מחירון פרקטים

מחירון פרקטים

רצפות פרקט נחשבות לאלמנט עיצובי עוצמתי כמו גם כמספקות נוחות מפנקת ויעילות מבחינת בידוד תרמי. השילוב בין יתרונות אלה הוא ההופך את הפרקט למבוקש ומוסיפים לפופולאריות שלו באופן רציף.

לאור פופולאריות גוברת זו אין קושי למצוא מחירון פרקטים בו מפורטים מחיריהם של סוגי פרקטים שונים, בדרך כלל לפי עלות למטר מרובע. אולם להסתמך באופן עיוור על המספרים היבשים המוצגים במחירון כזה עשוי להוביל לבחירה לא מוצלחת. חשוב להבין יותר לעומק את משמעותם של הנתונים המשלימים הנוגעים לסוג הפרקט, מידות הקושי, שיטות ההתקנה השונות, ההבדל בין פרקט עץ מלא לפרקט עץ שכבות ועוד.

התקופה הזו של השנה מבשרת מעברים רבים. מן האביב לקיץ, מהגן לבית הספר, מעבודה בפול גז לרוגע יחסי מול החופשות הנהוגות בקיץ בעולם, וכמובן – מעברי דירה רבים. אנחנו יודעים לומר זאת כי בשלב זה של השנה מתעוררת התעניינות רבה במוצרים בסיסיים לעיצוב הבית, וכיבואן פרקטים מרכזי אנו חשים זאת דרך הרצפה.

בעבור רבים חידוש הרצפה הוא פרויקט שבאמת מחכה להזדמנות חגיגית כמו שיפוץ או מעבר דירה, ובהתחשב בכך שנדרשת תזוזה של כל תכולת הדירה כדי להתקין פרקט כמו שצריך, זה אפילו די מובן. אם אתם נמצאים בשלב הבחירה תוך כדי אריזות, תנו לנו לנסות להקל עליכם בהיכרות הראשונית עם התחום של הפרקטים כאן בארץ, האפשרויות העומדות בפניכם, קו כללי למחירון פרקטים, יתרונות וחסרונות במוצרים המובילים ועוד.

יתרונותיו של מחירון פרקט

הזכרנו את הקושי לקבל החלטות בנוגע להתקנת רצפת פרקט רק לפי הנתונים המוצגים במחירון פרקטים. ראוי לפרט גם את היתרונות הגלומים במחירון ענייני, פשוט ונוח לשימוש.

מעטים השיפורים שניתן להוסיף לחלל במבנה ולזכות לתמורה כה מיידית בדמות יצירת אווירה יוקרתית יותר, חמימה ונעימה, מושקעת, מעוצבת ועוד. רבים חולמים להתקין בביתם רצפת פרקט אך נמנעים מלעשות אפילו את הצעד הראשון בגלל החשש שמדובר בהשקעה כספית גדולה משהם מעוניינים לעשות. לעיתים מספיק מבט חטוף במחירון פרקטים כדי להבין שהחלום אינו מחוץ להישג ידינו.

בעלי מקצוע, כגון אדריכלים ומעצבי פנים, מבינים בדרך כלל מספיק בפרקטים כדי שיוכלו לקחת לידיהם מחירון פרקטים ולהשוות באמצעותו מחירים בין מחסני פרקטים שונים על מנת לבחור עבור לקוחותיהם את סוג הפרקט המתאים להם ביותר מבחינת תכונותיו והתקציב העומד לרשותם.

מי ששוקל להתקין רצפת פרקט ימצא בוודאי שמחירון פרקטים הוא כלי יעיל מאוד עבורו, זאת בתנאי שהקדים ולמד מעט על הנושא וצבר ידע מינימאלי הנוגע לסוגי הפרקטים הקיימים בארץ, שיטות ההתקנה השונות, איך ניתן להעריך הבדלים באיכות, האם חשוב לקבל אחריות מן הספק / המתקין, מתי יש לוודא שמחיר ההובלה כלול במחיר המחירון ועוד.

מחירון פרקט אינו תחליף לייעוץ מקצועי

יש מי שחשים, לאחר שהשכילו להכיר את המשתנים המוצגים במחירון ואת משמעויותיהם, כי הם מבינים מספיק כדי לקבל תמונה כוללת מן המחירונים שהם אוספים. יש מי שמסתפקים בהשוואה בין מחירון פרקטים אחד לחברו וממהרים לקבל החלטה באשר לסוג הפרקט שיותקן בביתם. קבלת החלטה בדרך זו היא פתח לאי שביעות רצון העלול להגיע בהמשך.

חשוב להדגיש כי אין תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי מנציגי מכירות במחסני פרקטים ומתקינים מקצועיים מטעמם או עצמאיים.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה, נשמח להסביר את משמעות הנתונים השונים של מחירון פרקטים הנמצא בידיכם, לייעץ מניסיוננו, ולסייע לכם לבחור באופן מושכל את סוג הפרקט, שיטת ההתקנה, האם להיעזר בשירותי ההתקנה המוצעים לכם וכו'

סינטטי או טבעי?

לפרקט עץ טבעי קיימים יתרונות בולטים בעינינו על פניו של זה הסינטטי, גם כאשר לוקחים בחשבון שעל פי פרקטים ממוצע הוא יקר יותר ומיד נסביר.
פרקט סינטטי מיוצר משילוב חומרים פלסטיים ועץ גרוס בתוספת המון דבקים אשר מייצרים משטחים דקים בציפוי אחיד של פלטות דמויות עץ. אלו נוחות להתקנה, מחירן סביר ומראה הפרקט המתקבל, בתנאי שתבחרו במוצר איכותי, גם הוא נאה בסך הכל. אולם במחשבה ארוכת טווח על ההשקעה הכספית שתאלצו להשקיע ברכישת והתקנת פרקט תגלו שעמידותו של פרקט עץ טבעי עולה בכמה רמות אפילו על זה הטוב ביותר הסינטטי. הסיבה לכך היא שבמוצר הטבעי ניתן לטפל ולחדש לאורך השנים באופן פשוט בעזרת שיוף, צביעה וגימור מדי זמן מה, שמעניקים לו מראה חדש לחלוטין ושומרים על אורך חייו. אם כבר השקעתם בפרקט איכותי – מוטב שזה יאריך ימים.

פתרונות להתקנה

את מרבית הפרקטים ניתן להתקין בהתקנה עצמית. פעמים רבות תגלו שמחירון פרקטים מוצג לכם באופן שכולל את מחיר ההתקנה לפי מטר פרקט, מה שכמובן מייקר את עלותו הכללית של הפרקט.

אם אתם דווקא נהנים מאתגר ומסוגלים לגייס אדם או שניים לעזרתכם במקרה של חללים גדולים, קרוב לוודאי שבעזרת הנחיה קצרה מבעל מקצוע תוכלו להפוך את ההתקנה לפרויקט אישי ולחסכון משמעותי בעלות הכספית של ריצוף הבית.

אם רכשתם את הפרקט מספק איכותי ובעל תודעת שירות גבוהה, תוכלו גם לקבל את חומר הגלם חתוך לפי מידות ההתקנה הדרושות לכם, וכמובן גם סיוע במידה ותתקלו בבעיה בעת ההתקנה.

פרקט אלון

40% off

sale

תלת שכבתי – מראה כפרי

199₪

למ"ר כולל התקנה

התקנה צפה, עובי פרקט 10מ"מ. לא כולל מעמ, לא כולל פנלים. *

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול