רגע לפני שמשפצים או בונים

רגע לפני שמשפצים או בונים

בשלב ההתחלתי בכל עיצוב חלל בין אם זה משרד, חנות, בית פרטי או דירה, יש צורך להתייחס לסגנון המאפיין את אותו חלל.
בבית פרטי למשל הסגנון תלוי בטעם של הדיירים אשר יכול להיות מודרני, פרובאנס או כפרי. התאמת הסגנון תלויה כמובן גם באהבה וגם בגודל החלל.

בחנויות או משרדים, כאשר חושבים על הסגנון המתאים, צריך לבחון בין השאר מהם מהות העסק, מה מטרותיו העסקיות, לאחר מכן מה הוא רוצה לשדר, איזו תדמית עסקית ולבחון את ההתאמה בין הסגנון והטעם לבין הרושם הראשוני .

דמיינו למשל, משרד רואי חשבון כשכולו מעוצב בטפטים ובסגנון צרפתי רומנטי. משרד מסוג זה , לרוב אמור לשדר רצינות, אמינות ולכן סביר להניח כי הסגנון הרומנטי הוא זה שייבחר.
משרד אשר מעביר מסר שונה מהתדמית, יכול ליצור בלבול אצל הלקוח, ולפגום בחזון החברה.

החיבור הנכון בין פנים לחוץ

מעצב פנים יתכנן את העיצוב, יבצע התאמה בין הפנים של המשרד לבין החזית שלה, הוא יגדיר איזה חומר ייפגש עם חומר אחר, מה הסדר, מה הצבע, הוא יגדיר מידות, פרטים. הוא יחבר בין החוץ לבין הפנים משום שכשמשפצים מבפנים או כשמחליטים לעצב חלל חשוב שתהיה התאמה לא רק לחיפוי הקירות הפנימי אלא גם לחיפוי קירות חוץ. זכרו- שפה זהה ומשותפת, שתיצור אחדות ביניהם ותשקף את המהות האמיתית של העסק או של הדיירים.

אחת הדרכים לעצב את החלל ולייחד את הסגנון היא על ידי חיפוי קירות פנים, הנטייה היא לבצע בשיטת עשה זאת בעצמך, אבל חשוב להבין שאיש מקצוע, מתקין הוא זה שיכול לבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר. יתרונו של המתקין הוא בוותק שרכש לאורך השנים, בהכרה של החומר על בוריו, ביצירתיות, בזמן שהוא משקיע, משום שמאחר והוא מיומן הוא יוכל לעשות זאת במהירות יותר. כמו-כן למתקין יש היכולת לבצע את התקנת החיפוי קיר באופן המדויק ביותר.

בחברת מי השרון מציעים לכם דרך מצוינת לשדרג את מראה הבית, והיא על ידי פרקטים ודקים.

הנה דוגמא: שימוש בעץ כחלק ממדרגות לבית,יותר אווירה חמימה, נעימה, מעניינית.

שימוש בחומר עץ נהפך עם השנים לטרנד מוביל ולא בכדי, משום שמלבד הייחודיות שלו במראה הוא עמיד מאוד לכל תנאי מזג האוויר המשתנים בארץ. המגוון שאנחנו מספקים הוא רחב: ישנם סוגי עץ שונים, מניפה של צבעים חיפוי עץ לפנים, לחוץ. בעזרת עץ אפשר לעשות הכל, כל מה שחלמתם ועוד: דקים, פרגולות, חיפויי קיר, דלתות, מדרגות והיד עוד נטויה.

בחברת מי השרון עובדים עם דק סינטטי, ומגוון סוגים כמו עץ אלון,מייפל,דובדבן, מהוגני וכדומה.

עשה זאת בעצמך

כאשר החלטתם להשתמש בחיפוי קיר כחומר גלם והנכם מעדיפים לבצע זאת בשיטת עשה זאת בעצמך הצלחה, תוכלו להגיע אלינו למחסן העצים, להתרשם, לקבל רעיונות, קצת מוזה והשראה. אנחנו כאן כדי לייעץ ולכוון, לעזור לכם, להעשיר את הידע. נמליץ מה לקנות ואיזה סוג עץ יהיה הטוב ביותר עבורכם יחד עם הסברים מפורטים ככל האפשר כיצד להתקין נכון. אנחנו מספקים אריחי דק מודולריים אשר כה נוחים להרכבה, בעזרת ההכוונה המקצועית שלנו.

מי השרון- מומחית לעץ הטובה בארץ

מי השרון הינו בוטיק לעץ שמספק מגוון רחב של שירותים, מתמחה בתחום העץ, והשילוב של מרכיביו השונים בבית.
אנו דוגלים ביחס אישי ללקוח, בליווי צמוד, בהכוונה, מתוך ניסיון והמקצועיות שלנו
קצת לפני שאתם מתחילים לשפץ או מעצבים את קירות הבית, בואו לבקר אותנו במחסן העצים הרחב, תוכלו להתרשם, לקבל רעיונות ולהבין כמה אמירה יש בשילוב עץ כחלק מהעיצוב.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול