דקים מעץ מחירים ומידע כללי

דקים מעץ מחירים ומידע כללי

אחד הגורמים שמרתיעים לפעמים בבחירת דקים מעץ הם מחירים. דקים מעץ נחשבים מוצר יוקרתי ואיכותי, ועל כן מזוהים גם עם עלויות גבוהות וכמשתייכים לפלח שוק מצומצם יחסית.

אמנם אין מדובר במוצר זול, בין שמדובר בדקים מעץ או דקים סינטטיים המחירים למוצר איכותי דומים, ושלא כמו בפרקטים אינם זולים יותר באחד לעומת האחר, אך ביחס למוצרים חלופיים כגון אבן טבעית וריצוף חוץ איכותי, לדקים מחירים העומדים בהחלט ברף המוצרים הנמצאים איתם באותה קטגוריית איכות.

כאשר אתם מחפשים פתרון לריצוף חוץ, בגינה, בחצר או במרפסת, דקים מעץ עומדים בפניכם כאחד הפתרונות הפרקטיים ביותר, אשר משלבים לצד המעשיות בהתקנתם, גם ייחוד והקניית אופי מיוחד לשטח הפתוח. השימוש בחומר טבעי בתוך סביבה טבעית, מגבירה את התחושה האותנטית ויוצרת עיצוב אחיד, ותחושה סביבתית טבעית וחמימה. מספר גורמים משפיעים בבחירת דקים מעץ על מחירים של המוצר הסופי:

סוג העץ – ישנם סוגי עץ המתאימים באופן מיוחד להתקנת דקים מעץ, אך שימוש נפוץ נעשה גם בסוגים בעלי התאמה פחותה. כעקרון מומלץ להשתמש בעץ קשה בעל צפיפות גבוהה, אשר יושפע פחות משינויי מזג האוויר ויספק עמידות רבה יותר למוצר המוגמר. עץ כדגומת האורן, שהינו עץ רך, גם כן נפוץ בעיצוב דקים מעץ אך הוא מתקשה לעמוד בסטנדרט האיכותי של עצים קשים. בהתאם לצפיפות העץ שתבחרו ממגוון הדקים מעץ עשויים להשתנות גם המחירים.
שכיחות העץ – גם מבין סוגי העצים המומלצים יותר ישנם עצים נפוצים לשימוש בבניית דקים מעץ – כגון איפאה, סידר ואירוקו, אך מעבר לאלו ישנם גם סוגים נדירים יותר לדקים מעץ, ובהתאם המחירים גבוהים יותר – לצד תוצאה ייחודית ושונה.
עיצוב המבנה – התכנון המוקדם עשוי להשפיע בבניית דקים מעץ על מחירים. בבניית דקים מעץ באיזור אשר איננו רציף למשל, חשוב לתכנן בקפידה את אופן הנחת הדק, את יצירת התמיכה הנכונה, ואם יש צורך אף את יישור השטח, בכדי ליצור זרימה נוחה ביותר לצורך ההתקנה. אמנם ניתן להתגבר כמעט על כל מכשול תוואי בסופו של דבר, אך תכנון מוקדם יביא לצריכה מחושבת היטב של כמויות העץ וימנע עליה מיותרת בעלות הפרוייקט בשל ניצול לא נכון של החומר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול