מחיר פרקט גושני

מחיר פרקט גושני

לרצפת פרקט יתרונות רבים, כאשר הבולט ביותר שבהם הוא היתרון האסטטי והפוטנציאל להוות אלמנט עיצובי בעל נוכחות מרשימה. רצפת פרקט יכולה בקלות לשוות לחלל בו היא מותקנת מראה יוקרתי, אך ללא סתירה היא מתאימה גם ליצירת מראה כפרי פשוט ואותנטי.

גורם אשר עדיין מרתיע רבים מלהגשים את חלום רצפת הפרקט הוא החשש מפני העלות שנתפשת כגבוהה. מרגע שעושים את הצעד הראשון ומתחילים לברר כמה באמת יעלה פרקט מיד מבינים שהחשש הינו מוגזם ולא תואם את המצב היום.

סוגי פרקטים

באופן כללי קיימים שלושה סוגי פרקטים, פרקט למינציה, פרקט עץ (או פרקט עץ שכבות) ופרקט גושני.

פרקט למינציה עשוי חומר סינטטי המכיל אבקת עץ דחוס, פרקט עץ עשוי שכבות עץ כאשר רק העליונה (בעובי של כ 4ממ) היא מהעץ המלא אותו רואים, פרקט גושני עשוי לוחות מעץ מלא (עץ שנחתך כמקשה אחת מתוך גזע עץ).

בכל מחסן עצים ראוי לשמו העוסק גם במכירת פרקטים דוגמאות מכל סוגי הפרקטים הנ"ל.

כמה עולה פרקט גושני?

מי שרוצה לברר מיד אם יידרש לשלם עבור פרקט גושני מחיר הגבוה מכפי שהוא מוכן להשקיע ירצה לקבל מידע ברור על מחירי פרקט גושני. לשאלה כמה זה עולה? בהקשר של פרקט גושני יש, כמו בהרבה מקרים אחרים, תשובה קצרה ותשובה ארוכה ומפורטת יותר.

ובכן – עבור רכישת לוחות פרקט גושני תדרשו לשלם מחיר הנע בין 250 – 500 שקלים למטר מרובע. עבור רכישת פרקט גושני כולל התקנתו תשלמו כ 300 שח למטר מרובע, בממוצע. אך חשוב לשקלל גם את גורם האיכות ואורך החיים לעלות הפרקט הכללית.

כעת לתשובה המפורטת – פרקט גושני הוא למעשה הפרקט ה"אמיתי" המקורי. רצפות עשויות לוחות עץ מלא הותקנו ברוב רובם של המבנים שהוקמו באזורים בהם העץ היה חומר הגלם הזמין ביותר לבנייה.

כיום נחשב הפרקט הגושני לפרקט היוקרתי ביותר. אין ספק שלדבר האמיתי יש מראה ייחודי שלא ניתן לחקות, גם עמידותו גבוהה מאוד, אך יש לו גם חסרונות כגון התקנה מסובכת יחסית והצורך בטיפול שנתי הכולל ניקוי יסודי ומריחת ווקס אשר להם קודם, מדי כמה שנים, ליטוש.
אם תחליטו שזהו הפרקט הנכון ביותר עבורכם חשוב שתכירו מספר גורמים העשויים לקבוע אם אתם נדרשים לשלם עבור פרקט גושני מחיר גבוה מכפי שוויו. על מחיר רכישת הלוחות ישפיעו סוג העץ, איכות העיבוד שלו ואלו תהליכי גימור עבר. לוחות במידות סטנדרטיות יהיו זולות באופן משמעותי מלוחות המחייבות ייצור מיוחד.

עוד גורם חשוב המשפיע על מחירו של פרקט גושני הוא כמה מורכבת ההתקנה. אם נדרשת עבודה מסובכת של הכנת תשתית מתאימה מן הסתם תייקר עובדה זו את מרכיב ההתקנה בעלות הכוללת.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול