עץ מלא

עץ מלא

עץ מלא הוא מילה נרדפת לאיכות בתחום הריהוט. כמעט כל ספק ריהוט ביתי, החל מנגרם פרטיים וכלה ברשתות הענקיות, מציעים היום כמה סטנדרטים של חומר גלם לריהוט וביניהם סיבית, פורניר ועץ מלא, כשללא ספק האחרון שברשימה מספק את האיכות הגבוהה ביותר, אך גם כמעט במאה אחוז את המחיר הגבוה יותר.

מדוע כדאי לבחור בריהוט מעץ מלא?

כל החומרים שהזכרנו למעלה הם למעשה נגזרות של שימוש בעץ. בכל אחד מחומרי הגלם תמצאו יתרונות ולכל אחד מהם גם חסרונות יחסיים. אז כיצד לבחור בחומר העדיף עבורכם?

ראשית חשוב להבין כי סיבית היא למעשה לוח העשוי משבבי עץ דחוסים, כלומר שזהו איננו חומר סינטטי אלא שימוש בחלופה טבעית למי שאינו יכול להשתמש בעץ מלא ליצור הפריט המבוקש. פעמים רבות המחיר הוא ה שמכתיב את הצורך בשימוש בחומר חלופי, ובמקרים אחרי פשוט משדובר ברכישה במקום שמשתמש בסיבית מצופה פורמייקה כסנדטרט שהוא מציע. על חומר זה יכול בעל מקצוע להרוויח יותר במחיר שהינו סביר ללקוח.

אם דיברנו על פורמייקה הרי שפורניר הוא למעשה האח הטבעי שלה. בשני המקרים מדובר בלוחות שעליהם מודבקים משטחים המשנים את פניהם, אלא שפורמייקה הינה חומר סינטטי, בעוד פורניר הוא למעשה שכבה דקיקה של עץ מלא שלא רק מעניקה מראה של עץ לרהיט אלא גם ממש מקנה לו את החיים שיודע לתת רק מוצר עץ טבעי – חיות, דינמיות ואותנטיות. מובן שברוב המקרים רהיט פורניר יהיה מעט יקר יותר מפורמייקה, וחשוב גם לציין שבהיותו חומר טבעי הוא עשוי להיות רגיש לפגיעות, שריטות וכדומה ולכן לעתים התוספת בעלות לא מתאימה לצרכי הלקוח.

מתי למשל הכי חשוב לבחור בעץ מלא?

היות וכל רהיט ניתן לייצר גם מתחליף עץ מלא חשוב לדעת מתי כדאי להימנע מכך, גם במחיר של הגדלת העלויות משמעותית.

בעוד שריהוט ביתי יכול לפעמים להיות טוב מספיק גם מפורניר או סיבית, ראו למשל מטבחים סטנדרטיים, הרי ריהוט גן מעץ מלא הוא הכרחי ולא נתון לפשרה. ריהוט כזה החשוף לתנאי מזג אוויר פתוחים ומשתנים: שמש, גשם, רוחות, לחות ועוד, לא יחזיק מעמד כאשר מדובר בתחליף עץ. סיבית נוטה להתנפח, מתכות מחלידות ועץ מלא, מטבעו, מרגיש בנוח גם בשינויים אלו – מים ושמש לא יוכלו לו.

אם כך, אמנם מדובר בחומר גלם יקר, אך לא פחות מכך הוא גם איכותי, אמין ועמיד. כשתבחרו בעץ מלא חשוב לשים לב למקורו על מנת להיות בטוחים בטיבו.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול