אדריכלים ומעצבי פנים

img

כל עבודות העץ האיכותיים ביותר מאז 1973

חברת מי השרון בעלת ותק של כמעט חמישים שנה בייצור והתקנת פרקטים שונים: פרקט גושני, פרקט רב שכבתי, פרקט למינציה ועוד..

בעמוד זה תוכלו לקבל מידע מקיף ומלא לרבות טיפים ומדריכים על כל סוגי הפרקטים שיש בארץ ובעולם לרבות תמונות ופרוייקטים

מקווים שתיהנו

 

אדריכלים ומעצבי פנים

 

קבוצת מי השרון, הנהנית ממוניטין בינלאומי, הנה החברה היחידה בארץ המספקת את כל הפתרונות בתחום העץ תחת קורת גג אחת.החברה שפועלת כבר למעלה משלושים שנה, הביאה את המומחיות והמקצוענות שלה בתחום העץ לדרגת אומנות.פעילותה הענפה בשוק העסקי והפרטי, מאפשרים לה לספק מעטפת שרות כוללת, העונה על הדרישות והצרכים של האדריכלים, מעצבי הפנים והקבלנים איתם היא משתפת פעולה בצורה שוטפת בפרוייקטים יוקרתיים ברחבי הארץ.מחלקת קשרי אדריכלים מספקת שרות לאנשי מקצוע, תוך התאמה ייחודית לדרישותיהם.

מי השרון המתפעלת מפעל עצים ומנסרות, מספקת גם שירותים מקצועיים המשלבים עיצובים לא קונבנציונליים בעץ.המחלקות השונות של החברה מתמחות בקבלת דרישות מיוחדות והגשמת חלומות עבור לקוחותיה.

החברה מצליחה פעם אחר פעם להוכיח שאין דבר שלא ניתן לעשות בעץ, מאחורי כל פרוייקט מוצלח, עומדים המומחים של החברה, המספקים את התוצאות הטובות ביותר, באיכות וברמת הגימור הגבוהה ביותר.

יש לך שאלה? צריך ייעוץ מקצועי?
אנא פנה אלי בכל אחד מאמצעי הקשר הנוחים לך:
אלון פרישמן – קשרי אדריכלים
050-8210770
alon@may-hasharon.co.il

סוגי דקים

מי השרון מייבאת מכל העולם דקים איכותיים, המותאמים ספציפית לתנאי מזג האוויר בישראל.
המגוון הרחב הינו ייחודי לחברה וכולל את סוגי העצים: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.
החברה מספקת שירותי התקנה והדרכה מקצועיים, המשלבים שימוש במותגים איכותיים מהעולם. הלוק הטבעי של העץ יחד עם המגע החלק, הופכים את הדקים למוצר איכותי המשלים את העיצוב והאווירה מחוץ לבית, אם כחלק מהמרפסת או מסביב לבריכת השחייה בחצר.

דק עץ

אחד המראות היפים של עץ מעובד הם בלי ספק בדק עץ. משטח גדול המרוצף כולו בעץ דק מעניק מראה חמים וטבעי סביבו, ומשדרג כל חצר, גינה או אפילו מרפסת.

דק איפאה

דק איפאה נחשב לאחד הדקים האיכותיים ביותר שיש. מראהו היוקרתי הפך אותו אפילו לסמל סטטוס של ממש, והוא מצביע על הבנה בעיצוב ובבחירת איכות.

דק סינטטי

דקים סינטטיים דמוי עץ עשויים מ- PVC, מיוצרים ומיובאים בלעדית מארה"ב. לדקים מגוון יתרונות עיצוביים ואיכותיים, ההופכים אותו לפריט דקורטיבי מושלם לכל בית ולכל מטרה

דק לגינה

דקים לגינה זוכים לפופולאריות גוברת והולכת. דקים בגינה מספקים משטח נעים ונוח בשילוב מראה מסודר ומרווח, כך המעבר מן הבית החוצה הופך "חלק" יותר בזכותם

דק במבוק

דק במבוק נחשב לדק סינטטי יותר מאשר דק מעץ מלא משום שייצור דק הבמבוק הוא מתועש בשילוב של סיבי במבוק עם דבקים שונים להבדיל מעץ טבעי

דק אורן

לדק אורן יתרונות בעבודה שהיא קלה יחסית, מחירו זול, מראהו מוכר וחביב ותכונותיו, מבחינת עמידות, טובות למדי (בהנחה שדואגים להגן עליו באמצעות גימור מתאים)

סוגי הדקים שלנו

מי השרון מייבאת מכל העולם דקים איכותיים, המותאמים ספציפית לתנאי מזג האוויר בישראל.
המגוון הרחב הינו ייחודי לחברה וכולל את סוגי העצים: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.
החברה מספקת שירותי התקנה והדרכה מקצועיים, המשלבים שימוש במותגים איכותיים מהעולם. הלוק הטבעי של העץ יחד עם המגע החלק, הופכים את הדקים למוצר איכותי המשלים את העיצוב והאווירה מחוץ לבית, אם כחלק מהמרפסת או מסביב לבריכת השחייה בחצר.

דק לחצר

דק לחצר יכול להוות שימוש נפלא ושובר שגרה לבית. מראה העץ מקפיץ את חווית החלל החיצוני ומעניק לו ייחודיות

דק למרפסת

דק למרפסת מעשיר את מראה בית ומעניק תחושה טבעית מהנה וקלילה. לצד זה קיימת נוחיות פרקטית חשובה ביותר.

דק לבריכה

דק לבריכה הוא אחד המראות היפים, העדכניים והעשירים ביותר שניתן לחזות בהן. בניית דק לבריכה שונה מהתקנת דק רגיל ודורש מיומנות ייחודית

דק טיק בורמזי

דק טיק בורמזי נחשב לאחד הדקים השכיחים. לעץ זה התנגדות מעולה לנזקי מזג אוויר והוא עמיד למשך שנים רבות. הדק הבורמזי נחשב לעץ מובחר לפרויקטים חיצוניים. דק טיק בורמזי האיכותי ביותר מגיע מבורמה

דק מעץ סידר

עץ סידר המכונה בעברית ארז ומשמש לבניית דקים הינו למעשה סידר אדום או באנגלית Cedrus Red ידוע בניחוחו המיוחד ונחשב לאידיאלי להתקנה במקומות חיצוניים ופתוחים

לוחות דק עץ פלסטי

לוחות דק פלסטי עשויים מתערובת של עצים ודבקים צבועים בטכנולוגית צביעה מתקדמת השומרת עליהם לאורך זמן. מהווים פתרון עיצובי מושלם. המשטחים המגיעים בשלל סגנונות עיצוביים.

מדוע יש לבחור בדקים של מי השרון

דיוק בהזמנת הדקים

אנו במי השרון מקפידים שכל הזמנה היוצאת ממפעלינו תבוצע בדיוק לפי ההזמנה, מדוייקת על המילימטר ותגיע בזמן.

כל סוגי הדקים

כחברה המובילה את ענף הדקים בישראל, מי השרון מייבאת ומייצרת את כל סוגי הדקים הקיימים בעולם.

פריסת תשלומים נוחה

במי השרון מייבאים דקים איכותיים בלבד. לכן אנו באים לקראת הלקוחות שלא מתפשרים ובוחרים את הטוב ביותר, בפריסת תשלומים נוחה.

דקים איכותיים

ישנם מקורות רבים לרכישת דקים בעולם, אולם ישנם מקורות מועדפים ומובחרים – מי השרון מייבאת חומרי גלם איכותיים ביותר של דקים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול