חיפוי עץ לקיר

img

חיפויי העץ לקיר האיכותיים ביותר מאז 1973

חברת מי השרון בעלת ותק של כמעט חמישים שנה בייצור והתקנת חיפויי עץ לקיר מסוגי עץ שונים: טיק בורמזי, גרפרה, קומרו, אורן, איפאה, סינטטיים ועוד..
חיפויים מעץ לקיר מציעים לכם אפשרות שילוב של גורמים דקורטיביים.

רוצים חיפוי עץ לקיר חיצוני או פנימי? מחפשים פתרון חיפוי לשטח פתוח?

חיפויי עץ  מהווים יתרון מהותי לעיצוב חוץ הבית והפנים בו הנכם מתגוררים.

לחץ למעבר לגלריית תמונות ופרויקטים מלאים של חיפויי קירות בעץ

 

חיפוי עץ לקיר

פתרון עיצובי רב גוני

כמו שסובב לו העולם על צירו, כך הוא הולך ומפגיש אותנו מדי כמה שנם עם אופנות וטרנדים ישנים. אך לשמחתנו הדברים לא קופאים על מקומם, ועם תנופת הסיבוב הופך כל ישן גם לקצת חדש ומקבל התאמות ועדכונים לפי זמננו. כך למשל הטרנד של חיפוי קיר בעץ שהיה נפוץ בקרב הסבים והסבתות שלנו, בעיקר אלו שהגיעו מארצות הקור, הולך ותופס תאוצה ומקבל עדנה מחודשת במופעו הנוכחי כטרנד בעיצוב הבית.

חיפוי עץ לקיר

חיפוי עץ לקיר

 

טעימה קלה ממגוון החיפויים שאנו מייצרים עבור לקוחותינו האהובים
יש לנו עוד המון דוגמאות לחיפוי קירות…

 

עיצוב הבית או המשרד תמיד מציב בפנינו מראה שמעלה לא מעט שאלות: מה משקף אותי הכי נכון? האם אני שמרני או חדשני? האם אני מקובע או יצירתי? האם עלי להיות רק אחד מאלו? ועל מה עלי לוותר?

בדרך כלל אנחנו מוצאים הן את הלבטים והן את התשובות במסעות החיפוש אחר חומרי גלם שיתאימו לעיצוב, שיהלמו את ביתנו לאורך שנים, ולפעמים גם בפשרות שאנו עושים. אך לשמחתנו עולם העיצוב בחומר התפתח מאוד, עד כדי כך שהוא מסוגל להציע לנו אפילו פתרונות לשאלות שלנו בנוגע לעצמנו. חיפוי קיר עץ הוא אחד החומרים שנותנים מענה הכי רחב ומגוון לדילמות בהן אנו מתחבטים בשלב עיצוב הבית.

לא פעם דווקא ההתחבטות בנוגע לסוג החיפוי לקיר שנבחר מעכבת את התקדמות העיצוב. מגוון החומרים הקיים היום החל מצבע, דרך שליכט צבעוני, בטון חשוף, אבן טבעית וכמובן עוד רבים, יוצר איזשהו בלבול שמושך, כפי שהצגנו קודם, בדרך כלל להזדהות עם איכות אחת – מה שקרוי ' או- או'.

 

חיפוי עץ בא לתת מענה שמגשר על הצורך לבחור רק בצד אחד של המתרס, בכך שהוא מספק פתרונות שהם גם ויזואלית וגם חומרית רחבים מבחינת ההתאמה שלהם.

עץ ככלל הינו חומר קלאסי שמשדר איכות ויוקרה, יש בו יציבות שמושרשת בו מטבעו ומעצם היותו אנו מזהים אותו כמשתייך לסביבה הטבעית שלנו כך שהוא משרה רוגע. לצד זאת, בהיותו חומר חי, הוא ייחודי ויצירתי ואין קורת עץ אחת דומה לאחרת ובכך הוא מציע לנו מגוון ויזואלי מרשים. על סמך תכונות אלו, וכמובן לצד האיכויות הפרקטיות שלו כחומר עמיד ביותר, הפך חיפוי עץ לפתרון אידיאלי בעיצוב בתים ומשרדים.

בין שנחוץ חיפוי לקיר חיצוני או פנימי, חיפוי עץ יכול להתאים. הנוחות שמספקת הטכנולוגיה בעבודה עם עץ, בעיקר במנסרות מקצועיות ואיכותיות, מאפשרת לנו לקבל תוצרי חיפוי עץ בצורת סטריפים או אריחים, ואפילו לוחות עץ שנועדו ליצור קירות במראה שלם ואחיד. יד ביד עם בחירת החיתוך המתאים לעיצובכם נכון גם להתאים את סוג הגימור או הצביעה לחיפוי עץ שיעניקו את המראה הסופי השלם הרצוי, כך שחומר שהוא שמרני יחסית יכול לקבל גם מראה עדכני וחדשני, ואלו יכולים לחיות בשלום זה אם זה, מבלי שתצטרכו לבחור 'או-או'.

 

חיפוי קיר מעץ

חיפוי קיר בעץ מועדף על ידי מעצבי פנים ואדריכלים רבים, מכיוון שמדובר בחומר גלם המשדרג כל חלל בו הוא נמצא ומעניק לו חזות איכותית, ייחודית וביתית.

בנופים אירופאיים וקרים חיפי קיר בעץ נפוץ כבר שנים, אולם באזורנו מדובר בטרנד שחוזר לאחרונה בעקבו, התפתחות עיצוב המוצר באופן שמתאים גם לאסתטיקה של האקלים החם שלנו.

חיפוי קירות בעץ אגוז

חיפוי קירות בעץ אגוז

החיפוי משמש לקירות חיצוניים ופנימיים כאשר סוג העץ וחוזקו משתנים בהתאם לייעוד ולמיקום. את חומר הגלם עבור חיפוי קיר בעץ עדיף לרכוש במחסן עצים גדול ואיכותי המחזיק מלאי גדול של סוגי עצים שמתאימים לחיפוי קירות ומוחזקים בתנאים אופטימליים לשמירה על איכותם.

בנוסף, צוות העובדים במחסן יכול לייעץ ולכוון את הלקוחות לרכישת סוג העץ המתאים ביותר לביתם מבחינת סוגו, גווניו, תכונותיו ומחירו.

סוגי עצים לחיפוי קירות

חיפוי קיר בעץ ניתן להפקה ממגוון סוגי עצים המשתנים בחוזקם ובעמידותם, בגוניהם ובטקסטורה שלהם. להלן סוגי עצים נפוצים לחיפוי קירות אותם ניתן למצוא בכל מחסן עצים איכותי:

– עץ האיפאה שמקורו בברזיל הינו קשיח, בעל גוונים חומים כהים, ונחשב לעמיד כנגד פגעי מזג אוויר קיצוניים.
– עץ הטיק המגיע מאסיה הינו עמיד במיוחד ובעל גוון חום בהיר.
– ארז אמריקאי הינו עץ רך המתאים לחיפויי פנים, ידוע בעמידותו בפני מזיקים, וניתן לצבוע אותו בשלל גוונים.

חיפוי קיר חיצוני מעץ טבעי

חיפוי חיצוני לקירות מתאים לבתים פרטיים, ציבוריים ולצימרים, וניתן לצפות בו את כל קירות הבית או רק חלקים מסוימים כמו החזית או החצר האחורית. בין שמדובר בבחירה פרקטית או בהחלטה אסתטית עיצובית, במרבית המקרים חיפוי קיר בעץ מבוצע באופן סמוי כך שלא רואים את נקודות החיבור וההברגה, ולכן מקבל הקיר מראה רציף, הרמוני ויוקרתי. כמו כן, העץ משתלב בקלות עם כל סוג של קיר חיצוני כדוגמת אבן, טיח או פלדה.

חיפוי קיר באריחי עץ

חיפוי קיר בעץ מקובל מאוד בצורת לוחות או סטריפים, כאשר בהזמנה במחסן מקצועי ניתן להגיע לכל עיצוב צרוי לפי טעמכם והנחיותיכם – עובי הפסים, צבעם, המרווחים ביניהם וכן הלאה. אולם כדאי להכיר מוצר ייחודי למי השרון שמשדרג חיפוי קיר מעץ בסגנון העיצובי שלו – אריחי עץ.

את האריחים תוכלו לקבל במגוון סוגי עצים וצבעים, הם חתוכים במידות שונות ומשווים לכל קיר מראה מעניין ביותר. השימוש בחיפוי קיר באריחי עץ יותר מפגש בין המוכר ללא צפוי ומעניק לחדר נקודת מיקוד מעוצבת. מומלץ במיוחד לחללים גדולים ונקיים, בשילוב חומרים כמו זכוכית או חומרים מבריקים אחרים – בהחלט מרהיב עין.

 

עד לפני כמה שנים יכולנו לראות חיפוי קיר מעץ בעיקר בבתים באזורים הקרים המעטים הקיימים בארץ, או בכאלו השייכים למי שזוכרים לטובה את הארצות הקרות מהן הגיעו לפני עשרות שנים. את קירותינו חשפנו לגמרי לטיח ולצבע ונדמה היה שזה הסטנדרט היחיד האפשרי. אלא שבמרוצת השנים התחדד חוש העיצוב שלנו, ולפי טיבו של הטבע האנושי לא נפסק המרדף אחר החידוש והדבר הבא, וחיפוי קיר החל ללבוש צורות שונות – מה שהתחיל מחרסינות ואבן טבעית, גדל והתפתח עם טכנולוגיות זכוכית ואפילו חומרי שליכט מיוחדים לקיר, ומגיע בימים אלו לשיא של עיצוב מהודר ויוקרתי בחיפוי קיר מעץ.

בכלל, השימוש בעץ מקבל יותר ויותר לגיטימציה ככל שגידולו נעשה מבוקר יותר ומבטיח אי פגיעה בסביבה וכמובן ככל שהטכנולוגיה מתפתחת ומאפשרת ייצור מוצרי עץ עדינים התואמים את טעמנו בעיצוב. אפילו בבתים המעוצבים בקו הנקי ביותר שילוב עץ מתאפשר הודות לכך, וניתן לראות עיצובים בעץ החל מריהוט, דרך חיפוי קיר ואפילו עד מדרגות עץ. מחיר שילוב העץ כבר איננו עולה לנו בהתנגשות עם החזון העיצובי ולכן כל זה אפשרי.

בתים רבים שנהגו להתכסות בחלקם החיצוני בפסיפס, אבן או טיח מתעטרים היום בסגנון חדש של פסי עץ כחיפוי קיר חיצוני שמקנה להם מראה שמשתלב היטב עם הסביבה, ולא- אין צורך לגור ביער, בחורשה או אפילו במושב כדי שזה יתאים. עץ הינו חומר טבעי בכל מקום בו אנו חיים, ואפילו בלב הרחוב הסואן ביותר של ערי המרכז הוא משתלב בלי כל מאמץ במראה הסביבתי.

החופש לעשות שימוש בחומר שבעבר נחשב כבד למראה נקנה לנו מן ההתקדמות הטכנולוגית והחידושים העיצוביים. חיפוי קיר מעץ יכול להגיע היום בכל גוון, מסוגי עץ שונים ובמראה מעודן ביותר שלא יותיר זכר לקירות העץ המדוברים מלפני עשרות שנים. יתרה מזאת, פיתוחים חדשניים מאפשרים לייצרו במגוון של צורות, ולצד חיפוי קיר מפסי עץ ניתן למצוא היום אריחי עץ שהם עדכון של הגרסא המקובלת של אריחי קיר, שמאפשרים קבלת מראה חדשני, שונה ומעוצב היטב.

סוגי חיפוי עץ ולקיר מידע נוסף

מי השרון מייבאת מכל העולם חיפוי עץ איכותיים, המותאמים ספציפית לתנאי מזג האוויר בישראל.
המגוון הרחב הינו ייחודי לחברה וכולל את סוגי העצים: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.
החברה מספקת שירותי התקנה והדרכה מקצועיים, המשלבים שימוש במותגים איכותיים מהעולם. הלוק הטבעי של העץ יחד עם המגע החלק, הופכים את חיפוי העץ למוצר איכותי המשלים את העיצוב והאווירה מחוץ לבית, אם כחלק מהמרפסת או מסביב לבריכת השחייה בחצר.

חיפוי עץ לקיר פנימי

בשנים האחרונות גובר הביקוש עבור חיפוי קירות פנים בעץ המעניק לבית אווירה יוקרתית, חמימה ונעימה. מגמה זו מצטרפת לתחום הפופולארי של עיצוב בעץ לבית…

חיפוי קיר סלון

פעמים רבות הסלון נחשף במלוא הדרו ישירות מדלת הכניסה או לפחות לאחר שאורחים המגיעים לבקרנו צועדים מספר צעדים מועט פנימה, כל זאת במטרה להפוך…

חיפוי קירות חוץ בעץ

חיפוי קירות חוץ בעץ היה עד לא מזמן תופעה שבשימוש אצל בודדים, אולם לאחרונה הוא כבר הפך לטרנד של ממש. למראה ייחודי ומושך עין רבים בוחרים בחיפוי קיר..

פרגולות

קבוצת מי השרון בונה ומספקת את המגוון הגדול ביותר של חומרי גלם לפרגולות, המבטיחות מראה טבעי ויוקרתי. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות הצללה ועוד.

פרקטים

חברת מי השרון בעלת ותק של כמעט חמישים שנה בייצור והתקנת כל סוגי הפרקטים השונים: פרקט גושני, פרקט רב שכבתי, פרקט למינציה ועוד..

דקים

מי השרון מייבאת מכל העולם דקים איכותיים, המותאמים לתנאי מזג האוויר בישראל. המגוון ייחודי כולל: סידר, טיק בורמזי, איפא, טאבקו, קומרו, אגוז אפריקאי, אירוקו ועוד.

מדוע יש לבחור בחיפוי עץ לקיר של מי השרון

דיוק בהזמנת חיפוי עץ

אנו במי השרון מקפידים שכל הזמנה היוצאת ממפעלינו תבוצע בדיוק לפי ההזמנה, מדוייקת על המילימטר ותגיע בזמן.

כל סוגי חיפוי העץ

כחברה המובילה את ענף חיפוי העץ בישראל, מי השרון מייבאת ומייצרת את כל סוגי חיפוי העץ הקיימים בעולם.

פריסת תשלומים נוחה

במי השרון מייבאים חיפוי עץ איכותיים בלבד. לכן אנו באים לקראת הלקוחות שלא מתפשרים ובוחרים את הטוב ביותר, בפריסת תשלומים נוחה.

חיפוי עץ איכותיים

ישנם מקורות רבים לרכישת חיפוי עץ בעולם, אולם ישנם מקורות מועדפים ומובחרים – מי השרון מייבאת חומרי גלם איכותיים ביותר של חיפוי עץ.

: לדוגמא

מגוון רחב של חיפויים
-החל מ

למ"ר

300₪

לא כולל מע"מ, לא כולל התקנה

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול