרויקט אחר של בניה בעץ יוכל בקלות להיעזר באנשי מכירות בעלי ידע נרחב אשר ישמחו לחלוק ממנו, להמליץ, לייעץ לכוון ולסייע.

הקסם הטמון בעבודה בעץ מניע רבים המבינים בתחום זה לחוש אהדה לחובבים הנמשכים לתחום עשה זאת בעצמך נגרות.

כאשר חובבים נתקלים בשלבים בעבודה אותם אין הם יכולים לבצע בעצמם, אם מבחינת יכולת מקצועית או בגלל חוסר במכונות מתאימות (הדבקת פורניר הדורשת מכבש למשל), הם יכולים לפנות לנגריות, במיוחד לכאלה המכריזות על עצמן כערוכות לסייע לנגרים חובבים, ולקבל את העזרה הנחוצה להם.

עשה זאת בעצמך נגרות הוא תחום מרתק שמעניק לבוחרים לעסוק בו סיפוק עצום, אתגר ואפשרות להמשיך ללמוד ולשפר את יכולותיהם באופן מתמיד.
ישנם נגרים חובבים רבים המעדיפים לפתור בעצמם כל צורך בו הם נתקלים, כך למשל ניתן לאלתר משטח כבד שניתן להניח על לוח שעליו מדביקים פורניר.

מטבע הדברים העוסקים בתחום עשה זאת בעצמך נגרות הם מסוג האנשים שלהם נטייה לעבוד עם הידיים, הם בעלי כישורים טכניים ואהבה למלאכת כפיים. חשוב לזכור כי אם הרצון קיים העובדה כי לא הזדמן לנו לפתח תכונות כאלה אינה צריכה למנוע מאיתנו עיסוק בנגרות כתחביב. ישנן סדנאות וקורסים רבים אשר השתתפות בהם מקנה את הבסיס הנדרש לצאת לדרך, שיפור היכולות יגיע באופן טבעי בהמשך.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול