מחיר עץ גושני ומוצרי עץ

מחיר עץ גושני ומוצרי עץ

בכל מחסן עצים רציני תוכלו למצוא מגוון רחב של עצים ומוצריהם. היותו של העץ חומר גלם הדורש תקופת גידול וטיפוח ארוכה, שינוע ומשלוח מסובכים שישמרו על איכותו ואפילו אחסון מוקפד מאוד הופכים אותו לחומר לא זול, אך הטכנולוגיה המאפשרת פריסתו ושימוש בו באופנים שונים מייצרת עבורנו קשת רחבה של טווחי מחירים בהם ניתן להשיג מוצרי עץ לבניה ועיצוב, והבחירה בספק טוב מבטיחה שלא חייבים לבחור בהכי יקר כדי לקבל איכות טובה.

מחיר עץ גושני יהיה הגבוה מבין מוצרי העץ הבסיסיים לעיצוב ובניה (למעט גזעים ייחודיים שלמים לפיסול ריהוט וכדומה). מדובר על קורות עץ חתוכות בעובי מלא, מעץ מלא וללא עיבוד והתערבות במבנה העץ, להוציא חיתוכו מתוך הגזע. השימוש בכמות מסיבית של עץ היא זו שמייקרת אותו, אך כמובן גם מספקת איכות ועמידות בתמורה לעלות.

מחיריהם של לוחות עץ יהיו נמוכים מעט יותר. לוחות אלו עשויים בעצם מפרוסות של עץ טבעי מלא שנחתכות בהתאם לעובי הנדרש (ישנם עוביים סטנדרטיים שנאמדים בדרך כלל במ"מ או ס"מ ונבחרים לפי סוג השימוש המיועד להם). לוחות עץ נחשבים מוצר מעט זול יותר מעץ גושני משום שהם גם עוברים עיבוד והדבקה של פרוסות לכדי מבנה של לוח, וגם משום שהם נדירים פחות ומאפשרים שימוש נוסף גם שיתרות החומר שנותר לאחר החיתוך לצורכי הכנתם, כלומר- הם מאפשרים ניצול טוב יותר של חומר הגלם.

אם אנו מתייחסים למוצרי עץ טבעי בלבד ניתן להתייחס גם לפורניר. לעתים נחשב מוצר זה בטעות לתחליף עץ או דמוי עץ, אך גם הוא עשוי הלכה למעשה מעץ טבעי, כאשר פניו של לוח פורניר מסתיימים בגימור של שכבת עץ דקיקה במיוחד המודבקת על מצע עץ דחוס. בין מחיר עץ גושני, שעשוי למעשה מקשה אחת של עץ מסיבי מאוד לבין זה של פורניר נמצא הבדלים עצומים, וגם כאן ניתן להבין שמה שמכתיב את הפער הגדול במחירים הוא כמובן אופן הניצול של החומר.
כאשר אתם מחפשים מוצרי עת כחומר גלם לבניה או עיצוב חשוב שתכירו את הגורמים המשפיעים על מחיר החומר שתצרכו, אך יחד עם זאת חשוב עוד יותר להבין כי לא כל סוג של מוצר מתאים לכל סוג של שימוש וכי הדבר הראשון שיש לעשות הוא להתאים את הגלם לתוצר המבוקש בלי כל קשר למחיר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול