מדרגות עץ מחיר

מדרגות עץ מחיר

אחת השאלות שאנחנו הכי רגילים לענות עליהן נוגעת למחירי עץ. אחת התשובות שאנחנו הכי רגילים לענות מתייחסת לסוגי עצים שונים, לאיכות ולצורך לשמו הם נרכשים, כגורם מכריע על המחיר. גם בנוגע לתחום מדרגות עץ מחיר המדרגות יקבע על פי סוג העץ. כמחסן עצים המייחס לעצמו אופי בוטיקי, לפחות בכל הנוגע לטיב העצים ולייבוא סוגי עצים שאינם מן הנפוצים במחזותינו, אנו גם מלווים את לקוחותינו ביוזמות ופרויקטים לעיצוב בעץ שאינם מן השגרתיים.

מדרגות עץ מחיר

מדרגות עץ מחיר

בעולם העיצוב של היום כבר הוגדרו כל החוקים ולפיכך גם נשברו כל הכלים, מה שאומר שהכל מותר. מדרגות עץ למשל, שהיו בעבר נחלתם הבלעדית של בתים כפריים או מוסדות ציבוריים, הן בהחלט אלמנט עיצובי שניתן לפגוש היום בחללים מינימליסטיים, אלמנט שמציע דגש מעניין לעיצוב מודרני, מבלי ליצור קונטרסט חד מדי.

מדרגות עץ ניתן לייצר כמעט מכל סוג עץ, בעיקר ממשפחת העצים הקשים. מחיר העץ כידוע משתנה לפי טיבו, וכך גם מחיר המוצר המוגמר, אך בראיית התמונה הכוללת בעיניו של מעצב, הבחירה באלמנט כל כך ייחודי כמדרגות עץ הופכת את המחיר לכמעט שולי.

מבין כל החומרים המשמשים היום לייצור גרמי מדרגות, כפי שאמרנו – הרי נשברו כל הכללים, עדיין נדמה לנו שמדרגות עץ הן הבחירה הטבעית ביותר, הנכונה ביותר וכל זאת מבלי להפכה למובנת מאליה. בעוד שעיצוב מדרגות בחומרים שונים גובים מחיר של בטיחות או יציבות פחותות, מדרגות עץ אינן מתפשרות על אף אחד מאלו, שהם כמובן מאבני היסוד של גרם מדרגות, כאלמנט פרקטי ומרכזי בחלל הביתי או העסקי.

אם חומרים אחרים מאפשרים עיצוב מתחכם יותר ונדמה שנגבה בבחירת מדרגות עץ מחיר עיצובי – הרי שניתן לעצב גם בחומר זה כמעט כל חזון עיצובי.
מדרגות עץ מרחפות ניתנות ליישום בהתאם לשימוש במבנה נכון, ניתן לשלבן בחומרים נוספים, ולוודא שמשטח המדרך יהיה עשוי בעץ, מה שיעלה את רמת הבטיחות והעמידות של המוצר.

כמובן שבהתאם לבחירת סוג העץ ניתן גם ליישם צביעה וגיוון של החומר ולקבל גרם מדרגות עץ אשר נטמע ברקע העיצוב הכללי.
כמו בכל תכנון פרויקט גם כאן יש להיעזר בתכנון מוקפד, בהערכת כמויות נכונות של החומר הנדרש ובהגדרת המבנה לבניית מדרגות עץ על מנת לשמור על מחיר בטווח כפי שהוגדר לפרויקט מלכתחילה.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול