עבודות עץ

עבודות עץ

עבודות עץ הן שם כולל המקובל בתחום הבנייה והשיפוצים. מדובר כמובן בכל התקנה, בניה או חידוש של כל פריט שהוא העשוי עץ. יתכנו עבודות עץ אשר מהוות חלק מעבודת בניה או שיפוץ גדולה יותר בה מעורבים חומרים נוספים כגון אבן, ברזל או קירות גבס. בעבודות אחרות נעשה שימוש בעץ באופן בלעדי, כך למשל בעבודות הקמת דק בגינה או בניית פרגולה.

מי מבצע עבודות עץ ומתי

עבודות עץ מבוצעות לעיתים על ידי מי שעוסקים גם בכל יתר העבודות הכלולות בפרויקט שיפוץ או בניה. פעמים אחרות העוסקים במלאכה הינם נגרים או בעלי מקצוע המתמחים בעבודה בעץ.

עץ הוא חומר נוח לעיבוד והשימוש בו כה נפוץ עד שלכל מי אשר לו נטייה לתחום הטכני והוא בעל ידע וניסיון בביצוע פרויקטים שונים שעניינם בניה או עיצוב מחדש, מזדמן להשתמש בו.

פרויקטים בהם נעשה שימוש בעץ יכולים להיות כאלה המבוצעים בחללים בתוך מבנים או דווקא באזורים הנמצאים תחת כיפת השמיים. למעשה עבודות עץ הן כה נפוצות עד אשר רק לעיתים רחוקות מבוצעות עבודות בניה או שיפוץ כלשהן אשר אינן כוללות שום מרכיב בו נעשה שימוש כלשהו בעץ.

מהלך אופייני של עבודות עץ

ככל פרויקט בניה ראשיתן של עבודות עץ בתכנון. מן העניין הפשוט ביותר, כגון בניית והתקנת מדפי עץ, ועד פרויקט מורכב של הקמת בית עץ (צימרים רבים למשל עשויים כמעט לחלוטין מעץ) לפני שניתן לגשת למלאכה זו חייבת להיות מתוכננת לפרטי פרטים. למעט במקרים הפשוטים ביותר התכנון יניב שרטוטים המתארים בדיוק את המיועד להיבנות.

השלב הבא הוא ההיערכות לקראת תחילת העבודה בשטח. בשלב זה מארגנים את כל חומרי הגלם, כלי העבודה ופריטים שונים כגון אביזרי פרזול, ברגים, אלמנטים דקורטיביים ועוד.

מחסן עצים איכותי ערוך לספק לא רק את העץ עצמו אלא גם כל פריט נוסף מאלה שפורטו לעיל.

רק לאחר התכנון וההיערכות יתחיל שלב ביצוע עבודות עץ בפועל. קצב ההתקדמות ואיכות העבודה תלויים בעיקר במקצועיות המבצעים אותה ובנכונותם להשקיע.

כדי להבטיח תוצאה איכותית הכרחי לבצע באופן מיטבי את כל שלושת השלבים. תכנון קפדני במהלכו נצפים מראש כמה שיותר מן האתגרים הכרוכים בביצוע העבודה, היערכות מקיפה המבטיחה זמינותם של כל הדברים הנחוצים לביצוע בשטח ולבסוף הוצאה מן הכוח אל הפועל על ידי אדם מיומן או צוות עובדים מקצועי המנוהל ביעילות על ידי ראש צוות אחראי ומסור.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל עניין הנוגע לעבודות עץ.

נשמח לשמוע על הפרויקט אותו אתם מתכננים, לענות על שאלות, לייעץ, לסייע לכם לבחור סוג עץ מתאים ולוודא יחד איתכם שלא יחסר לכם שום אביזר או חומר להם תזדקקו במהלך העבודה.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול