אריחי דק איפאה

אריחי דק איפאה

כדאי להכיר אריחי דק איפאה, הם עשויים להיות בדיוק הפתרון המתאים והמוצלח ביותר עבור פרויקט התקנת דק עץ במקום בו לא נעשתה הכנה מוקדמת, כזו המקלה על התקנת דק עץ רגיל.
תכונה זו מתאפשרת בזכות חוזקם הרב ועמידותם של האריחים. כך למשל קל להתקין דק העשוי אריחי דק איפאה על גבי משטח בטון יצוק ללא שנדרשת לכך הכנה נוספת של המשטח בטרם נוכל להתחיל בהתקנה.

אריחי דק איפאה

אריחי דק איפאה

מעבר ליכולת התמרון המשופרת מבחינת טיב ותכונות המשטח הנועד לכיסוי נודעו לאריחי דק איפאה יתרונות רבים נוספים, נפרט מעט אודות יתרונות אלה בהמשך.

בסופו של יום, בבחירת דקים מעץ מחירים מהווים את אחד השיקולים המרכזיים לגבי האם ואיזה דק נבחר להתקין. למרות שלכאורה מחירם של דקים העשויים אריחי עץ איפאה אינו זול ייתכן שאפילו מבחינה זו יש להם יתרון אם לוקחים בחשבון שיקולים כגון עמידות לאורך זמן, פשטותם של טיפולים שוטפים נדרשים, אפשרות לפרק את הדק ולהעבירו ועוד.

אריחי דק איפא מחיר

אריחי דק איפאה

עמידות אריחי דק איפאה

אחד היתרונות הבולטים של אריחי עץ איפאה הוא עמידותם. עץ האיפאה הוא בעל אורך חיים רב שנים, ובעל יכולת שימור מראהו הטבעי באופן מרשים. עמידות כזו היא פנומנאלית יחסית לדקים מעצים רכים למשל ופתרונות ריצוף אחרים. גם הטיפול השוטף הנדרש הוא פשוט למדי; בסך הכל מומלץ לבצע פעם בשנה שימון באמצעות שמן איטום לדק. היות והאריחים ניתנים לפירוק אפשר להחליף אפילו אריח בודד אם הוא ניזוק או צבעו דהה באופן חריג.
אם נדאג לאריחי דק איפאה לטיפול מתאים הם ימשיכו להיראות מדהים במשך שנים רבות, אפילו עשרות שנים.

פשטות ההתקנה ועלותה המופחתת

האפשרות להתקין דק העשוי אריחי עץ איפאה על גבי משטחים ברמת גימור מינימאלית וכאלה שלא הוכנו לכיסויים בדק עץ היא סיבה ראשונה לכך שעלות ההתקנה של דק עשוי אריחים עשויה להיות נמוכה משמעותית משל התקנת דק עץ רגיל.
הרכבתם הקלה של האריחים והמודולאריות פותחים מגוון אפשרויות, כולל ביצוע עבודת התקנת הדק על ידי מי שאינו מיומן בביצוע עבודות בניה או שיפוצים מסוגים אחרים.

אריחי דק איפאה לבית

אפשרות לפירוק והתקנה במקום חדש

אחד היתרונות שראוי להביא לתשומת ליבכם, לאור היותו נעלם מעיניהם של רבים, הוא האפשרות לפרק משטח העשוי אריחי דק איפאה והתקנת האריחים מחדש במקום אחר.
תכונה זו מבטיחה כי לא נצטער על ההשקעה בהקמת דק במקרה שלאחר תקופה קצרה מהצפוי אנו עוזבים את הבית בו הותקן הדק. תמיד נוכל להחליט לפרק את האריחים ולהשתמש בהם מחדש לשם התקנת דק במקום אחר.
כדאי לזכור, התקנת דק העשוי אריחי עץ איפאה הינה עבודה עם מוצר מודולארי על כל המשתמע מכך, למשל האפשרות לפירוק חלקי לצרכי ניקוי או עיצוב מחדש. למרות שמדובר בריצוף מודולארי תכונות שונות של האריחים ואופן הרכבתם מבטיחים שהדק המתקבל יהיה יציב ומקובע היטב ללא אפשרות של תזוזה ולו של אריח בודד כלשהו.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול