עץ למכירה

עץ למכירה

אם הגעתם לכאן, והסתכלתם טיפונת למטה ודאי הבחנתם בסלוגן " מי השרון- הכל עץ" . נדמה לנו, יותר מהכל, שזה מה שמתאר נכונה את המקום הזה. אם תחצו את סף דלתנו תיחשפו לפיסול, דלתות, ריצוף, ריהוט ואפילו חיפוי קירות מעץ. אין כרטיס ביקור טוב מזה למקום שמציע עץ למכירה לכל מטרה.

במחסן שלנו, שהוא מהגדולים והאיכותיים שתמצאו בארץ, נמצאים סוגים רבים של עץ למכירה. במרחב הענק תוכלו לטייל ולפגוש סוגי עצים מקצותיו השונים של הגלובוס, נחים זה לצד זה, ומייצרים תמונה עכשווית של מיטב העצים הנמכרים היום בארץ. לצידם תוכלו לפגוש ב"קצבייה" שלנו תערוכת עצים נדירים, יפהפיים, שכל אוהב עץ אמיתי ילך שבי אחריהם.

אם אתם מחפשים לראשונה עץ למכירה, ודאי מעסיקה אתכם השאלה בדבר מחירי עץ. אלה מושפעים ממספר גורמים עיקריים, וכדאי להכירם בטרם תבחרו על פי צו ליבכם את העץ המתאים לכם.

במחסן העצים שלנו תמצאו מגוון סוגי עץ למכירה – עצים קשים, עצים רכים, פורניר, עצים נפוצים, עצים נדירים ועוד. כל אחד מן הגורמים המובאים כאן משפיע על מחירו של העץ.
עץ מלא לעומת פורניר – עץ מלא הינו עץ שקרוב ביותר למצבו הטבעי. הוא בקושי עובר עיבוד או הוספת חומרים, ומספק את מקסימום התחושה הטבעית והכובד שמצופה מעץ. פורניר הינו למעשה פרוסה דקיקה של עץ טבעי שמאפשרת ציפוי חומרים שונים, כגון פלטות MDF למשל, לקבלת גימור במראה עץ טבעי. בבחירה בין עץ מלא לבין פורניר – בד"כ מחירו של העץ המלא גבוה יותר, אך על פי רוב הם גם משמשים לצרכים שונים בתכלית זה מזה.
עצים קשים ועצים רכים – עצים מוגדרים כשייכים לקבוצה זו בעיקר ע"פ צפיפותם ומשקלם. במקרים חריגים תמצאו עץ למכירה המשתייך באופן אובייקטיבי לקבוצת העצים הרכים – אך נחשב לעץ קשה בשל טיבו, כמו סידר למשל. בעוד שמבין העצים הקשים תמצאו שחלקם מתאים פחות לעבודת מסויימות בשל צפיפות נמוכה יחסית או רמת שינוי גבוהה.

המלצה – היעזרו בבעלי המקצוע במקום.

שכיחותם של העצים – מבין הסוגים הנפוצים תמצאו בקלות כל כמות עץ למכירה שתידרש לכם. עצים אלו, על פי רוב, גדלים בקצב מואץ, מספקים חומר רב בכל גידול, ואינם 'סובלים' מהגבלות נוקשות על היקפי כריתתם. לעומתם ישנם סוגי עצים נדירים – בין אם משום שקיימות הגבלות מרובות על כריתתם, בין שקיים מיסוי גבוה על יבוא או פשוט משום שאלו עצים אשר משך גידולם ארוך במיוחד. מסוגים אלו קשה יותר למצוא עץ למכירה ומובן שמחירם גבוה ביחס לאחרים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול