קטלוג פרקטים

קטלוג פרקטים

כלי עזר אבל לא תחליף

נכון שהחיים היו הכי קלים אילו יכולנו לרכוש כל דבר מהיכרות עימו רק דרך הקטלוג?

נכון, אנחנו מסכימים לכך גם בעצמנו. אבל לצערנו לא כל רכישה היא רכישה בסופר או ברשתות ביגוד מחו"ל. פרקטים מעץ למשל קשה מאוד לרכוש מתוך התבוננות בקטלוג פרקטים, ממש כפי שישנם מוצרים רבים אחרים שלא די להתבונן בתמונה שלהם כדי לדעת איזה מהם יתאים לנו יותר מן האחר.

בחנויות רבות יציעו לכם לעיין בקטלוג פרקטים כדי להכיר את המגוון העומד לרשותם, את המפרט הטכני של כל פרקט ופרקט מבין הדגמים שעוררו בכם עניין ואפילו את האפשרויות לשינוי וגיוון ביניהם. אנחנו לא מזלזלים כלל באפקט שיוצר הקטלוג וגם לא בערך המוסף שהוא מעניק ללקוח, אבל אנחנו כן מבקשים להסב את תשומת ליבכם לכך שהוא לא יכול להוות תחליף לשירות מקצועי ולהיכרות עם החומר בטרם הרכישה.

פעמים רבות אנו מגלים כי לקוח ראה בחנות כלשהי קטלוג פרקטים ובו דגם המציע פרקט אלון למשל, ורק כאשר הוא מגיע אלינו למחסן הוא נוכח כי מה שהוצע לו בקטלוג היפה היה למעשה פרקט סינטטי דמוי אלון. שוב, אין בזה כדי להעדיף טבעי על סינטטי או להיפך, אלא רק כדי לומר שכלקוח רצוי שתפגשו את החומר פנים אל פנים בטרם הוא יהפוך לריצוף הקבוע בביתכם.

היתרון שקטלוג פרקטים כן יכול להציע לכם הוא היכולת לחזות כיצד יראה שטח מלא מרוצף. לא פעם בחנויות או אפילו במחסנים הגדולים למוצרי עץ דווקא כן תוכלו לראות את הלוחות מהם עשוי הפרקט, אך לא לכל אחד יש את היכולת לדמיין כיצד תראה אותה חתיכה קטנה כשהיא נשזרת באחרות על פני שטח גדול. הפער הזה לפעמים מציק מאוד ללקוח שחושש שמא המראה הנבחר יהיה "כבד" מדי או "חיוור" מדי, כל אחד וספקותיו שלו. דווקא כאן שימוש בקטלוג פרקטים המצולמים באופן מקצועי ואיכותי יכול לתת מושג לגבי אופן שילובו של פרקט בחלל הבית, ובצילום מוצלח אפילו ניתן לחוש כיצד הוא ישתלב עם הריהוט הקיים, הקיר והתאורה הטבעית שבחדר.

אנו ממליצים לכם להיעזר בכל מה שעומד לרשותכם בעת רכישת פרקט, כמובן להעדיף לחוש את החומר ואת איכויותיו ולא להסתפק בקריאת המידע אודותיו בקטלוג פרקטים מסחרי, אך בהחלט כן להתבונן בתמונות שיכולות לשקף עבורכם האם המוצר יתאים לכם גם כאשר מדובר בשטח גדול המלא בו.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול