מחסני עצים

מחסני עצים – מי, מה, כמה, למה

אם אינכם נגרים או קבלנים כנראה שעולה בראשכם השאלה "מה כבר יש לחפש שם במחסני עצים?!" ובכן, מובן שהשאלה היא טבעית למדי, אך יחד עם זאת – אם אתם אוהבי מלאכות ועבודה עצמית, היכרות עם חומר חדש כמו עץ יכולה לפתוח בפניכם עולם חדש של יצירה ויכולות.

מי השרון מתמחה כיבואנית פרקטים דקים ומחסן עצים, ונמנית על מחסני עצים מובילים בארץ ביבוא עצים נפוצים ונדירים, מציע לכם היכרות עם עולם העץ והאפשרויות שהוא פותח בפניכם – עיצוב ובניית דקים, פרגולות, גדרות עץ ואפילו ריהוט מעוצב ובתי עץ להורים לילדים ולילדים בנפשם.

רכישת עצים אפשרית גם ברשתות רבות, אך שם כדאי לדעת, תמצאו בעיקר את סוגי העץ הפשוטים ונפוצים. במחסני עצים תמצאו מגוון רחב ותוכלו ללמוד על סוגי עצים שונים – ההבדלים, האיכויות, העלויות השונות, וכמובן גם השימושים המתאימים ביותר לכל סוג וסוג.

בנוסף, במי השרון תגלו שמדובר ביותר ממחסן עצים – לצד מוצרים כפרקטים ודקים מוכנים באיכות מעולה, תמצאו כאן מה שהוא, פשוטו כמשמעו – בית לעץ. בכל פרוייקט, עבודה או רעיון שתעלו נסייע לכם לבחור את החומר המתאים ממחסני העצים שלנו ונדריך אתכם צעד צעד גם לביצוע – אנשי מקצוע יסייעו לכם להבין את צרכיכם, ואפילו ללמוד איך לדאוג לגימור מושלם שישמור על המוצר שלכם ועמידותו לאורך זמן.

מחסני עצים אוהבים עצים?

ענף העצים בעולם נחלק לשני סוגים עיקריים – מחסני עצים שמודעים לאיכות הסביבה ומקפידים על שימוש בעצים מכריתה מבוקרת ומאושרת וכאלה שעקרונות אלו אינם בראש מעייניהם.

אנו מאמינים שמתוך אהבה לעץ כחומר עבודה נפלא, ומתוך הערכה לאיכויות שהוא מעניק לנו, בחיינו בכלל, אך גם בתחום של עיצוב ובניה, עלינו לנהוג בדרך הוגנת ומבוקרת שתאפשר שמירה על מקורות הצמיחה של עצים ומניעת פגיעה בלתי הפיכה ביערות ועצים נדירים או כאלו שצמיחתם אורכת זמן רב.

מחסני עצים מי השרון מעניקים לכם פתח לעולם העץ, תוך שמירה על איכות הסביבה ואבטחת איכות למוצרינו, עימם תוכלו לעבוד בראש ולב שקטים ולפתח קשרי עבודה חדשים ומרתקים עם חומר שבאמת אין שני לו.

        

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול