מדרגות עץ לגינה

מדרגות עץ לגינה

מדרגות עץ הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מוביל בתחום הבנייה הפרטית והציבורית בישראל. זאת מאחר ומדרגות העץ מתאימות לחללים גדולים וקטנים, עשויות להיות משולבות עם חומרי גלם נוספים, ובנוסף מוצעות כיום בדגמים רבים המיועדים למגוון שימושים, כדוגמת מדרגות פנימיות לבית או מדרגות חיצוניות לעסק.

מבין אלו, מדרגות עץ לגינה תופסות מקום נכבד כטרנד עיצובי עכשווי, ומוצעות בין היתר ככניסה לבית, כקישור בין הבית לגינה, כמדרגות חירום, כחיבור בין הדק לחצר וכמדרגות לבריכות שחייה.

מדרגות עץ לגינה

מדרגות עץ לגינה

חשוב מאוד לבחור מדרגות עץ לגינה העשויות מחומרי גלם משובחים ועמידים, אותם ניתן למצוא במחסני עצים מקצועיים, גדולים ואיכותיים. מחסנים אלו מחזיקים מגוון גדול של עצים ואף יספקו ללקוחותיהם ייעוץ והכוונה לרכישה, תכנון ובנייה נכונה של גרם המדרגות.

היתרונות שבבחירת מדרגות עץ לגינה

אדריכלים ומעצבי פנים רבים מעדיפים לשלב בעבודתם מדרגות עץ לגינה, וזאת בזכות מגוון היתרונות הגלומים בהן:

מדרגות עץ משתלבות היטב עם מגוון גדול של סגנונות עיצוב וחלל.
המדרגות מוסיפות אלמנט אוורירי, איכותי ונעים לגינה, ובנוסף הינן נעימות למגע.
לעומת מדרגות יצוקות, מדרגות העץ הינן קלות משקל ולכן אינן נדרשות לבסיס תומך מאסיבי.
עלויות הקמתן זולות יותר בהשוואה לאופציות אחרות.
המדרגות ניחנות בגמישות עיצובית ובאפשרות לשילוב חומרי גלם נוספים כדוגמת מתכת או זכוכית.
ניתן ליצור מדרגות מעץ בכל גודל וצורה.
מתאימות עבור גרם מדרגות לולייני.
מדרגות עץ משתלבות מצוין עם דקים.

 

תכנון נכון של מדרגות עץ לגינה

בעת בניית מדרגות עץ לגינה חשוב להקפיד על כללי הבטיחות והתקנים הנדרשים בחוק, על מנת להבטיח שיהיו יציבות, חזקות ובטיחותיות לאורך זמן. בנוסף, מדרגות העשויות מעץ קשיח ואיכותי המעובד כנדרש ומצופה בשכבת הגנה, מסוגלות להתמודד עם מזג האוויר המשתנה בחוץ. לכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע מנוסים בבניית מדרגות עץ לגינה, אשר יספקו תוכנית עבודה קפדנית ומדויקת. התוכנית תכלול בנייה נכונה של המדרגות מבחינת חוזק התשתיות והיסודות שלהן, גודלן והמרווחים ביניהן, וכן בגובה מעל פני הקרקע תוך התחשבות בתנאי השטח ובניצול מקסימאלי. זכרו כי גם אם תרצו לבצע את העבודה בעצמכם, היוועצות עם אנשי מקצוע איכותיים תבטיח תכנון והשלמת העבודה במהירות, ביעילות ובאופן הבטוח ביותר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול