יבואני דק סינטטי

יבואני דק סינטטי

מי השרון

על מנת לעשות את הדברים פשוטים יותר עבורנו, אנו נוהגים לחלק את העולם לשני חלקים – זה מול זה, שחור ולבן, טוב ורע. אלא שלמען האמת, לא הכל פועל לפי הקוד הזה, וישנם דברים תלויי נסיבות, טעם אישי והשפעות חיצוניות. כך למשל אנחנו נתקלים לעתים קרובות בלקוח שבטוח שדק סינטטי זה רע וטבעי זה טוב, בעוד אחרים בטוחים בדיוק באותה מידת שכנוע שההיפך הוא נכון. אז כיבואני דק סינטטי וגם כספקים של דקים טבעיים, אנחנו מרשים לעצמנו לנסות לעשות סדר בבלגן, כדי שתוכלו לבחור בסופו של דבר מתוך ידיעה והבנה, ולא משמועות.

מה יותר יקר?

אפשר לענות על שאלה זו ממש בקצרה – אין יותר או פחות יקר. השאלה איננה המחיר של דק סינטטי לעומת דק טבעי, אלא שאלה של איכות למול איכות.
כיבואני דק סינטטי איכותי וייחודי אנחנו יכולים לומר שמחירו משתווה לזה של הדק הטבעי בקבוצת העצים הקשים, האיכותיים והנפוצים. לעומת זאת, אם תחפשו דק טבעי מעץ נדיר תגלו שהוא אכן יקר יותר, ואם תפנו אל יבואני דק סינטטי שמחזיקים סחורה מאיכות ירודה ודאי תגלו שהוא זול יותר מן הסטנדרט המוצע בזירת הדקים הטבעיים. לפיכך יש לזכור – את המחיר מכתיבה האיכות יותר מאשר החומר.

מה יותר עמיד?

עוד נקודה שבה חלוקים אוהדי הסינטטי והטבעי. ברמת העיקרון עץ נחשב לחומר עמיד במיוחד ולכן דק טבעי נתפס כמוצר עמיד יותר. הלכה למעשה גם כאן לאיכות משקל כבד. דק סינטטי מאיכות גבוהה ומיצרן מהימן מספק עמידות מושלמת בכל תנאי מזג האוויר והשימוש בו. כיבואני דק סינטטי, אנחנו מוצאים שקל לשווק ולקדם אותו למול הדק הטבעי בעיקר משום שהוא לא מצריך טיפול ותחזוקה כמו עץ. בעוד שהעץ הטבעי מצריך טיפול (שאף הוא איננו מסורבל או מרתיע לאחר הדרכה קצרה), דק סינטטי לא דורש אפילו את המינימום הזה ושומר על מראהו הבוהק והאיכותי לאורך זמן, מתוקף השימוש בחומרים איכותיים.

מה יותר ירוק?

זוהי שאלה מאוד רלוונטית כאשר עוסקים בתחום העץ ועבור צרכנים בעלי מודעות לאיכות ושימור הסביבה היא גם חשובה מאוד בקבלת החלטות לגבי הרכישה. התשובה כאן מכוונת לספק ממנו אתם רוכשים.

דק טבעי עשוי מעצים טבעיים שנכרתים, דבר שבהעדר פיקוח ותקנים מתאימים עלול לגרום לפגיעה מהותית בסביבה. לעומתו דק סינטטי עשוי משילוב של עץ גרוס וחומרים פלסטיים שגם בהם וגם בתעשייה המייצרת אותם עלולה להיות פגיעה בסביבה.

אם אתם צרכנים ירוקים או בכלל בעלי מודעות סביבתית, וכיבואני דק סינטטי וטבעי אנחנו מקפידים להיות כאלו, בכל חומר גלם שתבחרו בדקו היטב שמדובר במוצר שעומד בתקנים ובפיקוח – שהעצים נכרתים ברישיון ובפיקוח או שהמפעל המייצר פועל לפי תקנים מחמירים המקדמים את השמירה על איכות הסביבה ומניעת זיהום.

ולסיכום?

ממש כמו שבפתיחה, אין לנו החלטה נחרצת לכאן או לכאן. הבחירה תלויה בעיקר בטעמכם האישי, אך אם יש המלצה אחת שתופסת בכל מקרה, הרי היא שכדאי להעדיף איכות על פני כל דבר אחר, זאת תבטיח לכם הנאה שלמה מהמוצר שרכשתם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול