התקנת דקים לגינה

התקנת דקים לגינה

 

בין אם מדובר בהתקנת דק סינטטי או גושני, חשוב לדעת כי התקנת דקים לגינה אומנם איננה משימה מסובכת, אך על מנת לבצעה כראוי נדרש תכנון נכון הכולל יישור של הקרקע ובניית תשתיות.

 

ניתן אמנם להתקין דקים לגינה ישירות על הקרקע ולחפות את משטח האדמה ביריעות יוטה מיוחדות המונעות מצמחייה לגדול מתחת לדק, ואולם, על מנת שהדק יהיה חזק ועמיד לאורך זמן, מומלץ להתקין תשתית בטון שעליה מונח שלד מתכת או  לוחות עץ. את לוחות הדק עצמם מרכיבים על גבי התשתיות באמצעות הברגה גלויה או נסתרת, וחשוב להניחם במרווח קטן של כארבעה מילימטרים המאפשר התרחבות שהינה תהליך טבעי המתרחש עם השנים בעץ.

 

כמו כן, חשוב לרכוש את הדקים במחסני עצים אמינים ומקצועיים, אשר מספקים עצים שעברו תהליך מיוחד של שימור וחיטוי, וגם צופו בשמן מגן.

 

אולי יעניין אותך גם >> דק לבריכה 

 

הליכים אלו הנם בעלי חשיבות רבה לשמירה על עמידותו של הדק לאורך השנים מפני פגעי מזג האוויר, כמו קרינת שמש וגשם. לסיכום, רכישת עצים איכותיים וייעודים לדק חיצוני, ביחד עם עבודת התקנה מקצועית ובטיחותית, תספק לכם משטח  מעוצב, נוח לשימוש ומרהיב ביופיו לשנים רבות וארוכות.

 

התקנת דקים לגינה

התקנת דקים לגינה

 

 

 

התקנת דק בגינה

 

התקנת דק בגינה לעיצובה ושדרוגה

 

דק לגינה הפך בשנים האחרונות למוצר מבוקש ומועדף על ידי אנשים רבים. זאת מאחר שהדקים הנם אלמנט עיצובי, איכותי וקלאסי המשדרג כל גינה וחצר, והמאפשר חיפוי פרקטי למשטחים אשר עקב הצורך לחסוך במים אינם משמשים לשתילת צמחים או דשא.

 

התקנת דק בגינה

התקנת דק בגינה

 

דקים לגינה הם אלמנט מותאם לריצוף המורכב מלוחות עץ, שממוקם על גבי תשתיות בטון ומעל בסיס קורות עץ או מתכת, ומשמש לרוב עבור יצירת אזור ישיבה, שבילים וגם כשוליים לבריכות שחייה.

 

בדרך כלל ההתייחסות לדקים הנה אל דקים מעץ גושני טבעי, אך יש לציין כי קיימים בשוק סוגי דק סינטטי לגינה כתחליף לדק מעץ טבעי, וכי האיכותיים שבהם מהווים ריצוף עמיד, יפה ושימושי לכל דבר.

 

מומלץ להעדיף רכישת דקים לגינה במחסני עצים מקצועיים וגדולים המחזיקים מלאי מגוון של עצים לדק, כמו אורן, קומרו, אירוקו ואיפאה. צוות המחסן יסייע לכם בבחירת סוג הדק המתאים לצורכיכם, לטעמכם וליכולותיכם הכספיות.

 

 

 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול