ריהוט מעץ טבעי

ריהוט מעץ טבעי

עץ טבעי הוא אחד החומרים הטומנים בחובם יותר אפשרויות לעיצוב, והוא גם חומר עשיר מאוד בתצורות בהן הוא מופיע. תוכלו למצוא קורות עץ טבעי גושני, אשר חתוכות לפי מידות ומקבלות גימור לבחירתכם ותוכלו גם למצוא עצים מיוחדים במצבם הגולמי המתאימים ביותר לפיסול או אפילו ליצירת ריהוט מעץ טבעי לא שגרתי.

אם אתם מתעניינים בריהוט מעץ טבעי כדאי לדעת כמה דברים לגביו:

ישנם כמה סוגי עץ נפוצים בשימוש בארץ, כאשר בעוד אחדים מהם נכונים יותר לשימוש בריצוף מעץ למשל, אחרים מהווים חומר גלם מתאים במיוחד לייצור ריהוט מעץ טבעי.
מבין סוגי העצים השונים חשוב לדעת כי קיימים עצים רכים ועצים קשים, כאשר במקומות שונים תמצאו שמוצע לכם ריהוט מעץ טבעי המתייחס לכל אחד מהם – הגדירו לעצמכם מהם ציפיותיכם מן הרהיט אותו אתם מתכוונים לרכוש או לייצר. אם עליו לשאת משקל או אם נדרשת לו עמידות ואריכות ימים – עץ קשה יהיה הבחירה הנכונה יותר עבורכם.
חשוב לדעת כי סוג העץ אותו תבחרו לרהיט שלכם ישפיע גם על מחירו הסופי של הרהיט, כיוון שקיימים פערי מחירים בין סוגי העצים השונים.
מבין סוגי העצים המתאים לייצור ריהוט מעץ תמצאו כאלו שטבעי להם יותר להשתלב בסביבה לחה, כמו למשל חדר רחצה או מטבח, בעוד אחרים עלולים להינזק בסביבה כזו. הקפידו למסור מידע כזה לבעל המקצוע המייעץ לכם בבחירת העץ.
ריהוט מעץ טבעי יכול להגיע בטווח רחב מאוד של רמות איכות, הקשורות לא רק לסוג העץ אלא גם לטיבו של הגוש הספציפי, לאופן חיתוכו ואיחסונו ולתחזוקה. מחסני עצים מקצועיים ואיכותיים ידעו להעניק לכל פיסת עץ את היחס הנכון לשימורה המיטבי ולהפיכתה לחומר גלם איכותי ביותר המתאים לשימוש למטרה זו. הקפידו לבחור במקום כזה כאשר אתם מחפשים עץ לריהוט.

ריהוט מעץ טבעי יכול להיות גם פריט אומנותי פיסולי אשר נוצר מתוך גופו של גוש עץ ייחודי, ולא בבנייה מקורות עץ חתוכות. רהיט גולמי כזה הינו חד פעמי ולפעמים קשה מאוד לצפות לפני תחילת העבודה מה בדיוק ניתן יהיה להפיק מגוש העץ. אם אתם מחפשים אחר חומר גלם ולא אחר פריט ריהוט מוכן שכזה, נסו ללמוד ולדלות את מירב המידע על מקורו של גוש העץ – כך תוכלו להעריך עד כמה יבש הוא, מהי הסכנה שהוא נגוע במזיקים ועד כמה הוא מוכן ובר שימוש לעיצוב רהיט.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול