פרקטים תצוגה

פרקטים תצוגה

אחד היתרונות שלנו במי השרון, הוא בלי ספק אולם תצוגה גדול ומרהיב, המציג את שלל יכולותינו בתחום העץ. תצוגת פרקטים, חיפויי קירות וריהוט עץ ייחודי, שלא מותיר ספק שכאן תמצאו מוצרי בוטיק איכותיים ומיוחדים.

פעמים רבות כאשר תיגשו לרכוש פרקטים תתקלו בקטלוגים מרהיבים, שיסבירו לכם על כל פרט ופרט במפרט אשר ממנו עשוי הפרקט שלגביו אתם מתלבטים, אך בבחירת מוצר כזה, אין ספק שמוטב להיווכח במוצר עצמו ולא בצילומי קטלוג. במקום להסתמך על חוש העיצוב והסטיילינג הנפלאים של מעצבי הקטלוג, ויכולתם של האנשים הטכניים להעביר לכם בדיוק את יתרונותיהם של סוגי פרקטים שונים, תוכלו לראות פרקטים בתצוגה אשר תהפוך את המוצר למוחשי.

מדוע במיוחד בפרקטים תצוגה חשובה כל כך?

הפרמטרים המשתנים בין פרקט לפרקט הופכים את המוצר הכללי שלו אנו רגילים לקרוא בשם אחד, לעולם שלם של מוצרים הנבדלים זה מזה, בהבדלים מהותיים.

פרקט טבעי למשל, שונה בתכלית מפרקט למינציה או סינטטי, וגם בתוך כל קטגוריה כזו, תמצאו שישנם סוגי פרקטים שונים אשר ההסבר עליהם לבדו לא יצליח להדגיש בפניכם את מהות ההבדלים, בשעה שמבט ומגע בחומר יעשו זאת בנקל.

תצוגת פרקטים מעץ תציג בפניכם סוגי עצים שונים, ותאפשר לכם לעמוד על ההבדלים ביניהם. כאשר יסביר לכם המוכר על פרקט מעץ קשה או מעץ רך, פרקט מסיבי או פרקט תלת שכבתי, תוכלו לראות בעין את ההבדל בין קורת עץ מלא לבין קורה המורכבת משכבות עץ שונות.

לצד ההסבר על יתרונותיו של כל אחד מסוגי הפרקטים הללו, תוכלו גם לחוש את ההבדלים הקיימים במגע בין סוגי עצים שונים, ולבחור את המועדף עליכם, לא רק מתוך התרשמות כללית מפרקט מצולם, אלא מהחומר עצמו.
גם אם חשבתם כי אתם מעדיפים לבחור פרקט למינציה, מכל שיקול שהוא, אנו עדיין ממליצים לגשת לראות פרקטים בתצוגה במקום בו תוכלו לחוות פרקט עץ מלא.

לעתים נדמה לנו כי שכיחות השימוש הרבה במוצר מסוים מוודאת עבורנו את איכותו והתאמתו עבורנו, אך לא כך הדבר.

למעשה תוכלו לבחור בחירה אמיתית, המשקללת את כל השיקולים וההבדלים בין סוגי הפרקטים השונים לכלל הפרקט המועדף עליכם, רק לאחר שתבקרו בתצוגת פרקטים בה תוכלו להכיר את שלל החומרים והאפשרויות המוצעים לכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול