רעיונות לשימוש בעץ בעיצוב דירה

רעיונות לשימוש בעץ בעיצוב דירה

אחד הטרנדים החמים בעיצוב הבית בשנים האחרונות הוא חזרה אל פשטות ואל חומרים טבעיים שממלאים תפקידים רבים בחללי הבית השונים. עץ הוא ללא ספק אחד מחומרי הגלם הפופולריים והנפוצים ביותר בתחום עיצוב הבית. הוא משמש לחיפוי משטחים ורצפות, ליצירת מקומות אחסון וגם ככוכב בזכות עצמו כשהוא מקבל את הכבוד כפריט עיצובי.

עץ כריצוף מעוצב:
שימוש בעץ לחיפוי רצפה הוא פופולרי מאד בשנים האחרונות, בעיקר השימוש בפרקטים. חיפוי באמצעות פרקטים מעץ מלא יוצר מראה נקי ומעוצב מאד, עם רצפה שבזכות שפע הדוגמאות והגוונים שמסופקים, יכולה להתאים למגוון גדול של סגנונות. מסגנון כפרי ועד סגנון מודרני ונקי, רצפת עץ מעניקה את הטאץ' הייחודי לדירה והופכת את הרצפה לחלק מעניין בכל החלל.
פרקטים מעץ מלא יוצרים תחושה ביתית וחמימה בכל סוג של עיצוב וסטייל ומעניקים אישיות גם לדירה שבה שמרו על מינימליזם וניקיון. בחנויות ניתן למצוא מגוון עצום של פרקטים מעץ מלא, פרקט למינציה או פרקט רב שכבתי – כולם במבחר דגמים, צבעים וטקסטורות.

גב עץ למיטה זוגית:
משטחי עץ בצבעים וטקסטורות שונות יכולים להפוך לגב מיטה מעוצב ומיוחד. כאן היצירתיות והחזון האישי נכנסים לתמונה כאשר כל אחד מאיתנו יכול להפוך את משטחי העץ לגב מיטה בסגנון שהוא אוהב. מעצים מחוספסים שצבועים בווש שיוצר מראה טבעי של עץ נסחף ועד לפלטות עץ שנצבעות בלבן ויוצרות מראה מעניין אך מינימליסטי.
גב עץ הוא פרויקט פשוט שכל אחד יכול להכין לבדו, גם משאריות של פרקטים שנשארו בבית או ממשטחי העמסה שמוצאים בכל פינה.

מערכת מידוף מעץ חשוף:
אם אתם אוהבים מראה של עץ חשוף תוכלו להפוך קיר אחד לספרייה גדולה שעשויה מדפי עץ חשופים, שאינם מעובדים, צבועים או מצופים בחיפוי כלשהו. מדפי עץ נותנים מראה טבעי, נקי ומיוחד ומחמיאים במיוחד לערימות הספרים שמחכים להסתדר על המדפים.
הם מתאימים לעיצוב מינימליסטי, מודרני ואורבני אך גם לדירות בעלות מראה כפרי יותר. רעיונות למערכות מידוף מעץ חשוף תוכלו למצוא בבלוגי עיצוב מסקנדינביה, שם הסגנון הוא פופולרי במיוחד.
מערכות מידוף יכולות להתאים בכל חדר בבית וליצור מראה חם ומיוחד. הן יכולות לשמש גם להצבת טלוויזיה, חפצי נוי, צעצועים, עציצים ועוד.

מטבח מעץ:
למרות שבשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר מטבחים שמצופים במלמין וציפויים אחרים, מצד שני מתעורר לו טרנד של מטבחי עץ העשויים מעץ טבעי וגולמי, לעיתים גם מעץ ממוחזר. המראה הזה הוא מראה כפרי וחמים מאד, כאשר לרוב הארונות והמדפים אינם צבועים בצבע אטום אלא בורנית עץ שמעניק מראה חשוף וטבעי. מטבח מעץ יוצר מראה מיוחד ואישי מאד, מבלי לאבד את הפרקטיות ואת העמידות של המטבח.
לצד ארונות מטבח ומגרות חכמות אפשר ליצור גם אי עבודה מעץ, שולחן אוכל גדול ומסיבי מעץ מלא שיאפשר גם עבודה נוחה וגם הגשת אוכל ועוד מגוון רחב של מוצרים למטבח ולחדר האוכל.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול