פרקט קוויק סטפ

פרקט קוויק סטפ

במחסן עצים מי השרון אנו שואפים תמיד להציע ללקוחותינו מגוון גדול של מוצרים, בכל תחום בו אנו עוסקים, פרקטים בכללם. שאיפה זו נובעת מהמחייבות שלנו ליצור היצע בשוק הישראלי כך שכל אחד יוכל למצוא את המוצר המתאים ביותר לצרכיו. לכל מוצר יתרונות וחסרונות משלו, מחיר המוצר הוא תמיד שיקול בבחירת האפשרות העדיפה אולם כדי לבצע בחירה מושכלת באמת יש להכיר את תכונות המוצר ולהשוותם לאלה של החלופות. נציגי המכירות שלנו יודעים תמיד לייעץ ללקוחות ולסייע להם לבחור את המוצר הנכון ביותר עבורם, כך בתחום העץ וכך גם בתחום הפרקטים והדקים.

פרקט קוויק סטפ

פרקט קוויק סטפ

לאחרונה הוספנו לשלל המוצרים שאנו מציעים בתחום הפרקטים את המותג הבלגי "קוויק סטפ", מדובר במוצר המביא עימו בשורה של ממש לתחום ולכן מצאנו לנכון לפרוש לפניכם את יתרונותיו, לא תמיד דווקא פרקט קוויק סטפ הוא הבחירה הטובה ביותר עבור מי שמבקשים להתקין רצפת פרקט אולם מדובר במוצר מעולה שעשוי להיות בדיוק זה המתאים לכם ביותר.

איך משווים בין בסוגים שונים של פרקט

כדי להבין את יתרונותיו וחסרונותיו של פרקט מתוצרת מסוימת יש להכיר את סוגי הפרקטים השונים בהם נעשה שימוש בארץ ובעולם. כדאי ליזכור כי ישנם למעשה שלושה סוגים של רצפות פרקט, פרקט עץ (או פרקט עץ גושני), פרקט למינציה ופרקט העשוי לוחות מחומר סינטטי שפותח במיוחד לשם כך (אם כי יש דמיון מסוים בין החומרים בהם נעשה שימוש ברצפות פרקט מלוחות סינטטיים לאלה המשמשים עבור דק סינטטי).

פרקט קוויק סטפ נמנה על הפרקטים הסינטטיים שהם הפופולאריים ביותר מבין שלושת סוגי הפרקטים שצוינו לעיל ולו מן הסיבה שלחומר שפותח במיוחד עבור שימוש מסוים יש מן הסתם שלל יתרונות על פני חומרים שאינם מותאמים בדיוק דווקא לשימוש זה. למרות יתרונותיהם של פרקטים סינטטיים מובן שלא תמיד הם יהיו המתאימים ביותר עבורכם, כך למשל מי שמעוניים ליצור מראה כפרי אוטנטי כדאי שישקול להשקיע בדק עץ גושני, עבור מי שלו נטייה להעדיף חומר טבעי ומעוניין להשקיע ברצפה המשדרת יוקרה יוצאת דופן כנראה שדק עץ שכבות (פרקט למינציה) יהיה המתאים ביותר.

פרקטים סינטטיים הם קלים להרכבה, ניתן לבחור מראה וגוון מבין שלל אפשרויות, הם עמידים מאוד וקלים לניקוי ותחזוקה. מבחינת פרקטים מחירים של לוחות סינטטיים הם נמוכים יחסית לחלופות.

מותג אירופאי מוכר

פרקט קוויק סטפ הוא מתוצרת בלגית, דבר ידוע הוא שבתחומים רבים תוצרת אירופאית היא המובחרת ביותר ובוודאי על פני חלופות מתוצרת סין. בתחום הפרקטים חברת קוויק סטפ הבלגית רכשה לעצמה מוניטין של כזו שמוצריה הם מאיכות מעולה.

מבין יתרונותיו השונים פרקט קוויק סטפ הוא עמיד במיוחד, הודות לטכנולוגיה חדשה המכונה safe guard המקנה לפניו העליונים של לוח הפרקט עמידות גבוהה שקשה למצוא שנייה לה. הרכבת הלוחות היא פשוטה וחזקה כאחד, למעשה על שיטת החיבור בין הלוחות נרשם פטנט והיא מכונה "יוניקליק" (Uniclic).

לוחות בשלל דוגמאות וגוונים

לכל אחד מאיתנו טעם משלו, חברת קוויק סטפ משיקה לעיתים תכופות עיצובים חדשים וכך מעניקה למי שמעוניינים להתקין רצפת פרקט מתוצרתה מגוון רחב של אפשרויות, ישנם לוחות בגדלים שונים, בטקסטורות שונות, כאלה הנראים כמו עץ טבעי מסוג מסוים ועוד, לכם נותר רק לבחור.

מחיר הוא תמיד שיקול בבחירת מוצר מסוים מבין שלל חלופות

בתחום הפרקטים, כמו כמעט בכל תחום אחר, בבואנו לבחור מוצר מסוים אנו לוקחים בחשבון את יתרונותיו וחסרונותיו ואת מחירו. כדי לדעת אם אנו משלמים עבור פרקט מחיר הוגן יש לבחון עד כמה חשובים לנו יתרונותיו. בעבר רצפות פרקט היו נחלתם של בעלי ממון בלבד, בעידן המודרני נעשה שימוש רחב הרבה יותר בפרקט, פרקט סינטטי על שלל יתרונותיו (ובלבד שבוחרים מותג איכותי) הוא בהישג ידם של רבים וכך השימוש בהם רק גובר והולך.

פרקט קוויק סטפ הוא ללא ספק אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור מי שמעוניינים להקים רצפת פרקט סינטטי. אנו ממליצים לשאול על מותג זה ולשקול לרכוש דווקא במקום המציע גם אותו, כפי שאנו במי השרון עושים. כאמור אין זה אומר שבכל מקרה זוהי הבחירה הנכונה ביותר אולם היא בהחלט כזו שיש לקחת אותה בחשבון.

פרקט אלון

40% off

sale

תלת שכבתי – מראה כפרי

199₪

למ"ר כולל התקנה

התקנה צפה, עובי פרקט 10מ"מ. לא כולל מעמ, לא כולל פנלים. *

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול