פרגולות עץ יפיפיות ומעוצבות במיוחד עבורכם

פרגולות עץ יפיפיות ומעוצבות במיוחד עבורכם
אורח החיים במזרח התיכון מושך אותנו להיות מחוץ לבית גם כשאנחנו בבית. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בישיבה במרפסת בקומה רביעית במרכז תל אביב עם מרקיזה שמצלה עלינו, או אם התמזל מזלנו נוכל ליהנות מישיבה בחצר בבית הפרטי שלנו. מסיבה זו אנו משקיעים זמן ומחשבה בעיצוב החוץ והחצר כמו שאנו משקיעים בעיצוב פנים הבית כשהדבר בא לידי ביטוי בטיפוח גינה, בהקמת פרגולות עץ והנחת דקים.

טיפוח הסביבה החיצונית שלנו חשוב כל כך, כי ברוב עונות השנה אנו מבלים שעות רבות מחוץ לבית, בין אם זה ארוחת ערב משפחתית, אירוח חברים, שתיית קפה של בוקר ואפילו הכנת שיעורים. הישיבה בפרגולה בחצר המטופחת מאפשרת לכל בני המשפחה לבלות ביחד גם כשכל אחד עסוק במשהו שונה: משחק, גינון, הכנת שיעורים, קריאת ספר, או סתם הנאה מרוח הערב הקרירה. לכן, אנו משקיעים זמן, מחשבה ומשאבים כדי להקים דקים ופרגולות שיתאימו לצרכים של המשפחה שלנו.
פרגולות מעץ איכותי
העובדה שאנו כה אוהבים לשבת בחצר וליהנות מהאיכות שמעניקים לנו דקים ופרגולות בחצר, מביאה אותנו להבין כמה חשוב להקפיד על שני אלמנטים שאסור להתפשר עליהם: איכות העץ והתקנה מקצועית. השילוב בין השניים יבטיח לנו פרגולות עץ עמידות לאורך זמן, יציבות ובטוחות, ודקים שעמידים בפני פגעי מזג האויר, נוחים לטיפול, נעימים למדרך רגלינו והשילוב של העיצוב המושקע ואיכות החומרים ישרו עלינו אוירה נעימה, רגועה ומשפחתית.

מי השרון מתמחה באספקת עץ מסוגים שונים כדי להבטיח לכם את האיכות הגבוהה ביותר בהתאם לתקציבכם. באולם התצוגה שלנו ובמחסן העצים הענק של חברתנו תמצאו מגוון רחב של עצים לכל מטרה לצד שירותי התקנה ותכנון על ידי בעלי מקצוע מעולים. הניסיון והמומחיות בני למעלה מ-30 שנה מביאים אל סף ביתכם את כל הדרוש לכם בתחום העץ, בין אם זה לבית פרטי, למרחב ציבורי, למתקין פרטי, לאדריכלים ולקבלנים. אצלנו תמצאו את כל השירותים תחת קורת גג אחת החל מיבוא העץ לסוגיו, דרך תכנון, עיצוב, ניסור וחיתוך ועד התקנה בבית הלקוח, כשהשירות שלנו מתאים להתקנת דקים ופרגולות, חיפוי קירות, פרקטים, רהיטי עץ ועוד. מגוון העצים העשיר שלנו מספק לכם פתרונות מגוונים לכל מטרה.

סוגים שונים של פרגולות עץ

כאשר ניגשים לביצוע פרויקט מרכזי בחיי הבית והמשפחה, כמו הקמת פרגולה בחצר, חשוב מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע לגבי אופי הפרגולה וגודלה, רמת ההצללה הדרושה, אופי ההתקנה, ורק לאחר מכן להחליט איזה סוג עץ מתאים ביותר למטרה זו. כך למשל ייתכן שנחליט להתקין פרגולה תלויה ללא עמודים כלל, או פרגולות עץ קלאסיות על עמודים.

פרגולה ניתן להתקין גם על גג הבניין ולכן הן מתאימות לדירות גג כאשר במקרה כזה אופן ההתקנה שלהן יהיה שונה מאשר התקנה על האדמה בגינה. פרגולה מתאימה מאוד גם להתקנה ליד הבריכה הפרטית שלכם, ובמקרה כזה אופן העיצוב שלה יהיה שונה מאשר פרגולה בכניסה לבית או ביציאה לחצר.
גם השאלה לגבי סוג הריצוף מתחת לפרגולה תהיה משמעותית לגבי תכנון הפרגולה עצמה וסוג העץ המתאים. חשוב לשים לב שכדי שהפרגולה תהיה עמידה לאורך זמן יש לבחור עץ מתאים כמו אורן פיני, עץ אגוז וכמובן קורות עץ גושני שהן גם חזקות וגם יפיפיות ומעניקות לפרגולות עיצוב יוקרתי.

חדר נוסף ונוף כפרי

אנו רואים אם כן כי פרגולות עץ מספקות פתרונות הצללה לבית בעונת הקיץ, האביב והסתיו, אך אפשר לתכנן אותה כך שגם תתאים לישיבה בימי החורף הגשומים על ידי התאמת אופי הכיסוי של הפרגולה. אנשים מתייחסים לפרגולה כמו אל חדר נוסף המגדיל באופן משמעותי את מרחב המחייה המשפחתי ומכניס אור, אוויר, רוח ושלווה שנובעים מהעץ, מהצל ומהמרחב הפתוח. התקנת דקים ופרגולות מעניקה לבית אוירה כפרית גם אם הבית שלכם נמצא במרכז העיר הסואנת. מסיבה זו יש אנשים רבים שבוחרים להניח עציצים וצמחי תבלין ריחניים ליד הפרגולה ובסביבתה, או לעטר אותה ברהיטים מעץ מלא המתאימים לאוירה. בשל החשיבות הרבה של התקנת פרגולה באזורנו, אין תחליף לעבודה מקצועית החל משלב התכנון ועד הבורג האחרון. את כל אלה ואף יותר תוכלו לקבל במחסן העצים ובגלריה של חברת מי השרון, שמלווה אתכם בכל השלבים באופן אישי ומקצועי. הם גם ידריכו אתכם כיצד לטפל בעץ הטבעי כדי להאריך את חייו ולשמור על איכותו ויופיו למשך שנים ארוכות.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול