פרקטים במרכז

פרקטים במרכז

עד לפני עשור, כמעט לא נראו פרקטים בריצוף של חדרים בדירות ישראליות סטנדרטיות. כל מי שביקר בחו"ל הכיר את הפרקטים, אך משום מה הדעה הרווחת הייתה שהם מתאימים מצוין לאירופה וארצות הברית אבל ממש לא מתאימים לארץ.

לשמחתנו, במשך השנים השתחררנו מכל הדעות הקדומות האלה, ועכשיו אנחנו רואים יותר ויותר בתים בהם מותקנים פרקטים, בעיקר בחדרי שינה, אבל גם בחדרי המגורים.
נודה על האמת – לטעמנו אין כמו מראה של עץ בכדי להעניק לכל חדר אווירה חמה וביתית. העץ משדר טבעיות מצד אחד, ויוקרה מצד שני.

מי השרון היא חברה המתמחה ביבוא פרקטים במרכז בפרט ובארץ בכלל. אנו ממוקמים באיזור התעשיה סגולה, קרוב לכל מקום, ובמבנה מקסים- שאנו ממליצים לבוא ולהתרשם בו ממוצרי העץ הרבים והמיוחדים שלנו.

בתחום הפרקטים ההיצע שלנו מורכב מכל סוגי הפרקט הטבעי (גושני, רב/תלת שכבתי) ומכיל מגוון סוגי עצים איכותיים.

כמחסן עצים יש ביכולתנו לייבא ולספק סוגי עצים רבים ומיוחדים, אשר בכולם, לפני הכל, מוביל פרמטר האיכות.

מבין מגוון מוצרי העץ שלנו, אנו שמים את הפרקטים במרכז ובמוקד תשומת הלב- שכן מדובר במוצר שהוא רחב ביקוש, פופולארי מאוד, ובמיוחד בשירות בעלי מקצוע כמו שלנו – מאפשר קבלת תוצאות ייחודיות, התואמות עיצוב יוקרתי ובוטיקי בכל חלל שתרצו בו.

כחלק מן השירות שאנו מספקים ללקוחותינו ניתן להיעזר בשירותינו ובצוותינו המקצועיים גם לצרכי התקנת פרקטים, אם כי אנו שמחים לייעץ ולהדריך את מי שחפץ בהתקנה עצמית, שהיא בהחלט אפשרית.

ככלל, ריצוף עץ דורש שימוש בעצים איכותיים, בעלי רמת קושי וצפיפות גבוהה, וישנם סוגי עצים המומלצים יותר ומועדפים לשימוש זה באופן ספציפי. בין מוצרי הריצוץ מעץ קיים יתרונם היחסי של פרקטים על פני דקים הטמון במיקומם בחללים סגורים, ועל פי רוב ממוזגים. על מנת לקבל מוצר שהוא בעל טיב בלתי מתפשר, שיאריך ימים וישמר את מראהו, מומלץ בכל זאת לבחור עץ מבין סוגי העצים הקשים, במידת האפשר.

פעמים רבות נוהגים מעצבים להציב פרקטים במרכז תכנית העיצוב, שכן מראהו של הפרקט משליך על המראה הכללי. גם בשל כך, ועל מנת להגיע לתוצאה המיטבית עבורכם מומלץ לבחור באחד מסוגי העץ שעליהם ימליץ לכם בעל המקצוע בתחום העץ והפרקטים. סוגי עצים מסוימים מסוגלים לקבל טוב יותר גיוון בצבע או גימור לבחירתכם (מבריק, מט, מיושן וכו') ועל כן עצה זו יכולה להיות עבורכם בעלת ערך רב.

עוד חשוב לדעת כי פרקטים מעץ טבעי נוטים לקבל עליהם שינויים – הן במראה והן באופן התפשטותם, בשל היותם עשויים במאה אחוזים מחומר טבעי. טבעו של עץ, כידוע, הוא לשנות את צבעו ופניו, ובעוד שיש הרואים בכך יתרון גדול המעניק אותנטיות לפרקט, אחרים מעדיפים לדעת כי עם המראה אותו יקבלו ילכו לאורך כל הדרך. בכל אחד משני המקרים, הביעו העדפתכם בפני בעל המקצוע, שידע להמליץ לכם על סוג עץ "עובד" יותר או פחות, בהתאמה להעדפתכם.

פרקטים מחירים בטווח רחב ביותר

לפני שנעבור להכיר סוגים שונים וספקים של פרקטים במרכז, נקדים ונציין כי מחירם תלוי במספר גורמים, ולכן אם מישהו מתלבט אם כדאי להתקין פרקטים בדירתו, והוא רוצה לדעת כמה זה יעלה לו, אין כל אפשרות לתת לו מספר ולומר – זה המחיר. מחירי פרקטים תלויים בסוג העץ ממנו עשוי הפרקט, בעיבוד של העץ, בעוביו של הפרקט, בפנלים שלו, בגימור הסופי, באופן ההתקנה, וכן בשעות העבודה של מתקין הפרקטים. טווח המחירים יכול לנוע בין 50 שקלים למ"ר לדק סינטטי בלתי איכותי (שאינו ראוי ממש לשימוש) ועד לסדרי גודל של 400 שקלים למ"ר פרקט עץ טבעי גושני איכותי, ואפילו יותר מכך. אכן, זהו פער בהחלט גדול ומשמעותי. אך כפי שציינו בסוגריים – כדאי גם לזכור כי לכל סוג של פרקט יתרונות וחסרונות משלו.

אחת ההמלצות החשובות שאפשר לתת למי שרוצה פרקטים בדירתו הוא ללמוד מעט את הנושא, ורק אחר כך לצאת ולקנות. אחד המקומות הגדולים והמקצועיים של פרקטים במרכז הוא חברת מי השרון שבאזור התעשייה סגולה שבפתח תקווה. כדאי לעשות מאמץ קטן ולהגיע עד אליה.

פרקט למינציה

אם דיברנו בהקשר של  פרקטים מחירים שונים, נתחיל דווקא בסוג הזול ביותר.

פרקטים למינציה נקראים גם פרקטים סינטטיים, משום שהם כלל אינם עשויים מעץ אלא מחומרים אחרים והם רק דמויי עץ, בזכות טפט המודבק עליהם, בהדפס עם דוגמא של עץ.

ישנו מגוון גדול במיוחד של פרקטים למינציה, כאלה שבאים מארצות כמו בלגיה וגרמניה, ואחרים שמגיעים מסין ומארצות מזרח אחרות.

תמצאו הבדלים גדולים באיכותם של הפרקטים על פי הארצות שמהן הם מיובאים. פרקטים אלה באים במגוון גדול ביותר של דוגמאות וסגנונות, כך שאפשר להתאים אותם לכל עיצוב שקיים בבית. יתרון נוסף של פרקטים אלה נעוץ בכך שהם אינם מחוברים לרצפה, וכך, אפשר להעביר אותם בקלות ממקום למקום ומדירה לדירה.

החיסרון המשמעותי של פרקטים למינציה הוא בכך שאין שכבת בידוד משמעותית מתחתם, הם אינם מבודדים מפני רעשים, מפני קור ומפני חום, והם גם אינם סבילים לשימוש ושחיקה מוגברים, לכן, הם מותאמים יותר לחללים קטנים כמו חדרי שינה, ופחות לחללים גדולים כמו סלון או אולם.

פרקטים מעץ טבעי

יש אנשים אשר אינם מוכנים לוותר על העץ הטבעי בהקשר של פרקטים במרכז עיצוב הבית. גם כאן המבחר והמגוון הם גדולים ביותר, וכך גם פערי המחירים. אלה נובעים קודם כל מסוג העץ ממנו נעשה הפרקט.

קיימים סוגי עצים שונים שנראים אחרת זה מזה, וגם מתנהגים באופן שונה בתנאי אקלים מסוימים. לכן, צריך להתאים את הפרקט גם למקום בו הוא אמור להיות מותקן.

בנוסף, בפרקט הטבעי רואים את המבנה הטבעי של העץ, והוא יכול להיות מצופה בלכה או בשמן. כל גימור משפיע על המראה הסופי של העץ ושל הפרקט. את הפרקטים מהעץ מכינים כפרקטים בעלי שתיים, שלוש, או יותר שכבות. מדובר בשכבות עץ המונחות זו על גבי זו בכיוונים מנוגדים – משכבת המדרך (הנראית לעין) ומטה – לשכבות הבסיס הנסתרות.

ככל שיש יותר שכבות הפרקט יקר יותר, משום שהוא גם עבה יותר, מורכב יותר ועמיד יותר לשנים רבות.

פרקט מעץ גושני

פרקט מסוג זה הוא ה"רולס רויס" של הפרקטים. הוא היקר, היוקרתי והאיכותי מבין כל הפרקטים. מדובר בפרקט אשר עשוי כמובן מעץ טבעי, אלא שהוא לא בנוי בשכבות אלא מקורות עץ שנחתכות מגוש עץ שלם  בכדי לשמש כפרקט.

הפרקט העשוי מעץ גושני הוא פרקט עבה יותר מכל האחרים, יש בו יותר עץ למטר מרובע, ולכן הוא משתמר טוב יותר למשך שנים ארוכות. יחד עם זאת הוא דורש תחזוקה שוטפת של שיוף אחת לכמה שנים, ומובן שעלותו היא הגבוהה ביותר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול