רהיטים מעץ מלא

img

כל הרהיטים האיכותיים ביותר מעץ מלא מאז 1973

חברת מי השרון בעלת ותק של כמעט חמישים שנה בייצור רהיטים שונים מעץ מלא באמצעות כל סוגי העצים: איפאה, גושני, אלון, בוק ועוד..

בעמוד זה תוכלו לקבל מידע מקיף ומלא לרבות טיפים ומדריכים על כל סוגי הרהיטים מעץ מלא בארץ ובעולם לרבות תמונות ופרוייקטים

מקווים שתיהנו

לחץ למעבר לגלריית תמונות ופרויקטים מלאים של רהיטים מעץ מלא

רהיטים מעץ מלא

אנו מזמינים אתכם להתרשם מחנות הרהיטים שלנו 'מסה' – חנות רהיטים איכותיים מעץ מלא

השימוש בעץ לעיצוב רהיטים מעץ מלא החל לפני כל כך הרבה שנים שקשה בכלל לתארך את תחילת השימוש בו – החל מרהיטים מגולפים בכלים פרימיטיביים, דרך ריהוט בייצור מסחרי, ועד לריהוט עץ אמנותי שנעשה בידי נגרים אומני עץ ומיועד לבתי יוקרה או תצוגות מיוחדות. אך אחת המוסכמות היום בעיצוב ביתי, משרדי או מסחרי, היא שכל סגנון שנבחר בו יוכל להתהדר בריהוט עץ איכותי כדי לקבל תוצאה ברמה גבוהה.

 

רהיטים מעץ מלא

רהיטים מעץ מלא

 

על מנת שריהוט עץ יהיה איכותי כפי שאתם מצפים ממנו שיהיה יש להתחיל בנקודת מוצא פשוטה אחת – בחירת עץ איכותי לייצור הרהיטים.

ישנם לא מעט סוגי עץ המתאימים לעיצוב ריהוט, אך לא כולם תואמים לכל סגנון שתבחרו ולכל סוג רהיט שתבקשו לבנות, ולא כולם מתאימים לכל אקלים או תנאי שטח במקום בו מיועדים הרהיטים להיות מוצגים.

ככלל ריהוט עץ נבנה מעצים נפוצים, ממשפחת העצים הקשים. אלון, מייפל, וונגה ועוד, מאפשרים עיצבו איכותי, עמיד, ניתן לגיוון וצביעה, נוח לתחזוקה ותפעול ומתאימים לסגנונות העיצוב הרווחים בימינו. אלו יכולים לספק מראה יוקרתי או יומיומי, קלאסי או מודרני – והכל בהתאם לעבודה שנעשית איתם.

על מנת להשלים ולהחמיא למראה החדר המעוצב, ניתן להוסיף מוצרי עץ תומכים :אריחי דק, דלתות עץ מעוצבות, ואפילו גופי תאורה מעוצבים בעץ יתאימו ליצירת חלל מעוצב ואחיד במראהו.

אם אתם מחפשים מקום שיתאים בדיוק לצרכיכם ברכישת חומרי גלם לעיצוב ריהוט בעץ, מי השרון הוא המקום עבורכם.

מי השרון הוא מחסן עצים גדול, איכותי ומקצועי המנוהל באופן בוטיקי, אינטימי ואישי על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות המיטבי. תוכלו למצוא כאן את כל סוגי העצים הנפוצים באיכות ייבוא מעולה, בהקפדה על תנאי תחזוקה ואחסנה מצויינים לשימור טיב העץ, וכן מנסרה שתעניק לכם את הטיפול המיטבי לכל צורך אליו יידרשו העצים.

בעיצוב ריהוט עץ נחוץ ידע לא פחות מאשר חומר גלם. גם כאן נשמח לייעץ לכם בבחירת החומר המתאים, בתכנון הפריטים בהתאם לחוזקו וליכולתו של החומר לשאת את המשקל הנדרש – למשל מכסא, כורסא או שולחן. כמו כן נשמח להמליץ לכם על סוגי עצים שמשתלבים יפה ביחד ומביאים למראה עשיר זה לצד זה, כמו גם על אפשרויות צביעה, גימור ושימור של העץ.

 

עץ מלא רהיטים

כאשר ניגשים לחפש ריהוט חדש לבית ישנן כמה אופציות ללקוח הממוצע ; רשתות לעיצוב הבית, נגר פרטי, מעצב רהיטים בעץ מלא, או חנויות פרטיות לריהוט.
ברוב המקרים המקור אליו תיגשו גם יכתיב את סוגי החומרים שתיחשפו אליהם (למשל פורניר או פורמייקה, סיבית או עץ מלא, רהיטים המשלבים חומרים סינטטיים וכדומה). איך תדעו להיכן לפנות ובעיקר מה לחפש?

עץ מלא רהיטים לבית

לפני שתיגשו לחנויות חשוב להגדי לעצמכם מה אתם מחפשים. גם אם ראיתם רהיט שאהבתם מאוד בקטלוג כלשהו, אין זה אומר בהכרח שהוא יתאים לביתכם. חשוב להכיר את מידות הבית, בהתאם להן תוכלו לדעת מהם מימדי הרהיטים שנכון לכם לחפש, כאלו שלא יחסמו את החדר מצד אחד ולא 'יעלמו' בו מצד שני.

סוגי החומרים מכתיבים לא פעם גם את סקלת הצבעים. על אף שכל חומר כיום ניתן לצביעה באינספור גוונים, לכל חומר גלם יש גם את אופיו הטבעי ואת התחושה שהוא מעניק לחדר, בין שבצבעו הטבעי או בצביעה מיוחדת.

מחירי רהיטים משתנים בקפיצות גדולות בין חומרי הגלם השונים – למשל רהיטים מעץ מלא ניתן למצוא במחירים דומים למחירי ריהוט איכותי ברשתות, אך לרהיטים בעיצוב ייחודי, למשל משולבי עץ גושני מחיר גבוה יותר בדרך כלל, שכן מדובר בהתאמות מיוחדות של חומר שהוא יקר יותר מראש.

עיצוב בעץ מלא רהיטים ועוד

ריהוט מעץ מלא הוא ריהוט שיוצר מקורות או לוחות עץ שהודבקו אלה לאלה ליצירת משטחים שיאפשרו חיתוך לייצור צורת הרהיט המתבקשת, ללא תוספת לוחות סיבית, MDF, או תחליפי עץ אחרים.

יתרונות העיקרי של רהיטים מעץ מלא הוא עמידותם לאורך שנים, שכן עץ מלא הינו חומר דחוס, אחיד ושפחות נתון לפגיעה בסביבה הביתית, למשל בהעברת דירה, שטיפת רצפות, או אפילו ברמת הפעילות היומיומית – צלחת שנגררת על שולחן או כוס מים שנשפכת, וכדומה.

יתרון נוסף תמצאו בכך שכאשר עובדים בעץ מלא ניתן ליצור תחושה הרמונית וזורמת, מבלי לחשוש ממראה 'שטוח' או משעמם, כיוון שאין לוח עץ אחד הזהה במראהו לאחר.

כך למשל ניתן לבחור סוג עץ שיוביל את מכלול העיצוב בבית. חוזקו של עץ מלא משרת היטב גם בעיצוב דלתות לבית, פנימיות וחיצוניות. לאוהבי העץ והעיצוב, מומלץ לבחור בדלתות נייטריליות שיתאימו גם לפריטי העיצוב והריהוט בבית, אולם לדלת הכניסה ניתן לבחור בעיצוב מרשים ומהודר יותר שיחמיא לעיצוב החלל הפנימי ויהווה המשך הקו העיצובי.

רהיטים ומוצרים מעץ מלא

מי השרון מייבאת מכל העולם מוצרי עץ איכותיים, המותאמים ספציפית לתנאי מזג האוויר בישראל.
המגוון הרחב הינו ייחודי לחברה וכולל את סוגי העצים: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.
החברה מספקת שירותי התקנה והדרכה מקצועיים, המשלבים שימוש במותגים איכותיים מהעולם. הלוק הטבעי של העץ יחד עם המגע החלק, הופכים את העיצוב והאווירה בבית או בעסק לחוויה אמיתית.

מסה - חנות רהיטי עץ מלא

מסה היא חנות רהיטים מעץ מלא, מהמוכרות והמוערכות ביותר בארץ – אם אתם מחפשים פריט ריהוט לבית, למשרד או לחצר – אל תחשבו יותר מדי – כנסו עכשיו

פרקטים

חברת מי השרון בעלת ותק של כמעט חמישים שנה בייצור והתקנת כל סוגי הפרקטים השונים: פרקט גושני, פרקט רב שכבתי, פרקט למינציה ועוד..

דקים

מי השרון מייבאת מכל העולם דקים איכותיים, המותאמים לתנאי מזג האוויר בישראל. המגוון ייחודי כולל: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.

דלתות עץ

דלתות עץ מהוות יתרון מהותי לעיצוב חוץ הבית בו הנכם מתגוררים וכן כניסה מרשימה ביותר עבור כל עסק.  רוצים דלת כניסה מעץ אצלכם בבית? או דלת פנים מעוצבת?

חיפוי עץ לקיר

רוצים חיפוי עץ לקיר חיצוני או פנימי? מחפשים פתרון חיפוי לשטח פתוח? מי השרון מספקת חיפויי עץ מסוגים שונים: טיק בורמזי, גרפרה, קומרו, אורן, איפאה ועוד..

פרגולות

קבוצת מי השרון בונה ומספקת את המגוון הגדול ביותר של חומרי גלם לפרגולות, המבטיחות מראה טבעי ויוקרתי. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות הצללה ועוד.

מדוע יש לבחור ברהיטים מעץ מלא של מי השרון

דיוק בהזמנת רהיט העץ

אנו במי השרון מקפידים שכל הזמנה היוצאת ממפעלינו תבוצע בדיוק לפי ההזמנה, מדוייקת על המילימטר ותגיע בזמן.

כל סוגי הרהיטים מעץ מלא

כחברה המובילה את ענף הדקים בישראל, מי השרון מייבאת ומייצרת את כל סוגי הדקים הקיימים בעולם.

פריסת תשלומים נוחה

במי השרון מיצרים רהיטים איכותיים מעץ מלא. לכן אנו באים לקראת הלקוחות שלא מתפשרים ובוחרים את הטוב ביותר, בפריסת תשלומים נוחה.

רהיטים איכותיים מעץ מלא

ישנם מקורות רבים לרכישת רהיטים מעץ מלא, אולם ישנם מקורות מועדפים ומובחרים – מי השרון היא יצרנית ותיקה ובכירה של רהיטים מעץ מלא.ל דקים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול