מדרגות ספירלה מעץ

מדרגות ספירלה מעץ

 

מדרגות ספירלה מעץ, המכונות גם מדרגות לולייניות, מהוות פתרון אידיאלי עבור בתי עסק המעוניינים לחסוך בחלל ונזקקים למדרגות שיובילו לקומה עילית. כמו כן, בשילוב של חיפוי קירות פנים תואם מעניקות מדרגות אלו לחלל מראה ייחודי וחדשני. כיום מוצעים בשוק המקומי מגוון חומרים, צורות ועיצובים לגרם מדרגות, והם ניתנים לשילוב והרכבה באופן עצמאי או בסיוע של בעל מקצוע.

מדרגות ספירלה מעץ

מדרגות ספירלה מעץ

מה זה בדיוק מדרגות ספירלה

מדרגות ספירלה המשמשות לצרכי חוץ ופנים מכונות גם מדרגות סיבוביות, או מדרגות לולייניות. אלו הן מדרגות תקניות המותקנות סביב ציר מרכזי באופן עקבי ובמרווחים קטנים, ועולות כלפי מעלה סביב אותו ציר. מדרגות ספירלה מיוצרות בארץ ומוצעות במגוון קטרים, גדלים וגבהים, כאשר בנייתן מבוצעת לרוב עם תכנון אדריכלי ופיקוח הנדסי המבטיחים את איכות, תקינות ובטיחות המדרגות.

למה דווקא מדרגות ספירלה

מדרגות ספירלה מעץ מלא הפכו לפריט מבוקש בבתים ובעסקים רבים עקב מספר סיבות. ראשית, לעומת מדרגות רגילות וישרות, חוסכות מדרגות ספירלה באופן ניכר בניצול החלל, ולכן הן אידאליות עבור חללים קטנים, דירות סטודיו וחנויות. שנית, המדרגות האלו לרוב זולות ופשוטות יותר לתכנון והקמה בהשוואה למדרגות רגילות, ברמת הקונסטרוקציה. שלישית, חלק ממדרגות הספירלה ניתנות להרכבה באופן עצמאי, ומעבר לכך מדובר במדרגות ייחודיות שיוסיפו תחכום ועניין לכל חלל בו הן ניצבות.

יתרונות במדרגות ספירלה מעץ

כאמור, את המדרגות ניתן לתכנן מחומרים שונים כמו ברזל, זכוכית, מתכת ואף פלסטיק קשיח. ואולם, אין שספק כי מדרגות ספירלה מעץ מהוות את הבחירה המועדפת על מעצבים וציבור הלקוחות, זאת בזכות היותו של העץ חומר גלם טבעי ונעים למגע, שמשדרג כל חלל בו הוא נמצא בין אם כדק לרצפה, עבור חיפוי קירות פנים או מדרגות.

העץ מעניק לחלל אווירה חמימה, יוקרתית וביתית, ובשילוב עם חומרי גלם אחרים כמו זכוכית הוא יוצר שפה עיצובית מעניינת וייחודית. בנוסף, יתרון משמעותי הוא ברמת הבטיחות שעץ איכותי מעניק למדרגות. היום והגרם סיבובי וצפוף, על המדרגות להיות בטוחות, יציבות ובלתי מחליקות.
מדרגות ספירלה מעץ ניתן לרכוש מסוגי עץ שונים כמו אלון, מייפל, אגוז או דובדבן, כאשר לכל עץ טקסטורה וגוונים ייחודים. יש לציין כי את העצים עבור מדרגות עץ כדאי לרכוש ממחסן עצים גדול ומשובח, המחזיק במבחר גדול של סוגי עצים מתאימים. בנוסף, צוות המקום יוכל לייעץ לכם בבחירת סוג העץ למדרגות, גודלו וצורתו, וגם בתכנון ובניית המדרגות עצמן.

שיקולים טכניים בבחירת למדרגות ספירלה

בעת בחירת סוג העץ עבור מדרגות ספירלה יש להתחשב בשיקולים טכניים שונים שיתאימו לבניית מדרגות חזקות, עמידות ויציבות. חשוב להבין כי מדרגות נדרשות לשאת משקל רב, כל שיש לבחור בסוג עץ קשה ואיכותי, עדיף עץ גושני ולא עץ מעובד או סינתטי. כמו כן, יש לבחור בעץ איכותי שעבר הליכי עיבוד, חיטוי ושימור, אשר ישמרו עליו מפני דהייה ושחיקה, וימנעו חדירת מזיקים וטפילים. בשל סיבות אלו מומלץ לרכוש עץ למדרגות רק ממחסני עצים מוכרים ואיכותיים, בהם תקבלו הכוונה באשר לניקוי ותחזוקה נכונה של מדרגות מעץ.

שיקולים אסתטיים בבחירת עץ למדרגות ספירלה

מלבד שיקולים טכניים, קיימת חשיבות מרובה לבחירת סוג העץ עבור מדרגות ספירלה בהתאם לשיקולים אסתטיים, המושפעים מאופי הבית, גווניו וסגנון עיצובו. מאחר שלכל עץ יש גוון משלו חשוב לבחור בעץ בעל צבע מתאים לחלל, בין אם בהיר או כהה, בעל גוון לבן, אדמדם, חום או צהוב, או מדרגות צבועות מעץ. כמו כן, יש לבחור בטקסטורת העץ כגון מלוטשת ואלגנטית או פראית ומבוקעת. בנוסף לכך, במידה שקיימים זה מכבר או שוקלים להוסיף חיפוי קירות פנים מעץ, פרקט עץ או רהיטים דומיננטיים מעץ, עדיף לבחור באותו סוג או בעץ בעל חזות דומה על מנת ליצור קו הרמוני ואחיד בחלל.

סוגים שונים של מדרגות ספירלה

חשוב לדעת כי בימינו מוצעות מדרגות ספירלה לקהל הרחב במגוון סוגים ודגמים, רובן עם מעקה תואם וחלקן עם חיפוי קיר תואם. בנוסף, את המדרגות ניתן לשלב עם אבן, זכוכית, בטון או מתכת, ולמעשה מדרגות הספירלה מאפשרות חופש משחק גדול לקבלת עיצובים ייחודים ומקוריים. כך לדוגמה, ניתן לעצב מדרגות ספירלה צבעוניות ועליזות עם מעקה שקוף עבור משרד פרסום, או מנגד ליצור מדרגות ספירלה בעלות ספי מדרגה עגולים המפוסלות באופן מעניין וייחודי, וכך להפוך את המדרגות עצמן ליצירת אומנות מרהיבה.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול