חיתוך עץ לפי מידה

חיתוך עץ לפי מידה – פלטת עץ לפי מידה

הצלחה ב DIY

כל נגר חובב יודע שהדבר החשוב ביותר בהצלחת פרויקט הוא חיתוך נכון של העצים והחומרים.

כאשר אתם מתכננים פרויקט עיצוב בעץ ישנה חשיבות רבה לתכנון נכון, לעיצוב יצירתי ולחשיבה ייחודית, כמובן שתמצאו גם ערך רב בבחירה נכונה של סוג העץ והתאמתו לצורך ולמראה המבוקש, אך לאחר שכל אלו הושלמו ההמלצה הטובה ביותר היא לפנות למחסן עצים מומחה ומקצועי שיוכל גם לספק לכם עצים לפי מידה.

מלאי והזמנות חיתוך לפי מידה במחסן עצים

פעמים רבות תגיע למחסן ותגלו כי לפניכם מלאי כמעט אינסופי. המדפים אצלנו נראים, פחות או יותר, כמו ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – ארץ הפלאות לחובבי "עשה זאת בעצמך". אולם איך תבדילו בין מה שנראה מושך לעין לבין מה שאכן מתאים עבור דרישות העבודה שלכם?

במרבית המקרים תיתקלו בעצים גולמיים או לוחות עצים גדולים שיידרשו התאמות לצורכי עבודתכם.

המלאי הקיים במחסן עצים מיועד לשרת מגוון רחב של מטרות, עבודות בנייה, נגרות ואפילו אומנות בעץ, וחשוב שלא להסתמך על מוצרי מדף בלבד, אלא לבדוק ולוודא את האפשרות להזמין עצים לפי מידה.

חיתוך עצים במנסרה מקצועית הוא מפתח חשוב להצלחת פרויקט עבודה בעץ. התאמת החלקים והחיבורים אלה לאלה ישפיעו ישירות על מראה המוצר וכמובן על יציבותו ועמידותו לאורך זמן ובכך גם על שימושיותו.

שימוש בשירותים של חיתוך עצים לפי מידה במנסרה או נגרייה מקצועיות יבטיחו כי הזוויות יתאימו, הלוחות ינוצלו באופן המיטבי והעץ יהיה מוכן לעבודה באופן הטוב והפשוט ביותר האפשרי.

איך לקחת מידות לחיתוך העץ?

כתלות במוצר שאתם מבקשים לבנות, ישנם מספר גורמים אשר חשוב לקחת בחשבון בחיתוך העץ לקראת העבודה.

במחסן עצים מקצועי יוכלו לייעץ לכם בהתאם לתיאור המוצר והשימוש בו – מידת הכובד עימה הוא נדרש להתמודד ולשאת, יציבות נדרשת, אופן ההתקנה או הצבתו, שימוש בחלל פנים או חוץ ועוד.

כל אלו משפיעים לא רק על סוג העץ שיתאים לכם לביצוע העבודה, אלא גם על המידות הנדרשות – למשל; רוחב בסיס או רגליים, עובי המשטח עליון, נחיצות של גב או בסיס וכן הלאה , כאשר כל אלו נשענים על חישובים מתמטיים מדויקים של יכולת נשיאת משקל או יצירת בסיס יציב.
חשוב לדעת שכאשר אתם קונים עצים לפי מידה, הרי שמדובר במוצר מותאם אישית שלא ניתן להחליפו או להזדכות עליו, ועל כן מומלץ ביותר להיעזר בחישובי המידות בבעל מקצוע מנוסה העומד לרשותכם בכל מחסן עצים מקצועי ומהימן.

מבחר מטורף
של פרוסות עץ
שלא ניתן למצוא
בשום מקום אחר 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול