מחיר עץ דק

מחיר עץ דק

מחיר עץ דק, להבדיל ממחיר התקנת דק (הכולל בחובו את רכיב מחיר העץ), הוא נתון שעשוי לעניין את מי שעורכים בירורים לקראת בניית דק.

קיים קושי מסוים בקבלת תשובות ברורות לגבי עלות רכיב העץ כחומר הגלם. על פי רוב משום שקיימים הבדלי מחירים בין סוגי עצים שונים, קיים אלמנט החיתוך המותאם למתאר השטח להתקנה וכמובן – עלות ההתקנה, המתשנה בהתאם למורכבות המבנה.

מי שעורך סקר שוק בקרב מתקיני דקים לגינה מגלה עד מהרה כי קיימים מחירים אופייניים לסוגי הדק השונים, מחירים הניתנים לפי עלות למטר מרובע. כדי לסבר את האוזן נציין רק כי הדק הזול ביותר הוא בדרך כלל דק העשוי עץ אורן שעלותו הכללית נעה סביב 300 שח למטר מרובע, מחירו של דק סינטטי איכותי סביב 450 שח למטר מרובע. מחיריהם של דקים העשויים עצים מסוגים יקרים (ויוקרתיים) יותר כגון עץ ארז, טיק או איפאה, ,ינועו בטווח של בין 550 ומעלה למטר מרובע.

מעטים מבין מתקיני הדקים ייאותו לנדב מידע פרטני אודות מחיר עץ דק.

הסיבה אינה בהכרח ניסיון להסוות רווח הטמון בפער שבין המחיר שהם גובים מכם עבור העץ ובין עלות אותו עץ כאשר הוא נרכש ישירות ממחסן עצים. גם מתקיני דקים אמינים וישרים כסרגל יתקשו לפרק את הצעת המחיר שלהם למרכיבי "עלות חומר גלם" ו "עבודה".

הקושי לבצע הפרדה שכזו נובע הן מן התנודות המאפיינות את שוק העץ כחומר גלם והן מפערים אפשריים במחיר עץ דק הנובעים מהבדלים באיכות העץ עצמו, בטיב העיבוד שעבר ובהרכב טיפולי הגימור שבוצעו בו במטרה להגביר את עמידותו, ובעיקר משום שעל פי רוב הם נדרשים ל"עסקת חבילה" ולא נתקלים בלקוחות רבים המבקשים להתקין באופן עצמאי, ועל כן כבר במחירון מגולם מחיר התקנת דק עץ.

אם בכל זאת תרצו להתקין את הדק בעצמכם תוכלו להתעקש על כתיבת מפרט והצעת מחיר לחומר הגלם בלבד, היות וכל העצים מתומחרים ממילא, ניתן יהיה להפיק הצעת מחיר עבורכם בכל מקום כזה. כמו כן אם מצאתם במקום מסוים מחיר דק עץ אטרקטיבי אך עלות התקנה בו גבוהה מדי לטעמכם, תוכלו לרכוש את העץ במקום אחד ולהיעזר במתקין עצמאי. המלצתנו היא לשים לב שאתם בטוחים כי בחרתם בבעל מקצוע מהימן ומנוסה, ואז בהחלט אין כל בעיה בחיבור שכזה.

במי השרון אנחנו שמחים לתת הצעת מחיר לכל סוג של עבודה שתבקשו – חיתוך עצים, התקנת דקים ואפילו הדרכה להתקנה עצמאית. נשמח לארח אתכם באולם התצוגה המרשים שלנו ולערוך לכם סיור במנסרה שיעזור לכם להתמצא קצת יותר בקלות בשטח ובקבלת ההחלטות.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול