ריהוט גן יוקרתי

ריהוט גן יוקרתי

אחת הנישות הכי מאתגרות בתחום העץ היא עיצוב ריהוט גן מעץ.

בעולם שבו נעשה שימוש שבלוני כמעט בחומר החי הזה, לרצפות פרקט, לייצור חיפויים, קורות עץ, פרקטים, דקים ועוד ועוד מוצרים נפוצים, ואחידים במידה רבה, עיצוב ריהוט גן יוקרתי מאפשר טווח גיוון רחב הרבה יותר, ניצול מקסימלי של חלקי גזעים ייחודיים ונדירים והבאה לידי ביטוי של איכויות העץ שלא ניתן לבטא באותה מידה במוצרים שאינם בעלי עומק או נפח.

בארצנו מרובת הימים החמים והנעימים מוענקת חשיבות רבה לעיצוב הגינה והמרפסת, וריהוט גן יוקרתי, בבתים בהם אלו מצויות, חשוב ממש כמו ריהוט הבית עצמו.

היכולת לבחור ולהתאים את ריהוט הגן לעיצוב הבית ולפרטי הריהוט המכתיבים בו את הקו העיצובי מהווה נדבך חשוב ביצירת מראה כולל של מרחב מעוצב. פעמים רבות נעשית בחירה של אלמנטים תואמים או משלימים ליצירת קן אחיד והומוגני בעיצוב, בעוד בעבור הנועזים יותר עיצוב המרפסת או הגינה מהווה הזדמנות לתת דרור לדמיון ולאפשר עיצוב נועז יותר, מודגש יותר ומיוחד.

עיצוב ריהוט גן יוקרתי מקבל יתרונות משמעותיים כאשר הוא נעשה בעץ. בין שתבחרו לעצב ריהוט (ספסל, כסא נדנדה וכדומה) מתוך גזע שלם שיהיה בבחינת פסל או ריהוט שהוא אומנות שימושית, ובין שתבחרו ללכת על עיצוב ריהוט כגון שולחן אוכל וכסאות, או נדנדה מעץ מלא, יתרונותיו של העץ מקבלים יתר חשיבות כאשר מדובר בפריטים המיועדים לשמש אתכם בחוץ, חשופים לתנאי האקלים המשתנים, לקשיים שהם מציבים ולדרישה הבלתי מתפשרת שגם נוכח אלו ישמרו הרהיטים על מראה איכותי, נקי ושלא ייפגמו כתוצאה מן החשיפה לשמש, לחות או גשמים.

עיצוב ריהוט מעץ בכלל דורש מיומנות גבוהה בשימוש וטיפול בחומר, ורבה מזו המיומנות הנדרשת בטיפול בעץ כאשר העץ הנבחר מיועד לריהוט גן. במי השרון תמצאו צוות מקצועי שידע להציע לכם את מיטב החומרים ויסייע לכם בבחירה מדוייקת של החומר האידיאלי עבורכם לעיצוב ריהוט גן יוקרתי אם תרצו לעשות זאת בעצמכם כמעצבים, נגרים או אפילו כלקוחות פרטיים המבקשים להפנות עבודה זו למעצב שלכם, וכמובן שנוכל גם להציע לכם את מיטב אנשי המקצוע מביתנו שיוכלו לבצע את העבודות עבורכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול