רהיטים מעוצבים מעץ מלא לגינה

הגינה הפכה להיות אזור מאוד נחשק בבית ורבים שמחפשים דירה חדשה שמים דגש על גינה או מקומות אירוח אפשריים ברחבי הבית כמו מרפסת, חצר או מטבח וסלון גדולים במיוחד. גם כשעושים שיפוץ דירה לוקחים בחשבון האם כדאי לשבור קיר בבית ולהרחיב את השטח הבלתי-מקורה בבית וליצור גינה יפה ורחבת ידיים שבה נוכל לארח משפחה וחברים. אם נרצה לטפח את הגינה שלנו ולשדרג אותה אחד האלמנטים החשובים שנצטרך לשים עליו דגש הוא בחירת ריהוט לגינה. נוכל למצוא בשוק מגוון רחב של ריהוט גן מחומרי גלם שונים – אלומיניום, ראטן וכן ריהוט גן מעץ מלא – עליו נעסוק במאמר זה.

למה כדאי לקנות ריהוט גן מעץ מלא?
לא בכדי רבים ממשיכים לקנות ריהוט גן מעץ מלא על פני חומרי גלם אחרים כמו אלומיניום וראטן שנחשבים יותר עמידים ולפעמים אף יותר זולים מריהוט גן מעץ. מדוע אם כך המשיכה הגדולה לעץ מלא עבור ריהוט גן ומה יתרונותיו?

עמידות ואריכות ימים – ריהוט גן מעץ מלא הוא אמנם יקר יותר מכיסאות פלסטיק לבנים, מתכת, זכוכית ושאר חומרי הגלם אך ההוצאה משתלמת יותר. העמידות של ריהוט גן מעץ מלא היא ארוכה יותר ורהיט גן מעץ מלא יכול להחזיק שנים רבות בגינתנו.
עיצוב – אחת הסיבות העיקריות בגינן בוחרים רבים בריהוט גן מעץ מלא הוא העיצוב שאין שני לו. אנו נרצה ליצור בגינה שלנו עיצוב נעים שהולך בהרמוניה עם הירוק, צמחיה וטבע שהגינה משדרת. בחירה בריהוט גן מעץ מלא כאילו משלימה את התהליך של עיצוב הגינה ומצמיחה מעבר לפרחים בערוגות גם רהיטים יפים. האווירה הכפרית שהוא יוצר – אין שנייה לה.
חוזק – ריהוט גן מעץ מלא לא יישבר בקלות וצבעו לא ידהה, בהנחה שמתחזקים אותו כראוי.
נוכחות – לריהוט גן מעץ מלא יש נוכחות מאוד מרשימה והוא מעניק מראה יוקרתי.
מבודד – רהיטים מעץ מלא, בניגוד למתכות, לא יוליכו חום או קור ויהיה נעים לשבת עליהם בחוץ בכל עונה.
יציב – המשקל של רהיט מעץ מלא הוא דיי כבד דבר המעניק לו יציבות גם על קרקע משופעת או על אדמה או דשא.
ידידותי לסביבה – רהיטים מעץ מלא נחשבים לידידותיים לסביבה ומשתלבים בה בהרמוניה בניגוד לחומרי גלם אחרים.
תחזוקה – יש הסוברים כי תחזוקה של ריהוט גן מעץ מלא היא כאב ראש ומוותרים על מוצר זה מלכתחילה. אלו שיחשבו לטווח הארוך ובאמת יבררו מה היא רמת התחזוקה יגלו ששימון, צביעה וריסוס הרהיט אחת לשנה זה די והותר בכדי שהרהיט יהיה עמיד וחזק לאורך שנים רבות.
אילו סוגי עץ מלא רצוי לרכוש?
הבחירה בריהוט גן מעץ היא מובנת מאוד כיוון והעיצוב הטבעי שהוא מעניק אין שני לו! אך גם בעולם העץ נצטרך לשים לב לאיזה סוג עץ אנחנו בוחרים. בסביבה החיצונית הרהיט יידרש להיות חזק ולעמוד במפגעים של אלמנטים סביבתיים כמו גשמים, שמש, רוחות וכו'. בעקבות זאת, לא כל עץ מתאים לריהוט גן וגם לא כל עץ מלא. חשוב לשים לב מה הם התנאים בגינה שלכם – האם יש לחות רבה? מה הוא מזג אוויר ברוב ימות השנה באזורכם? כך למשל באזור השפלה והים יש לחות גבוהה יותר ועל כן נהוג להשתמש בעץ אורן שהוא מאוד עמיד ופחות בארז וטיק. בין סוגי העץ המלא הנפוצים והפופולאריים לריהוט גן מעץ מלא ניתן למנות:

עץ טיק – הצבע של הטיק הוא חום-דבש והוא עמיד מאוד בפני מים והריהוט לא יתנפח או ירקב כמו סוגי עץ אחרים שתניחו בסביבה חיצונית. עץ טיק הוא גם לא מוקד משיכה לחרקים – יתרון גדול שהופך אותו לאידיאלי לסביבה חיצונית. בכדי לתחזק ריהוט גן מעץ מלא טיק יש להשתמש בשמנים מיוחדים שמגנים עליו ממזיקים ופגמי מזג אוויר.
עץ ארז – נחשב לאחד העצים היוקרתיים יותר אך אם אתם חושבים טווח הארוך מדובר באחד העצים העמידים ביותר שעם תחזוקה נכונה יכול להחזיק עשרות שנים! גם הוא עמיד בפני חרקים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול