מדרגות עץ אלון

מדרגות עץ אלון

עקב התגברות בנייתם של דירות ובתים בעלי שתי קומות בארץ, הפכו בשנים האחרונות מדרגות עץ לפריט עיצובי מבוקש מתמיד.
היפות והמבוקשות ביותר מתוכן הינן ללא ספק מדרגות מעץ מלא, המוסיפות לבית אווירה חמימה, מרשימה ויוקרתית, ואילו מדרגות עץ אלון הן המתאימות ביותר כמדרגות פנימיות, שכן ניתן להגיע בהן לגימור מגוון, לשלב צביעה שקופה או אטומה ולייצר תוצאות מרשימות עיצובית ושימושית כאחד.

חשוב לציין שיש לבצע את עבודות התכנון, הרכישה והבנייה של מדרגות עץ באופן מקצועי, בעזרת אדריכל או מהנדס. כמו כן מומלץ להסתייע בחברות, נגריות ומחסני עצים המתמחים בתחום זה, אשר יוכלו לספק ידע, הכוונה, חומרי גלם ועבודות ברמת מקצועיות גבוהה.

 

סוגי עץ למדרגות

חשוב שמדרגות עץ לבית תהיינה חזקות ויציבות, ולכן יש לבחור בחומר קשה, דחוס ומשובח כמו למשל מדרגות עץ אלון. יש לציין כי מדרגות עץ מוצעות במגוון גדול של סוגים ודגמים, כדוגמת מדרגות עץ אלון, אורן, בוק, מהגוני, סידר ואגוז אפריקאי. לכל סוג עץ יש תכונות המייחדות אותו וגם עלויות אופייניות, לכן מומלץ לגשת אל מחסן עצים גדול ואיכותי המחזיק מלאי גדול של סוגי עצים. צוות העובדים במקום יוכל לסייע ולהדריך אתכם בבחירת המוצר הטוב והאיכותי ביותר, תוך התחשבות במסגרת התקציב שהעמדתם לצורך מטרה זו.

 

עץ אלון במדרגות לבית

מדרגות עץ אלון הינן הפופולאריות ביותר ואף המועדפות כמדרגות פנימיות על ידי נגרים, אדריכלים ומעצבי פנים כאחד. זאת מאחר ועץ האלון הינו קשה, דחוס, איכותי ויציב, וכן בעל גוונים בהירים וטקסטורה מעניינת עם אפשרות לצביעה בגוונים שמתאימים לעיצוב הבית ולצבעי הפרקט. בנוסף, מדרגות עץ אלון הינן חזקות במיוחד ובעלות עמידות גבוהה ובלאי נמוך. סגולות אלו מבטיחות כי המדרגות ישרתו נאמנה את בעליהן לאורך שנים רבות.

 

יתרונותיהן של מדרגות עץ

מדרגות העץ תופסות בשנים האחרונות את מקומן של מדרגות הבטון היצוקות, וזאת בזכות מגוון סיבות ויתרונות:
חסכון כלכלי – מדרגות העץ זולות יותר לבנייה לעומת מדרגות רגילות.
פשוטות להתקנה – יחסית לאופציות אחרות מדרגות מעץ מאפשרות התקנה פשוטה ומהירה.
בידוד – המדרגות תורמות לבידוד הבית מקור ומחום.
חיסכון במקום – ניתן לבנות מדרגות עץ בחללים קטנים וחסכוניים.
עיצוב – מדרגות מעץ ניחנות במראה מעוצב, קליל ויוקרתי, המאפשר לעצבן במגוון צורות וגדלים וכן לשלבן עם חומרי גלם נוספים כגון מעקות ממתכת.

 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול