חיפוי עץ לקיר פנימי

חיפוי עץ לקיר פנימי

 

רבים מאיתנו משקיעים זמן, מחשבה ומשאבים בבחירה, רכישה והתקנה של אלמנטים שונים המיועדים לעיצוב הבית או המשרד. אין פלא, הרי יש חשיבות רבה למראה מקום המגורים או העסק שלנו.

חיפוי עץ לקיר פנימי הוא אלמנט עיצוב בעל פוטנציאל גדול אשר עדיין אינו מוכר דיו וככזה עשוי להיות גם מפתיע וחדשני.

 

חיפוי עץ לקיר פנימי

חיפוי עץ לקיר פנימי

 

לעתים נטייה שלא לייחס חשיבות ראויה לעיצוב הקירות; אלה נתפסים פעמים רבות רק כמשטחים התוחמים את החלל, ובעוד שברור שעבור קירות נדרש לבחור צבע מתאים, לחבר אליהם מדפים, ארונות, גופי תאורה, להצמיד אליהם שולחנות, לתלות עליהם תמונות ואלמנטים דקורטיביים אחרים, לא נעשית לרוב חשיבה יצירתית מרחיקת לכת בנוגע לעיצובם. אבל למה למעשה לא לנצל את הקיר עצמו, שלו נוכחות כל כך מרכזית, ולהפוך אותו עצמו לאלמנט עיצובי? חיפוי עץ לקיר פנימי היא דרך מצוינת לעשות בדיוק זאת.

טעימה קלה ממגוון החיפויים שאנו מייצרים עבור לקוחותינו האהובים
יש לנו עוד המון דוגמאות לחיפוי קירות…

חיפוי קירות פנים בעץ

 

בשנים האחרונות גובר הביקוש עבור חיפוי קירות פנים בעץ המעניק לבית אווירה יוקרתית, חמימה ונעימה.
מגמה זו מצטרפת לתחום הפופולארי של עיצוב בעץ לבית, שנמנים בו בין היתר דקים, פרקטים ורהיטים.
יש לציין כי מכיוון שנגבים עבור רכישת פרקט עץ מלא מחירים גבוהים יחסית, כדאי לבדוק מראש מהו השטח הנדרש לכיסוי בחיפוי ולא לרכוש יתרה גדולה.

גורם נוסף העושה חיפוי עץ לקיר למבוקש, היא העובדה שהעץ משתלב בקלות עם מרבית חומרי הגלם וביניהם אבן, זכוכית וברזל. ואם לא די בכך, העץ הינו חומר בידוד מצוין לקירות השומר על טמפרטורה נעימה בבית בחורף ובקיץ, ואף מוזיל את עלויות צריכת החשמל למטרות מיזוג.

עץ הוא חומר מיוחד, שונה מכל חומר אחר העשוי לשמש לצרכי חיפוי קירות. מכיוון שעץ הוא חומר אורגני וטבעי לחלוטין אין למעשה פיסת עץ אחת הזהה לחברתה, עובדה זו היא המבטיחה תוצאה ויזואלית מרשימה, מסקרנת ומרתקת.

 

 

כאשר אנו בוחרים בקירות צבועים או מחופים בכל דרך מקובלת אחרת ייתכן שאנו מצליחים ליצור את האווירה ולהציג את עצמנו באופן הרצוי אולם חיפוי עץ לקיר פנימי מציע פתרונות רחבים בהרבה מכל סוג חיפוי אחר.

למעשה עושר הסגנונות והמראה שמאפשר שימוש בחיפוי עץ הם כה גדולים עד שחבל שמי שאינו מודע מספיק לקיומה מאבד את ההזדמנות להביא אפשרות זו בחשבון כפתרון עיצוב המתאים ביותר עבורו.

עץ הוא חומר המשדר יוקרה, הוא הופך כל חלל לרך, חמים ונעים יותר ויחד עם זאת בעל הדר. לעץ השפעה על האקוסטיקה והוא בעל נתוני בידוד תרמי מעולים. תכונות אלה מתווספות למגוון העצום שמעניקים סוגי העץ השונים (כגון סידר, איפאה, טיק ועוד) והופכות חיפוי עץ לקירות לבעל פוטנציאל עצום כאלמנט עיצוב מרשים אך בה בעת יעיל, נוח להתקנה, עמיד ופרקטי.

 

 

חיפוי קירות פנים מעץ

חיפוי קירות פנים מעץ

 

טכנולוגיות מתקדמות של עבודה עם עץ מאפשרות לנו להציע לכם אפשרויות מרהיבות של חיפוי עץ לקיר פנימי. חיפוי אשר יכול להפוך כל פינה ליחידה ומיוחדת. סוג הגימור שתבחרו ביכולתם לשוות לעץ מראה עדכני ומודרני או עתיק, עמוק ושמרני.

רק מחסן עצים כשלנו, מקצועי, איכותי והמצויד כראוי, ערוך לספק לכם חיפוי קירות בתצורת סרגלי עץ , אריחים או לוחות גדולים שנועדו לכיסוי קירות תוך קבלת מראה אחיד. התקנת החיפוי תעשה תוך שימוש בחיבורים נסתרים, עוד נושא המחייב מוצר איכותי ביותר הניחן ברמת גימור מעולה.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מן הדוגמאות המופיעות בגלריית תמונות חיפוי עץ לקיר פנימי שבאתר. אל תהססו ליצור עימנו קשר, נשמח לספק פרטים נוספים, לענות על כל שאלה כמיטב יכולתנו, הכול על מנת שתוכלו לשקול באופן רציני גם את אפשרות ייחודית זו.

 

הכנות לקראת עבודות החיפוי

לפני שמתחילים בעבודת חיפוי קירות פנים בעץ יש להכין את הקיר כראוי, ותחילה ביישור של הקיר ואטימתו מפני חדירה של לחות ורטיבות. זאת מאחר שלחות עלולה לגרום להצטברות של עובש ורטיבות מאחורי חיפוי העץ בעתיד, מה שיצריך את פירוקו ותיקון הפגמים. כאמור, את הקיר המיועד לחיפוי יש ליישר, לאטום כול סדק וחריץ, ולאחר מכן לכסותו בשכבת טיח מסוידת ולהמתין לייבושה המלא. לאחר ביצוע כל השלבים הללו ניתן לעבור למלאכה עצמה.

 

חיפוי עץ לקירות פנימיים

חיפוי עץ לקירות פנימיים

 

הליך ציפוי הקירות בעץ

חשוב לציין כי את עבודת ההכנה ואת ציפוי הקירות מומלץ לבצע בעזרת איש מקצוע, שהינו בעל ניסיון בהתקנת חיפוי קירות פנים בעץ. מלאכת החיפוי עצמה מבוצעת לרוב באמצעות הברגת חלקו הפנימי של חיפוי העץ לקיר באופן נסתר לעין, היוצר תחושה אחידה, איכותית ורציפה של חזות החיפוי. יש לציין כי ניתן לחפות קירות בצורות שונות, כדוגמת אריחים, לוחות או סרגלי עץ.

 

רכישת חיפוי עץ לקירות פנימיים

 

קיימים מספר סוגי עצים המתאימים לחיפוי קירות, כאשר כול עץ מאופיין באיכות, בצבעים וטקסטורות ייחודיות, וכמובן גם במחירים שונים. לכן מומלץ לרכוש את העצים במחסן מקצועי ואמין, המחזיק מלאי גדול של סוגי עצים איכותיים למטרות שונות. בתוך כך, חשוב לזכור שכשם שגובים עבור פרקט עץ מחירים שונים כך גם עבור עצים לחיפויי קירות תקבלו הצעות מחיר שונות. לכן, מומלץ להכיר את הבדלי המחירים שבין סוגי העצים הקיימים בשוק.

 

אולי יעניין אותך >> חיפוי קירות חוץ בעץ

 

 

 

: לדוגמא

מגוון רחב של חיפויים
-החל מ

למ"ר

300₪

לא כולל מע"מ, לא כולל התקנה

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול