עץ מלא עודפים

עץ מלא עודפים

במי השרון, מחסן איכותי ובו עצים למכירה מכל הסוגים, תוכלו למצוא מענה לכל צורך בעיצוב ובניה בתחום העץ.

כבר שנים רבות שאנחנו ספקים מובילים של עץ מלא, לוחות עץ, קורות עץ, גזעים, פרקטים, דקים ואפילו יצרנים של פריטי ריהוט מעוצבים, יוקרתיים וייחודיים בעץ, ומעניקים ללקוחותינו מוצרים איכותיים ושירות מעולה.

מרבית הלקוחות הפונים אלינו הם כאלו אשר מחפשים עץ לביצוע עבודות גדולות – מעצבים, נגרים, אדריכלים וכדומה. אולם לא פעם מגיע לקוח שהוא נגר חובב מתחיל ומחפש חומר שיוכל לעבוד עימו על פריט בודד, בקנה מידה קטן יותר, ובאופן פרטי. עבור לקוחות כאלו עץ מלא מעודפים יכול להיות בדיוק החומר המתאים לעבודה.

מה זה עץ מלא מעודפים?

התפיסה הרווחת אומרת שכל מה שמוצמדת אליו המילה עודפים הוא זול יותר ואיכותי פחות, אולם בפועל, לפחות במי השרון ובוודאי בקרב בעלי מקצוע וספקים ישרים נוספים, לא פעם נשארים בעבודות עץ מלא עודפים מהזמנות שבוצעו, כמויות שחושבו לא במדוייק או שנלקחו בחשבון ליתר בטחון, ולפיכך ישנן יתרות חומר במחסנים שאינן תואמות להזמנת עץ אחרת גדולה ונמכרות בכמויות קטנות ובמחיר אטרקטיבי.

מתי להשתמש ומתי לא להשתמש בעץ מלא עודפים?

כפי שצויין בפסקה הקודמת, לעבודות גדולות אנחנו ממליצים לבצע הזמנות ייעודיות שיבטיחו קבלת עץ מאספקה אחת, כלומר מאותו מקור, באותו גוון, באותו חיתוך וכן הלאה הגורמים המביאים ליצירת הומוגניות בחומר.

אם אתם מבקשים לעצב מספר פריטים קטנים, גם אם הם מיועדים להיות מוצבים במרחקים קטנים יחסית אלו מאלו – כסא ושידה, מזנון וכדומה, תוכלו לעשות שימוש בעץ מלא מעודפים ובלבד שתקפידו לברור את החומר ולבחור קורות או לוחות שתואמים במראיהם אלו לאלו, כך שתקבלו תוצאה סופית בעלת מראה אחיד פחות או יותר. במקרים כאלו גיוון יכול לתת דווקא דגש מעניין למראה העץ ולכן אין הדבר משנה אם עשיתם שימוש בעודפים.

במקרה של ייצור פרקט למשל נמליץ על הזמנת חומר חדשה ואחידה בכדי שמראה המשטח שיתקבל יהיה אחיד ונקי. אם תעשו כאן שימוש בעץ מלא עודפים אתם עלולים למצוא שחסר לכם חומר ונדרשת השלמה שתיראה כ"טלאי" בפרקט, או פשוט שקיבלתם לוחות שלא כולם תואמים בגוון וכן הלאה.

לעומת זאת, אם אתם הוכלים על מראה אקלקטי, לא מהודק, מעורבב ומחפשים מראה מגוון ונועז, דווקא כאן שימוש בעץ מלא עודפים יכול לבוא לעזרכם הן בעלויות והן קבלת המראה המבוקש.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול