רצפת עץ

רצפת עץ

מהי אחת התכונות האנושיות הבולטות ביותר? כמובן, לרצות את מה שאין…

בחורף אנחנו מתגעגעים לקיץ, בקיץ אנחנו מייחלים לבואו של החורף, והטיעונים בעד שניהם תמיד משכנעים באותה מידה, העיקר שאנחנו נמצאים בעונה ההפוכה. יבואני פרקטים יכולים לתת לכם רשימת סיבות ואהבות מכאן ועד להודעה חדשה מפי לקוחותיהם; החל מ'כמה שנעים ללכת יחף' ועד ל'איזו תחושת חמימות מכניס העץ הביתה', כך או כך, תרשו לנו להגיד בלב שלם שרצפת עץ היא פתרון נפלא במובן רב עונתי ובהתאמה לכל מזג אוויר ומצב רוח.

במקור היה נהוג השימוש ברצפת עץ בארצות שופעות יערות וחורשים טבעיים, ובעיקר באזורים קרים. ייצור רצפת עץ מעץ טבעי דרשה חומר גלם זמין, איכותי, נוח לחיתוך וגם עבודה רבה בייצור הקורות להתקנתה. עם הפיכתו של ענף העץ לממוסד ומעוגן בחוקים ותקנות, שייעודם שימור היערות הטבעיים והגבלת הפגיעה בסביבה, התאפשרה גם תחילתו של ייצור מוצרי עץ באופן מסחרי וכמובן התאפשרה הגעתם לאזורים חדשים ברחבי העולם, גם כאלו שאינם מתאפיינים בריבוי עץ כחומר גלם מקומי.

בארץ, במרבית המקומות בהם תיתקלו ברצפת עץ מדובר בחומר גלם מיובא, אשר מגיע לכאן בשלבי עיבוד שונים בהתאם לאיכות המוצר או אופי הספק. תוכלו למצוא ספקי רצפת עץ שמביאים לארץ מארזים מוכנים המיועדים לרכישה ואפילו להתקנה עצמאית, או במקרים אקסקלוסיביים יותר, תמצאו אפילו רצפת עץ שיוצרה מגזע ייחודי שיובא לארץ ונחתך במקום לפי מידה ודרישה.

יתרונה של רצפת עץ, אפילו בארצנו בעלת מזג האוויר הים תיכוני, הוא בהיותה עשויה חומר טבעי שמתאים עצמו גם בסביבת מחייתו לתנאי אקלים שונים ולעונות השנה. כשם שבחורף מספק העץ מחסה מפני הגשם ובקיץ צל מפני השמש הקופחת, כך גם רצפת עץ בבית מעניקה את התחושה הנכונה בכל עונה – היא סופחת קרירות ומעניקה תחושה של ניקיון בקיץ, ומספקת מצע חמים ומבודד בימות החורף הקרירים שלנו.

במראה רצפת עץ משתלבת היטב עם האור הבוהק של קרני השמש החודרות בימים הקיציים ומוסיפה נופך כפרי ועצי לימי החורף הקודרים יותר. ובאשר לתחושה שהיא מעניקה, רצפת עץ נעימה להתהלך עליה בכפות רגליים יחפות בכל מזג אוויר. היא מווסתת את הטמפרטורה בהיותה עשויה חומר בעל יכולת ספיגה ושינוי בהתאם לתנאי הסביבה, ואם תגלו שהנגר הולך יחף – זו כנראה הסיבה…

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול