דלתות עץ

img

דלתות העץ האיכותיות ביותר מאז 1973

חברת מי השרון בעלת ותק של כמעט חמישים שנה בייצור והתקנת דלתות עץ מסוגי עץ שונים: טיק בורמזי, גרפרה, קומרו, אורן, איפאה ועוד..
דלתות מעץ מציעות לכם אפשרות שילוב של גורמים דקורטיביים בכל חלל.

רוצים דלת עץ אצלכם בבית? במשרד? מחפשים פתרון ייחודי ומרשים במיוחד?

דלתות עץ מהוות יתרון מהותי לעיצוב חוץ הבית בו הנכם מתגוררים וכן כניסה מרשימה ביותר עבור כל עסק.

לחץ למעבר לגלריית תמונות ופרויקטים מלאים של דלתות עץ

בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על כל סוגי דלתות העץ השכיחות והמיוחדות, מחירים ועלויות של דלתות עץ, לרבות טיפים והמלצות מקצועיות, מבחר עצום של תמונות של דלתות וכן של פרויקטים של שביצענו.

כמוכן המידע מקיף ומלא ומתעדכן באתר – כך שאתם יכולים לחזור לעמוד זה ולמצוא בו עדכונים, דלתות עץ חדשות, פרויקטים נוספים ועוד המון מידע שימושי בטרם בחירתכם דלת עץ, כך שתוכלו לבצע את ההתאמה המיטבית של סוג הדלת לשימושה.

דלתות עץ

חלק נכבד מהרושם הראשוני לגבי כל בית נוצר בכניסה אליו, כלומר בדלת הכניסה. דלת הכניסה מהווה את המנה הראשונה בטרם מגיעים למנה העיקרית שהיא העיצוב הכולל של הבית.
לקבוצת מי השרון שתי נגריות המבצעות פרויקטים מיוחדים ולא שגרתיים, כך יכולה הקבוצה לייצר דלתות במגוון סגנונות ועיצובים אינסופיים, המותאמים במדויק לדרישת הלקוח. כל דלת מיוצרת מחומרי הגלם האיכותיים ביותר הכוללים גם עצים אקזוטיים כמו: טיק, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד. החברה אינה מתפשרת על האיכות ועל רמת הגימור הגבוהה, היא עושה שימוש במגוון רחב של סוגי לכה, בהתאמה לסוג העץ, במטרה להבטיח עמידות חוץ ואת אורך חיי הדלת.

 

דלתות עץ

דלתות עץ

 

אומרים שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, מה שכנראה נכון במרבית המקרים. בביתכם או בעסק שלכם דלת הכניסה שתבחרו תהיה גם הרושם הראשוני שתבחרו להשאיר. בשוק ניתן למצוא סוגים רבים של דלתות – תעשייתיות, אמנותיות, משוריינות וכו'. אך ברמת העיצוב והמראה אין תחרות; בכל עיצוב שתבחרו, בהתאם לסגנונכם האישי, התוצאה המרהיבה ביותר תהיה של דלתות עץ.

במי השרון, מחסן עצים איכותי ומקצועי, תמצאו את כל סוגי העצים המגיעים לארץ. החל בעצים הנפוצים והפשוטים וכלה בעצים נדירים, ייחודיים ויוקרתיים שמהם תוכלו לעצב כל פריט מריהוט גן מעץ, דרך ריהוט הבית ועד דלתות עץ מיוחדות לפתח ביתכם.

 

דלתות כניסה מעץ

דלתות כניסה מעץ

חשוב לדעת על דלתות עץ

דלתות עץ הן מוצר מדף בקרב כמה וכמה ספקים בארץ, המציעים מוצרים קטלוגיים, חלקם אפילו איכותיים מאוד. אך חשוב לדעת כי העץ, בשל תכונותיו הטבעיות, מאפשר יצירת דבר חדש בכל פעם. לקוחות רבים מודעים היום לעובדה שדלתות עץ ניתן לרכוש בהזמנה אישית ובהתאמה למידות הפתח בביתכם, בסגנון המועדף עליכם ואפילו בעיצוב אישי ייחודי שאיננו מצוי בשום קטלוג דלתות. בחירה בדלת שכזו תהפוך את הכניסה לביתכם לדבר חד פעמי, אישי וייחודי.

 

דלתות עץ מי השרון

דלתות עץ מי השרון

 

במחסני עצים תמצאו סוגי עצים רבים – רובם מושכי עין ונאים, אך לא כולם מתאימים לייצור דלתות. על אף שטכנית ניתן לייצר מהם דלת, ישנם סוגי עצים שיתאימו יותר לצרכים שדלת כניסה מציבה. חשוב להתייעץ ולבחור עץ ממשפחת העצים הקשים, כזה שמסוגל לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים, בלחות גבוהה ובחום כבד, בגשמים וברוח, ושמתאפיין במינימום 'עבודת עץ' , כלומר סוג עץ שמציג רף מינימלי של תנודות ושינויים במבנה ובנפח בעקבות החשיפה לתנאי מזג האוויר הללו.

 

דלתות כניסה מעץ מלא

דלתות כניסה מעץ מלא

 

 

על דלתות עץ ובטיחות

דלת הכניסה לבית איננה רק אלמנט עיצובי כמובן, ומעבר לצורך בסגירת הבית היא גם נדרשת לספק לו רמת בטחון ואטימות גבוהה.

 

חשוב לדעת שמכאן נובע הצורך לבחור בעץ מסיבי לעיצוב דלתות עץ לכניסה, בשונה אולי מעיצוב דלתות עץ לפנים הבית, שם ניתן להתפשר בשל העובדה שהן משרתות צורך שונה בתכלית.

 

יחד עם זאת, מובן שאין להסתפק בחוזקו של העץ ולסמוך עליו באופן בלעדי שיספק את הבטיחות הנדרשת בפני עצמו, ולכן חשוב להתאים גם מנעול בעל מנגנון בטיחותי, מתקדם וחדשני שיספק את מידת הבטחון הגבוהה ביותר, דבר שהוא אפשרי בכל סוגי העצים ובתנאי שנעשה תכנון מוקדם והתאמה למידות וצורת המנגנון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דלת עץ מגולפת כניסה לבית כנסת

דלת עץ מגולפת כניסה לבית כנסת


מוצרים משלימים לדלת עץ

מי השרון מייבאת מכל העולם מוצרי עץ איכותיים, המותאמים ספציפית לתנאי מזג האוויר בישראל.
המגוון הרחב הינו ייחודי לחברה וכולל את סוגי העצים: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.
החברה מספקת שירותי התקנה והדרכה מקצועיים, המשלבים שימוש במותגים איכותיים מהעולם. הלוק הטבעי של העץ יחד עם המגע החלק, הופכים את מוצרי העץ למוצר איכותי המשלים את העיצוב והאווירה מחוץ לבית, אם כחלק מהמרפסת או מסביב לבריכת השחייה בחצר.

מסה - חנות רהיטים מעץ מלא

מסה היא חנות רהיטים מעץ מלא, מהמוכרות והמוערכות ביותר בארץ – אם אתם מחפשים פריט ריהוט לבית, למשרד או לחצר – אל תחשבו יותר מדי – כנסו עכשיו

פרקטים

חברת מי השרון בעלת ותק של כמעט חמישים שנה בייצור והתקנת כל סוגי הפרקטים השונים: פרקט גושני, פרקט רב שכבתי, פרקט למינציה ועוד..

דקים

מי השרון מייבאת מכל העולם דקים איכותיים, המותאמים לתנאי מזג האוויר בישראל. המגוון ייחודי כולל: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.

מדרגות עץ

מדרגות עץ זוכים לפופולאריות גוברת והולכת. המדרגות מספקות אזור מוגדר חם ונעים בשילוב מראה מסודר ומרווח, כך המעבר מן הבית הופך "חלק" יותר בזכותם…

חיפוי עץ לקיר

רוצים חיפוי עץ לקיר חיצוני או פנימי? מחפשים פתרון חיפוי לשטח פתוח? מי השרון מספקת חיפויי עץ מסוגים שונים: טיק בורמזי, גרפרה, קומרו, אורן, איפאה ועוד..

פרגולות

קבוצת מי השרון בונה ומספקת את המגוון הגדול ביותר של חומרי גלם לפרגולות, המבטיחות מראה טבעי ויוקרתי. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות הצללה ועוד.

מדוע יש לבחור דלתות עץ של מי השרון

דיוק בהזמנת דלת עץ

אנו במי השרון מקפידים שכל הזמנה היוצאת ממפעלינו תבוצע בדיוק לפי ההזמנה, מדוייקת על המילימטר ותגיע בזמן.

כל סוגי הדלתות מעץ

כחברה המובילה את ענף דלתות העץ בישראל, מי השרון מייבאת ומייצרת את כל סוגי דלתות העץ הקיימים בעולם.

פריסת תשלומים נוחה

במי השרון מייבאים ומייצרים דלתות עץ איכותיות בלבד. לכן אנו באים לקראת הלקוחות שלא מתפשרים ובוחרים את הטוב ביותר, בפריסת תשלומים נוחה.

דלתות עץ איכותיות

ישנם מקורות רבים לרכישת דלתות עץ בעולם, אולם ישנם מקורות מועדפים ומובחרים – מי השרון מייבאת חומרי גלם איכותיים ביותר של דלתות עץ.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול