פרקט תלת שכבתי

פרקט תלת שכבתי

פרקט תלת שכבתי שייך לקטגוריית הפרקטים הטבעיים, להבדיל מהסינטטי העשוי תערובות חומרים המשלבים דבקים ופלסטיק, הוא עשוי עץ טבעי בלבד. אך גם בתוך קטגוריה זו של פרקטים מחירים שונים, מאפיינים שונים וגורמים שונים שיש לקחת בחשבון לקראת בחירת פרקט.

פרקט תלת שכבתי

פרקט תלת שכבתי

בקבוצת הפרקטים הטבעיים תוכלו למצוא פרקט מסיבי שלמעשה מורכב מלוחות עץ מלאים, הנחתכים לפי מידה מגזע העץ ומודבקים זה לצד זה ליצירת לוחות או קורות בהתאמה למידות הנדרשות. זהו פרקט איכותי מאוד, מסיבי מאוד ובעל נוכחות עצית שאי אפשר להתעלם ממנה. פרקט תלת שכבתי עשוי אף הוא מעץ, אך זהו מוצר מעודן מעט יותר וחסכוני במידה מסויימת ביחס לשכנו המסיבי.

מבנה פרקט תלת שכבתי

שמו של פרקט תלת שכבתי נגזר לו מן המבנה שלו. הוא בנוי בשלוש שכבות, כאשר חשוב לציין ששלושתן עשויות עץ טבעי בלבד.
שכבת הבסיס – עשויה על פי רוב מעץ לבן רך ותפקידה לשכב בתחתית ולתמוך במבנה כולו.

שכבת הביניים – השכבה שמייצבת כל פרקט תלת שכבתי – היא מיוצרת מרצועות של לוחות עץ הניצבות לרוחב שכבת הבסיס (כלומר, בכיוון ההפוך מכיוונו של הבסיס), ובכך היא ממלאת את התפקיד של מניעת תזוזות וחריקות של השכבה העליונה.

שכבה עליונה – המכונה גם שכבת המדרך (זו שדורכים עליה) – זוהי השכבה הנראית לעין. היא עשויה לוח עץ טבעי דקיק, שעוביו 4 מ"מ, ובעצם מעניקה לנו את מראה העץ שבחרנו – למעשה כמעט מכל סוג עץ המתאים לייצור פרקט טבעי ניתן לייצר פרקט תלת שכבתי. כאן ניתן לבחור בעץ יקר יותר המשתייך למשפחת העצים הקשים ולקבל מראה ואיכות של עץ טבעי יוקרתי ובגימור לפי טעמכם, תוך שימוש בכמות פחותה של חומר.

יתרונותיו הבולטים של פרקט תלת שכבתי נובעים מעצם החיסכון בכמויות החומרים היקרים המרכיבים אותו. בעוד שפרקט עץ מסיבי מיוצר כולו מאותו לוח עץ ולכן מצריך שימוש בכמות גדולה מן החומר היקר, כאן ניתן לחסוך בעלויות ע"י שילוב סוגי עצים פחות יקרים בשכבות התחתונות ומבלי לפגוע במראה שרצינו לקבל על פני השטח ובאיכות המבנה.

טיפול בפרקט תלת שכבתי

יתרון נוסף של פרקט טבעי הוא שניתן לחדש את מראהו, דבר שאיננו אפשרי למשל בפרקט סינטטי. כמו את חברו המסיבי גם פרקט תלת שכבתי ניתן לחידוש ע"י ליטוש עדין. אמנם כאן מספר הפעמים שניתן להעבירו תהליך כזה איננו בלתי מוגבל בשל עובייה המופחת של שכבת המדרך, אך עדיין נכונים לכל פרקט תלת שכבתי, ובתנאי שתבחרו במוצר איכותי, חיים ארוכים ואיכותיים בעזרת טיפול שוטף ופשוט.

פרקט אלון

40% off

sale

תלת שכבתי – מראה כפרי

199₪

למ"ר כולל התקנה

התקנה צפה, עובי פרקט 10מ"מ. לא כולל מעמ, לא כולל פנלים. *

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול