התקנת פרקטים מחירים וחלופות

התקנת פרקטים מחירים וחלופות

התקנת פרקטים היא למעשה משימה שכל חובב עשה זאת בעצמך יכול להתמודד עימה. נדרשים הרבה סבלנות ותכנון מראש, אך אם אתם מצוידים באלו אתם די מסודרים עם העניין.

לא פעם גוררת התקנת פרקטים מחירים גבוהים יותר לפרקט הסופי, ולפחות בעינינו, עבור מי שמסוגל לקחת על עצמו משימה כזו כפרויקט לעבודה עצמית, כדאי להפשיל שרוולים ולחסוך את העלויות.

כיצד נקבעים מחירים להתקנת פרקטים
מחיר פרקט ככלל נקבע על פי טיבו. כאשר אתם רוכשים פרקט עץ טבעי או פרקט סינטטי תגלו שישנם הבדלים במחיר הרכישה של חומר הגלם, אך כאן וגם כאן, יתומחר הפרקט לפי מידותיו – לפי מטרים מרובעים.

שרטוט השטח המיועד להתקנת הפרקטים יסייע לקבל הערכה מדויקת ביותר באשר לכמות החומר הנדרשת, וכן באשר לאופן ניצולו המקסימלי של הפרקט.
גם בתוך קטגוריית הפרקט הטבעי תמצאו מספר תתי מוצרים – מפרקט מסיבי גושני ועד תלת שכבתי אשר משתנים בהרכבם, בצורת התקנת הפרקטים והמחירים בהתאם. ככל שנדרשת עבודה מרובה יותר על ההתקנה – כן עלותה תעלה. כמובן שגורם זה מושפע הן מסוג החומר הנבחר, והן מגודל השטח לעבודה.

התקנת פרקטים עצמאית

אנו מודעים לכך שהשאיפה של כל לקוח היא לקבל את המוצר הטוב ביותר שכספו יכול לרכוש. אנו מודעים גם לעובדה שטוב הוא פרמטר המצוי בעיני המתבונן, וכי יש להתאים את סוג הפרקט להעדפותיו של הלקוח. אך משנעשתה הבחירה הזו, תמיד עומדים בפני הלקוח בקטגוריה מסוימת גם פרקטים איכותיים יותר משבחר- הכל כמובן מסתכם במחירים. התקנת פרקטים עצמאית יכולה לעזור לכם בנקודה זו.

אם בחרתם פרקט עץ טבעי גושני – תוכלו לקבל בעבור התקציב העומד לרשותכם סוג עץ איכותי יותר אם תחליטו להתקין לבד. כך נכון גם לגבי הבחירה של פרקט תלת שכבתי, ובכלל כאשר חשבתם למשל להסתפק בפרקט סינטטי.

להתקנת פרקטים מחירים כבדים אם לא עושים זאת נכון, אך אנו מאמינים שכל מי שיש לו זוג ידיים שעבדו קצת בעבר, ושיקבל הנחיה וליווי מקצועי מוקדמים, יוכל לבצע התקנת פרקטים עצמאית וליהנות מתוצאה לא פחות טובה מאשר זו שהיה מקבל מצוות ההתקנה שלנו, בהבדל קטן – בחסכון עלות התקנת פרקטים – זכיתם בפרקט ברמה גבוהה יותר משתכננתם מראש.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול