התקנת פרקט

התקנת פרקט

 

לאחר שנים שבהן התרחשה חדירתו של הפרקט כמוצר לעיצוב הבית, הוא נפוץ היום בכל סוגי הבתים והדירות, ונכנס כמוצר בסיסי בשיפוץ בתים ובתי עסק.
התקנת פרקט, שפעם היתה שמורה לבעלי מקצוע וצוותי התקנה מנוסים, בשל היותו של הפרקט מסיבי ומסורבל לתפעול, הפכה גם היא לנחלת הכלל, ומתאפשרת בקלות רבה לחובבי עבודה עצמית, וגם למי שרק שוקלים להתחיל לחבב אותה.

 

התקנת פרקט

התקנת פרקט

 

עיצובם של פרקטים הפך עם השנים יותר ויותר ידידותי למשתמש, הן מבחינת החומרים בהם נעשה שימוש, הן מבחינת עיבוד החומר ובעיקר- מבחינת התכנון המאפשר התקנת פרקטים מהירה, פשוטה ונקיה. אם בעבר נזקקתם למתקין אשר יבצע את העבודה, הרי שהיום מגיעים הפרקטים בערכות מוכנות מראש ומיועדות להתקנה עצמית.

אנו מבינים שלא כל אחד בנוי לעבודה עצמית, וכי גם התקנת פרקטים פשוטה איננה עניין טריוויאלי עבור מי שטרם התנסה בה. משום כך במי השרון אנו מציעים צוותים מומחים בהתקנת פרקטים, אך ממליצים לפחות לנסות ולהקשיב להדרכה המוצעת לכם. פעמים רבות ההוראות המצורפות לערכת התקנת פרקט נראות מאיימות על הדף, אך לאחר הדרכה וייעוץ קצרים המשימה נראית אפשרית בהחלט.

 

 

התקנת פרקטים עצמאית

 

מעבר לקלות שבהתקנת פרקטים, אלו המגיעים במארז נוח להתקנה עצמית מאפשרים גם פירוק פשוט, שאינו פוגע בתשתית ובחומר הפרקט, ולכן מאפשר העברתו של הפרקט ממקום למקום, וכן התקנתו מחדש באותה פשטות. עבור מי שעוברים דירה לעתים קרובות או שאינם בטוחים כי המקום בו הותקן הפרקט יהיה מקום הקבע שלהם, זוהי מעלה נוספת לטובת פרקטים והתקנתם באופן עצמאי.

פרקטים מעץ טבעי אולי עושים את הסיפור למעט מורכב יותר, אך עדיין לא הופכים את העניין לבלתי אפשרי. התקנת פרקטים, גם מעץ, אפשרית בהחלט באופן עצמאי למי שמנוסים במלאכת נגרות בסיסית.

אצלנו תוכלו לקבל את הקורות חתוכות לפרקט לפי מידה ובעזרתנו תוכלו גם לבחור בשיטה הטובה ביותר להתקנת פרקטים, בהתאמה לסוג העץ שנבחר והמיקום בו יותקן הפרקט.

 

התקנת פרקטים עצמאית

התקנת פרקטים עצמאית

 

מעבר לעובדה שהתקנת פרקטים עצמאית מוזילה את עלותו הסופית של הפרקט, תוכלו תמיד להתגאות בפני אורחיכם ברצפת העץ היפה והאיכותית, שאותה התקנתם לגמרי בעצמכם.

התקנת פרקט בעיצוב דירות קטנות לפעמים לא מתיישב עם תפיסת המרחב. עבור מי שעדיין תופסים בעיני רוחם רצפת פרקט כדבר מסיבי וגס אפשר אולי להבין מדוע כך הוא הדבר, אך הלכה למעשה התקנת פרקט אפשרית ואף רצויה בבית בכל סדר גודל ואפילו בכל חדרי הבית.

ישנן בעיצוב כמה תפיסות מוטעות כאשר מדובר בתפיסות הלקוח. לעומן, מעצבים מציגים תפיסות חדשניות, פתוחות ומאפשרות גם במקומות שפעם נראו בלתי אפשריים. ראו למשל כי התקנת פרקט בחדר רחצה הייתה בגדר בלתי ייעשה, בעוד היום היא לחלוטין אפשרית ואף רצויה ואלגנטית.

אפשר להבין את זה אם מבינים שעד לפני כמה שנים פרקט אלון הנפוץ ביותר בארץ היה למעשה סינטטי דמוי אלון, בעוד היום החומר הטבעי נגיש ונמצא בהישג יד ובטווח התקציב של דירות סטנדרטיות ולא רק של דירות יוקרה ופאר.

 

 

התקנת פרקט – עשה ואל תעשה

 

1. עשה – טעם אישי; אל תעשה – טרנד : כמו בכל דבר בעיצוב גם התקנת פרקט נוטה לקבל בחירות שמושפעות מטרנדים עיצוביים שמכתיבים לנו לרוב אנשים שאינם אנחנו.. המלצתנו היא ללכת עם טעמכם האישי ולא ללכת שבי אחרי טרנד זה או אחר. טבעם של טרנדים לחלוף, ואפילו אם טעם אישי מתעדכן או משתנה מעט עם השנים, הרי שבבסיסו הוא משקף את מי שאנחנו ואת מהותנו וקל יותר לערוך את הכל מחדש סביב דבר שנבחר לפי מידותינו מלכתחילה.

2. עשה- השקעה נבונה; אל תעשה – חסכון בגאון: בבחירת חומרת להתקנת פרקט כמעט מתבקש להתפתות להוזלת חומר הגלם ולבחירה בזול ביותר. אלא שפרקט הינו מוצר מאוד מרכזי במראה הבית ובוודאי מעצם היותו מצוי בבסיסו לא פשוט להחליפו לעתים קרובות – תקציבית ומעשית. לכן אנו ממליצים על בחירת חומר איכותי אף אם הוא מעט יקר יותר בעלות הרכישה, תגלו שהוא יחזיר את עצמו כאשר ישמור על מראהו ועמידותו לאורך שנים.

3. עשה – עיטור העוז; אל תעשה – זהירות כרונית: התקנת פרקט איננה דבר שעושים מחדש בכל חידוש הבית לפני ראש השנה למשל. לכן מצד אחד מובנת הנטייה לבחור בעיצוב סטנדרטי או קלאסי שיתאים לכם לאורך שנים, אולם מצד שני אתם עלולים להפסיד את היתרונות העיצוביים שמאפשרת התקנת פרקט נועזת ויתר. לעתים מדובר בבחירת צבע, או בגימור הפרקט, פעמים אחרות תוכלו לתת טוויסט לעיצוב בעזרת כיוון התקנה לא שגרתי.

בכל אופן – התייעצו עימנו בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר והמרגשת ביותר מבחינה עיצובית.

 

 

מתקין פרקטים

מתקין פרקטים

 

 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול