יבואן פרקטים

יבואן פרקטים

מי השרון היא חברה ותיקה ליבוא מוצרי עץ ויבוא פרקטים איכותיים. כחברה בוטיקית בתחומנו אנו שמים דגש מרכזי ובלתי מתפשר על שירות איכותי לצד מוצרים מצטיינים. בין מוצרינו אנו מציעים מגוון רחב של פרקט עץ טבעי, פרקט רב שכבתי או תלת שכבתי ואפילו פרקטים ייחודיים מסוגי עץ שונים, וכמובן שירותי התקנה מקצועיים.

חלק ניכר בעבודתם של אדריכלים ומעצבי פנים הינו החיפוש אחר חומרים חדשניים, יחודיים ועוקבי טרנדים בתחום עיצוב הבית, להשלמת תכנון המבנה והמראה הכללי המבוקש. וכחלק מן החיפוש המתמיד אחר חומרים ומוצרים אלו, גם החיפוש אחר עדכונים וחידושים בתחום הריצוף לבית אינו פוסק.

בתחום של יבוא פרקטים ניתן למצוא היום בארץ מגוון רחב מאוד של נותני שירות, שכל אחד מנסה לענות על צרכיו של פלח שוק שונה, דרך הצעת מוצרים התואמים את צרכי קהל היעדף ואת הבנתו ומיתוגו של היבואן. יבוא פרקטים מהווה את עיקר השוק המתעסק כיום באספקתם לבתים ולעסקים, אם לא את כולו.
לעתים עבור לקוחות פרטיים פשוט יותר לפנות לספק משנה אשר מציג מלאי מוגדר של פרקטים מיבוא ולבחור מתוכו. לעומת זאת, למי שמקצועם נסוב סביב היכולת לחדש, לעדכן ולזהות את הטרנד והאופנה העדכנית ביותר, מוטב לפנות למקור של יבוא פרקטים – שם ניתן למצוא את המוצרים העדכניים ביותר.

יבואני פרקטים יודעים בדרך כלל להציע מגוון של מוצרים התואמים לצרכים שונים ויכולות כלכליות שונות, ולהתאימם לצרכי הלקוח. יתרה מזאת – עבור קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים, אשר מנהלים פרוייקטים גדולים, או פרוייקטים מרובים – ניתנת עדיפות גדולה לבחירה לעבוד עם ספק יבוא פרקטים, הן בשל החשיפה להיצע אך גם ובעיקר בשל הגמישות המתאפשרת בבחינת החומר במקום וכמובן במחיר הנוח יותר הנובע מן הרכישה הישר ממקור היבוא.

במי השרון תגלו שלא מדובר במחסן יבוא פרקטים רגיל.

כמי שעוסקים בענף העץ על כל פניו, נשמח לתת לכם שירותים תומכים לבחירת הפרקטים והמוצרים התואמים לעיצוב הבית, וכמובן להדריך אתכם לאורך כל הדרך בבחירה הנכונה גם מההיבט של התחזוקה הנדרשת, אופני ההתקנה השונים והשימושים הנכונים לכל סוג וסוג מן הפרקטים השונים המוצעים אצלנו.

בחיינו אנחנו מחליפים תפקידים ועמדות פעמים רבות. מי שהוא לקוח במקום אחד, הוא נותן שירות במקום אחר, ספק וצרכן הם למעשה שני צדדים של אותו מטבע, שלפעמים בנקודת ההשקה ביניהם נדמה שיש ניגוד אינטרסים. יבואן פרקטים נמצא בשתי העמדות בו זמנית.

כלקוח המבקש לרכוש פרקט תפקידך לקבל את מירב המידע האפשרי על המוצר, להבחין בין סוגי פרקטים שונים כדי לבחור במתאים ביותר עבורך, לברר מחירים על מנת למצוא פרקט – פרקטים העומדים בתקציבך, ולקבל שירות מצוין.

כספק – עליך להכיר את השוק ומוצריו, את התחרות סביב, את היתרונות שלך על פני אחרים, את התמחור הנפוץ למוצרים דומים ואת החידושים האחרונים בתחומך. וכמובן – לתת שירות מצוין.

בדרך כלל השיקול המוביל את הצרכן הפרטי, אשר מודע פחות או יותר לרמת האיכות שביכולתו לרכוש, הוא שיקול המחיר. חלקנו נוטים לחשוב שיקר יותר הוא טוב יותר- ואחרים מאמינים שהמחיר אינו מעיד על האיכות כלל. בכל מקרה, רכישה מיבואן פרקטים מאפשרת לרכוש מוצר באיכות מסוימת במחיר אטרקטיבי יותר מאשר אצל מוכרן משני (חנויות, רשתות וכו') .

אך המחיר איננו השיקול היחידי ברכישת מוצר שהינו יקר יחסית ומרכזי בעיצוב הבית- כאשר לקוח פונה לרכישת פרקט אצל יבואן פרקטים הוא פוגש אותו בעמדת הספק, נותן השירות, למעשה כמו בכל עת בה צרכן פונה לרכוש מוצר, אך זאת רגע לאחר שהיבואן עצמו סיים את תפקידו כלקוח אצל היצרן. ההעדפה לרכוש פרקט מיבואן פרקטים על פני רכישה מחנות שטיחים, ספק עצמאי, וכו', מקרבת אתכם כצרכנים אל מקור המוצר.

יבואן פרקטים הוא ספק מרכזי אשר משווק את מוצריו ללקוחות עסקיים (חנויות ונקודות הפצה) וללקוחות פרטיים (הצרכן הישיר). על מנת להצליח בתחומו, נדרש יבואן פרקטים להכיר את שלל המוצרים בשוק- החל מאלו אשר נמצאים במרכולתו, דרך המוצרים המתחרים מלמעלה ומלטה – באיכות ובמחיר.

על מנת לעמוד ברף הידע הנדרש להצלחת שיווק ומכירת פרקטים, מנהל יבואן פרקטים קשר עסקי עם יצרנים ישירים, ומהם שואב את מירב הפרטים הממשיים לגבי המוצר, את האפשרויות העומדות בפני לקוחותיו ואת הידע לגבי המוצרים המובילים והחדשניים ביותר.

רכישת פרקטים ישירות מן היבואן מביאה אתכם קרוב יותר אל מקור המידע והידע ומקנה לכם עמדת יתרון בבחירה שתעשו.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול