עוברים לפרקט מעץ אלון

עוברים לפרקט מעץ אלון

עץ אלון נחשב לעץ איכותי ובעל מראה יוקרתי. טבעי שפרקט עץ אלון יחשב לאחד הפרקטים בעלי המראה המרשים ביותר ובעלי התכונות הרצויות ביותר עבור רצפת פרקט.

פרקט עץ אלון נחשב עמיד ומאריך ימים, נעים למגע, נוח לטיפול (ניתן, באמצעות טיפול פשוט, להשיב לו מראה חדש לגמרי) ואולי חשוב מכל כזה מקנה אווירה חמימה ועשירה בחלל בו הוא מותקן.

חשוב מאוד לדעת שלא כל פרקט המכונה על ידי משוקיו "פרקט עץ אלון" הוא אכן כזה. כדי להבין עובדה זו לאשורה יש להכיר את שלושת סוגי הפרקט העיקריים הנמכרים בארץ:

– פרקט גושני (המכונה גם פרקט עץ מלא) הוא למעשה הפרקט ההיסטורי המקורי, רצפה עשויה לוחות עץ כאשר כל אחת מהן נלקחה כמקשה אחת מתוך גזע עץ בודד.

אין ספק כי כאשר מדובר בפרקט עץ מלא פרקט עץ אלון הוא אכן הדבר האמיתי. זאת בתנאי שלוחות אכן עובדו מתוך גזעי עץ אלון אמיתי ואיכותי, קנייה ממקור מהימן תבטיח שזה אכן המצב.

מי שמעוניין לוודא שלוחות פרקט גושני אותן הוא שוקל לרכוש אכן עשויים עץ אלון יכול לבקש לבחון מקרוב לוחות עץ אלון, קורות עץ אלון או, האפשרות הטובה מכולן, עץ אלון גושני. וידוא כזה אפשרי בזכות מראהו הייחודי של עץ האלון.

מובן שהשוואה כזו תתאפשר רק כאשר פונים אל מחסני עצים המציעים במקביל גם שירות מחסן פרקטים וגם עץ למכירה.

– פרקט עץ שכבות אשר לוחותיו עשויים שכבות של סוגי עץ שונים כאשר רק העליונה מביניהם עשויה עץ איכותי מבחינת המראה, העמידות ותכונות רצויות אחרות. פרקט שכבות אשר יקרא פרקט עץ אלון יהיה כזה בו השכבה העליונה תהיה עשויה עץ אלון.

– פרקט למינציה הוא פרקט שלוחותיו עשויים חומר סינטטי, אבקת עץ דחוס יצוקה בחומר פולימרי קשיח. על גבי לוחות כאלה מודפסת דוגמא המדמה מראה עץ. פרקט למינציה עשוי להיקרא פרקט עץ אלון אם ההדפס על גביו מדמה מראה של עץ אלון, מבחינת החומר עצמו ממנו עשוי פרקט כזה אין לו ולו קשר קלוש לעץ אלון ולכן אין לשוות לו מן האיכויות של האלון.

יתרונות פרקט עץ אלון

אין כל חשש שבמהלך ייצור הפרקט נכרתו עצים בארץ, מקור העץ הוא ביערות באירופה בהן כריתת העצים מבוקרת.

מכיוון שעץ אלון הוא טבעי לאקלים הישראלי, מוצריו משתמרים יפה בארץ. באמצעות אפשרויות גימור שונות (כגון לכה שקופה או מגוונת) מאפשר האלון הצגת מאפייני מראהו במגוון תצורות נאות.

פרקט עץ אלון נחשב לזול יחסית מבין סוגי פרקט עץ מלא או פרקט עץ שכבות אולם הוא יהיה יקר יותר מן הסוגים השונים של פרקט למינציה.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול