פרקט עץ מלא

פרקט עץ מלא

 

באירופה ובארצות הצפוניות הקרות ניתן למצוא כמעט בכל בית רצפת עץ כבדה וטובה או בשמה האחר פרקט עץ מלא. מזג האוויר שם עושה חסד עם העץ, והעץ משיב מחסדו, ואולי אנחנו מעט באיחור כאן עם התזמון, אבל החורף האחרון הוא הוכחה נפלאה לכך שגם בארץ יש גם יש מקום לפרקט עץ מלא, אפילו בחללים ביתיים סטנדרטיים.

 

פרקט עץ מלא

פרקט עץ מלא

 

מסיבות שונות פרקט עץ מלא איננו דווקא הפרקט המועדף בארץ, אך לאט לאט, כמו כל מוצר איכות יוקרתי, מוטמע גם סוג זה של פרקט בתודעת הצרכן הישראלי, וכמובן שגם בעזרתם של מעצבים ואדריכלים אשר מכוונים לשימוש בחומרים איכותיים יותר ויותר.

בחירת פרקט עץ מתאים

 

גורם משמעותי בבחירת מוצר, בעיקר כאשר נכנסים לפרויקט בניה או שיפוץ נרחב, הוא התקציב העומד לרשותנו. אמנם מחיר פרקט עץ טבעי גבוה מזה של פרקט סינטטי, אך גם כאן חשוב להבין כי הפערים מצטמצמים ככל שהמוצר הופך נפוץ יותר בשוק, וכי התוצאה המוגמרת לה תזכו תהיה שונה באופן ניכר בין שני סוגי הפרקטים.

 

פרקט עץ מתאים

פרקט עץ מתאים

 

התאמת פרקט עץ מלא בישראל 

 

התאמתו הנהדרת של פרקט עץ מלא למדינות הקרות איננה מצביעה על כך שהוא בלתי מתאים לתנאי האקלים בארצנו בעלת המזג הים תיכוני. טבעו של עץ מלא שהוא מגיב לתנאים ולשינויים שסביבו, מעצם היותו חומר חי ופעיל, ועל כן החשיבות העיקרית בביצוע התקנת פרקט עץ מלא בארץ, היא בשלב בחירת העץ ותכנון התאמתו למיקומו. כמו כן הרבה חובבי עיצוב הבית מעדיפים רהיטים מעץ מלא.

 

פרקט עץ מלא בישראל

פרקט עץ מלא בישראל

 

בדיקת בעל מקצוע מנוסה לגביי פרקט עץ מלא

 

על מנת לוודא כי הפרקט אותו בחרתם יאריך ימים וישמור על מראהו האיכותי לאורך זמן, היעזרו בבעל מקצוע בבחירת סוג העץ.

זה יוכל לייעץ לכם בהתאם לתנאי האקלים בהם מצוי ביתכם, מהם סוגי העצים המומלצים יותר לבניית פרקט עץ מלא בביתכם. סוגים מסוימים מגיבים יותר ללחות, ואחרים עמידים בפניה, פרמטרים של התפשטות והתכווצות העץ, שינוי בצבע ובטקסטורה – כל אלו ניתנים לצפייה מראש אם רק נעזרים במי שהינו בעל ידע בתחום.

ברכישת פרקט עץ מלא יש להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה אם בחרתם סוג עץ, כדאי להיעזר בבעל המקצוע גם בתכנון ההתקנה ולהוסיף לשאול– האם יש לקחת בחשבון טווח להתפשטות העץ? איזו שיטת קיבוע עדיפה בכדי לאפשר לעץ את נשימתו הטבעית ולמנוע עיוותים במבנה? איזה גימור מועדף לסוג העץ אותו בחרתם? – כל אלו הנם פרטים אשר יוכלו לסייע לכם ברכישת פרקט עץ מלא איכותי  ושימור הנאה שלמה ממנו לאורך שנים ארוכות.

אולי יעניין אותך גם >> מחיר התקנת פרקט 

 

 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול